"Erm Rayyan , sebenarnya aku nak mintak maaf dekat kau . "
" Kenapa nak mintak maaf kat aku ? "
" Yelaa haritu kan aku ada marah marah dekat kau cakap kau macam macam lah . Aku mintak maaf sebab aku yang salah . Betul cakap kauu Hakim tu bukan orang baik baik . Dah terbukti depan mata aku . Dia memang ada perempuan lain "
" Kan aku dah cakap dekat kau . Tulaa kau ni jenis keras kepala lain kali jangan nak melenting tak tentu pasal dulu . Dengar apa orang cakap . Aku rasa Hakim sengaja je nak kenakan kau "
" Kenakan aku ? Mksud kau ? "
" Yelaa dia tau aku suka dekat kau . Dia nak buat aku cemburu sebenarnya . Hakim tu sebenarnya jeles sbb aku dengan kau . Aku dah agak dah lama lama kebenaran terbongkar jugak . Dan aku jugak memang dah lama tau dia ada awek . Hakim tuu kaki tipu tau sejak sekola dia memang suka tipu orang "
" Haah ek ? Lupa pulak aku yang dulu dia selalu tipu cikgu dengan kawan kawan kita yang lain . Tapi ada orang tu playboy terkemuka dulu "
" Playboy tuu hensem , pandai nyanyi dan ade sorg guitarist tuu terpeluk playboy tuu masa menang competition grup tuu "
Reena blushing " Tolong lah jgn throwback pasal tu . Malu tau tak aku dahlaa terpeluk playboy secara tak sengaja "
" Playboy tuu tak kesah pon , dia lagi suka adelaa hahahhahaa "
Reena mencubit Rayyan dengan sekuat hatinya ..
" Adoi ! Sakitnya . Kau ni tangan besi ke ape ni ? "
Reena gelak sepuas hatinya kerana Rayyan membuat aksi muka yang agak melucukan baginya .
" Lawaklah kau ni . Penat aku ketawa tau tak ? Adoii tk boleh berhenti ni haa "
" Kan bagus kau gelak macamni senang hati aku tengok kau "