Part 14

81 7 0
                                    

Rayyan : Reena! Tunggu dulu Reena ai boleh explain .

Reena : Dahla rayyan , aku dh tkde mood nak dgr explain basi kau tu . Baek akuu blek new york mcmni tenang otak aku lah !

Rayyan : Jgn laa balek new york ! Reena!

Skip

HOME

Pa , ma , izinkan reena utk pergi new york minggu ni jugak .

Mama : Utk ape nak kesana ?

Reena : Nakk release tension jap ma , pless !

Papa : Oke , it's up to you .

Skip

" Hello Lisa , kauu nak teman aku pegi new york tak ? Minggu ni. Aku stress gile ni . Pless teman akuuu nnt kat sane akuu story semua . "

" Erm boleh tu boleh tkde hal , lgipun papa mama aku outstation .. Nnt aku mintak izin dowg "

" Okee Lisa nnt kite jumpe "

NEW YORK

Reena pov

Tenangnyaa kat sini . Nyaman jee . Kurg masalah kt otak aku ni .
Lisa : Haa reena , bile kauu nak story kt aku ?

Reena : Nnt lahh Lisa , aku tgh amek udara segar ni

Lisa : Yelah2 . Jom pegi makan . Aku lapa sesangad ni weh

Reena : Okee , jom pegi cafe feveret aku !

Skip

Lisa : Reena , aku tunggu story kauu ni . Cepatlaaa

Reena : Okee . Sebenarnya aku stress dgn rayyan . Ade stu mlm tuu dia ajak akuu keluar kononnya nak cakap pasal kiteorg berdua lahh , sekali muncul girlfriend dia . Ak pon bengang lah . Dhh laa pempuan tuu gedik nak mampus . Dia ckp akuu pempuan tk guna sbb rmps rayyan drpd dia .

Lisa : Pulakk dahh . Aku igtkan prgi playboy dia tuu dhh tkde rupenye still ade ek ? Lepastuu kau bt ape ?

Reena : Bile aku dhh bengang , aku blah lah drpd situ . Rayyan ckp dia bole jelaskan tp aku yg tknk dgr penjelasan dia .

Lisa : Yayayyaa reena , ptutnya kauu jgn blah mcmtu jee . Kauu dgr duluu apa penjelasan dia . Mungkin sebenarnya dia mmg syg kt kau . Jgn2 pempuan yg muncul tuu mungkin ex dia ke ?. Mungkin pempuan tuu sengaja ckp dia girlfriend rayyan sbb nk bt kau sakit hati .

Reena : Entahlahh Lisa , aku mls nak pikir psl bnde ni skrg . Tunggu blek malaysia nnt lahh aku setel . Skrg akuu nak have fun kt sini! Bukan sng nk dtg sini . Aku nk shopping puas puas !

[C] Playboy Sado 💪Where stories live. Discover now