İki Tehlikeli Miras 2.Bölüm

360 25 6
                                    

‘Damon ve adamları, geliyorlar’diye ekledi hafif koru dolu bir sesle.Damon da kimdi?Yasir hemen oturduğu koltuğundan hızla ayağa kalktı ve babamın yanına gitti.İkisi birden belindeki silahları dışarıya çıkardılar.Durum silahları çıkartacak kadar ciddi ise, Damon’ın kim olduğunu bilmek istemiyordum.Babam ve Yasir’in silahlarının tetiğini çektiğini duyunca hızlı bir atakla Zayn ve ben de hızla ayağa kalktık.

‘Neler oluyor?!’ dedi Zayn benim gibi şaşkın bir şekilde.

2.Bölüm

Biraz sonra dışarıdan silah sesleri gelmeye başladı.Korkum git gide artıyordu.Babam hızlı bir hareketle gizli olan çelik kapıyı açarken ben de korku dolu gözlerle onu izliyordum.

‘Kendinize iyi bakın,dikkatli olun’ diyordu Yasir bir bana bir Zayn’e bakarken.Ardından Zayn’e sarıldığını gördüm.Gözlerim dolmaya başladı.Yoksa bu bir veda mıydı?

‘Buraya gelin’ dedi babam yorgun ve sert bir sesle.Hızla yanına gittim ve gözlerine baktım.Çok uzun zamandır görmediğim şey vardı gözlerinde.Sevgi.Biraz da pişmanlık.

‘Baba ne oluyor?’dedim acı dolu sesimle.Cevap vermek yerine bana gülümsedi.Sanki hiçbir şey yokmuş gibi.

‘Elveda Jess,seni her zaman seviyorum’ dedi ve hızla beni kendine çekip saçımı öptü.1-2 saniye süren bu sarılmada içime çekebildiğim kadar kokusunu çektim.

‘Bende seni seviyorum baba’ dedim ondan ayrılırken.

‘Zayn,kızımdan ayrılma,ona iyi bak’ dedi ve Zayn’e göz kırptı.Silah sesleri artık kapının oraya doğru yaklaşınca Zayn hızlı bir şekilde onayladı.

‘Gidin artık’ dedi Yasir elindeki silahı kapıya doğru yöneltirken.Zayn’in beni arkamdan itmesiyle merdivenlerden inmeye başladık.Babamın arkamızdan kapıyı sert bir şekilde kapattığını duydum.Uzun koridora geldiğimizde koşmaya başladık.En sonunda arkadaki otoparka doğru koşmaya devam ettik.Koşmaya devam ederken Zayn birdenbire hızla beni durdurdu ve sırtımı duvara yapıştırdı.Canımın acımasına aldırış etmeden koru dolu gözlerimle ‘ne yapıyorsun sen!’diyecektim ki hızla ağzımı eliyle kapattı ve buna izin vermedi.Diğer elinin işaret parmağını dudaklarına götürüp sessizce ‘shh’yapıyordu.Kafamla onaylayınca elini ağzımdan çekti ve bana bu tarafa doğru gelen iki silahlı adamı gösterdi.Zayn bana bir tür hareket yaparak duvarın arkasından sessizce dolanmaya başladı.O yanımdan gidince kendimi tehlikede hissettim.Korkuyordum.Hadi ama Jessica şimdi korkmanın sırası değil! Düşün,düşün.

İşte bu!Yerde bir demir parçası gördüm ve sessizce eğilerek onu elime aldım.Stresten elimdeki demiri sıkıyordum ve adamların yaklaşmasını bekliyordum.Bir tanesi yanıma çok yaklaştığında tam sırtına demiri geçiriyordum ki diğer adam beni tuttu ve elimdeki demiri yere attı.Çığlık atarak ‘bırak beni’ diyordum.Vuracağım adam bana döndü.

‘Demek bana vuracaktın seni sürtük’ diyerek sağ yanağıma sağlam bir tokat geçirdi.Tokatın şiddetiyle şiddeti ile kafam sola doğru döndü ve yanağımın uyuştuğunu hissettim.Beni tutan adam kulağıma sinsice fısıldadığını duydum.

‘Seninle çok eğleneceğiz’ diyordu pis sırıtışının arasından.Allah’ım Zayn neredeydi? Ben burada çırpınırken kaçmış mıydı yoksa? Bunu düşünmek istemiyordum.

Birden bire hiç beklemediğim anda beni tutan adam beni bırakmıştı.Arkama döndüğümde Zayn’in adamın boğazını sıktığını gördüm.Önümdeki adam ne yapacaktı? Hemen önüme dönüp adama baktığımda silahına yeltendiğini görünce ani bir hareketle dizimi erkekliğine geçirdim.Geçirmemle elindeki silah yere düştü ve inleme sesi gelmeye başladı.Onu yere ittim ve tekmelemeye başladım.Ta ki Zayn beni kolumdan tutup durdurana kadar.

İki Tehlikeli MirasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin