Hari ini , saat ini , umurku cukup 24 tahun . Apa agaknya surprise yang aku dapat hari ini ? Hmmm apa ya ?
Pada malam hari jadiku , aku diberi kejutan oleh papaku . Kami hanya menyambutnya di rumah , tetapi sangat meriah kerana ahli keluargaku berkumpul . Playboy sado ? Of course lah ada . Mana boleh takda sedih i nanti . Aku masih menjalinkan hubungan percintaan bersamanya .
Pada malam itu juga , Rayyan Zharif a.k.a playboy sado melamarku di hadapan semua ahli keluargaku dan sahabat handai . Pada mulanya , aku blushing tapi aku terima lamaran dia . Kedua dua belah pihak pun sudah bersetuju untuk menghantar rombongan meminang . Aku dan dia akan bersatu buat selamanya .
Nak tahu cerita pasal Hakim ? Dia dah kawin dah dengan awek dia tu . Tapi dengar cerita dah nak bercerai sebab bini dia kuat shopping . Aku rasa bini dia nak beli satu mall kot .
.
.
.Hari yang dinanti nanti kini tiba . Aku sah menjadi isteri kepada playboy sado . Aku menempuh ke alam kekeluargaan . Rayyan mengajak aku berbulan madu di Maldives . Kami berpindah ke rumah kami sendiri untuk berdikari . Aku sayang playboy sado aku . Walaupun dah kawin , ada saja yang nak menguratnya . Maklumlah , handsome sangad agaknya .
Akhir kata , i love u playboy sado !
Hye korg ! Sorry kalau jalan cerita dia agak bosan . Author mintak maaf yee . 😂 Thanks to 5S yang sudi vote . Jangan lupa baca fanfic PLAYING WITH FIRE okey ! Jgn lupa vote . Author hargai sesangad . Okeyy saranghae ! Annyeong !