Part 27

95 7 2
                                    

Pengurusan perniagaan syarikat yang diruruskan oleh Reena dan semua kakitangannya semakin cekap dan menyebabkan mereka mendapat projek lumayan yang berjuta juta . Pelabur pelabur semakin percaya kepada syarikatnya . Disebabkan mereka memerlukan kecekapan pekerja , seorang arkitek berasal dari Malaysia yang bekerja di Abu Dhabi dipindahkan bekerja di syarikat mereka . Siapakah gerangan arkitek itu ?

- Kaunter Pertanyaan -

" Maaf , ruangan Dato Khalid dimana ? "

" Encik dah buat appoinment ? "

" Sudah . "

" Oke mari ikut saya . "

Beberapa minit berlalu dan mereka sudah tiba di ruangan Dato Khalid .

Tok tok !!

Maaf Dato , Dato ada tetamu . Kata pembantu peribadinya .

" Silakan masuk . "

" Morning Dato Khalid . Do you remember me ? "

" Morning ! Faris ? Dah besar dah eh sekarang . "

" Ofc la Dato , makin lama makin besar lah . Dato sihat ? "

" Alhamdulillah sihat . Ada apa kamu kemari ? "

" Dato , saya lah arkitek tu . "

" Ouh ya ! Kamu rupanya . Tak sangka saya ingatkan kamu kemari ada hajat apa apa . Maaf ye Faris . "

" Sokay Dato , so bila saya boleh mula ? "

" How about tomorrow ? Harini kamu berkenalan dengan anak anak buah saya dahulu . "

" Okey dato . " jawab Faris .

Dato Khalid dan Faris menuju ke bilik Reena . Sebenarnya , Faris merupakan anak kepada Tuan ihsan iaitu owner kepada Qairah Sdn . Bhd . Syarikat itu sememangnya maju dan mempunyai cawangan di Abu Dhabi . Faris sebagai anak tunggal mereka menguruskan syarikat itu . Tetapi , dia lebih selesa orang mengenalinya sebagai seorang arkitek . Dia menerima tawaran Berlian Sdn . Bhd untuk mencari lebih banyak pengalaman bekerja di syarikat yang sememangnya terkenal di seantero dunia itu .

Faris merupakan abang angkat kepada Reena . Cuma , mereka sudah lama tidak berjumpa . Sejak kecil , mereka memang selalu bermain bersama kerana Tuan ihsan sering mengunjungi rumah Dato Khalid menziarahinya . Faris cuma tua dua tahun daripada Reena . Dia menggelarkan dirinya abang kepada Reena kerana waktu itu Reena hanya keseorangan kerana dia merupakan anak tunggal .

" Reena , look who's coming . Kata Dato Khalid . "

" Kejap pa , tutup laptop jap ... Sapa pa ? "

" Hyee Reena . Sihat ? "

" Aaabang ! Abang faris kan ? Bila sampai sini ? Lama tak
jumpa ! "

" Sampai sini baru tadi . Sampai malaysia kelmarin . Makin berseri budak kecik sorang ni eh . "

" Memang lah berseri , tengoklah anak siapa heheheh . "

[C] Playboy Sado 💪Where stories live. Discover now