Učednice

37 0 0
                                    

Po tom incidentu s těmi kluky si Genevieve rozhodne, že je nejvyšší čas se vrátit do jejich lesního domku a začít s Madelaininým výcvykem. Proto svoji dceru chytne za ruku a rychle se s ní prodírá davy pryč. Dříve, než začnou mít oni všetečné otázky, protože ti tři si to jistě nenechají pro sebe.

Už jsou skoro mimo město, když se čarodějka zastaví na místě. V té chvíli by se v ní krve nedořezal. Nevěřícně a s překvapeným výrazem si prohlíží ženu, která jakoby se proti nim vynořila z ničeho nic.

Madelaine pozná matčinu nervozitu a tak raději mlčí. Místo všetečných otázek, opětuje Genevieve její stisk a přilne k ní mnohem blíže, přitom si stejně jako její matka prohlíží cizí osobu ženského pohlaví, která si to teď namířila přímo k nim.

"Ale, ale...Genevieve. Jak se vede sestřičko, dlouho jsme se neviděli?" Usměje se ta hnědovláska od ucha k uchu. Její úsměv však nejde s tím Madelaininy matky vůbec srovnávat, je v něm něco zlého a...temného. "Jo, skutečně dlouho. Naposledy před 8 lety, kdy ses pokusila zničit naše království, Santano. A upřímně, vůbec si mi nescházela. Ale neříkej mi, že už jsi šla do důchodu, protože tomu bych věřit nemohla." Nasadí Genevieve přátelský tón, přestože moc dobře ví, že přítomnost její sestry bude znamenat akorát problémy. "Koukám, stejná moralistka jako vždy, ty už se nikdy nezměníš. Škoda mohla bys žít mnohem více vzrušující život, kdybys nebyla tak přehnaně spravedlivá. Nebo bych spíše měla říci nudná?" "Mrcha už  mrchou zůstane." Neodpustí si tu poznámku Genevieve. "My dvě se asi nikdy neschodneme, sestři. Ráda jsem tě po dlouhé době viděla a jak tak koukám, tak máš novou dceru, zřejmě i učednici že? No, potom bych asi taky neměla zůstat po zedu a proto mi dovol, abych ti někoho představila.." Pronese Santana a zatleská přitom radostně rukama. Jako malé děcko, které se chce pochlubit s novou hračkou.

V té chvíli se po jejím boku objeví dívka, která je neuvěřitelně podobná Madelaine. Tuhle skutečnost si Genevieve hned uvědomí, protože ta skutečně, jako by její chráněnce z oka vypadla. Pravděpodobně i věk bude stejný.

"Tohle je Messalina, má dcera a učednice. Je to velmi nadaná šestiletá dívka, už teď ovládá mizící kouzla na vskutku špičkové úrovni. Nebo jste si jí do teď všimly?" Usměje se Genevievina sestra a přitáhne si holčičku k sobě přičemž jí položí ruku kolem ramen. Jakoby se chlubila s nějakým vydařeným experimentem, který se jí povedl.

Jak Madelaine tak Genevieve musejí ač nerady obě zakroutit odmítavě hlavou, protože ani jedna ji do té chvíle nespozorovala.

"Já si to myslela. Tak uvidíme, která z nás dokáže svoji svěřenku lépe připravit na to, aby se stala tou nejmocnější čarodějkou na světě." Usměje se potěšeně. "Možná se Madelaine nestane tou nejlepší čarodějkou na celém světě, ale určitě nebude nikdy nikomu bezdůvodně ubližovat jako někdo." Odvětí odměřeně Santanina sestra.

Při těch slovech, pustí dceřinu ruku, nechá Madelaine za sebou a přejde s vyzývavým pohledem ke své příbuzné. Ta následuje jejího příkladu, takže brzy stanou tváří v tvář sobě.

Listí které jim leží na zemi u nohou se začne brzy zvedat ve vířících koutoučích vzduchu, které vytvoří negativní energie v okolí těchto dvou žen. "Tentokrát prohraješ sestro. Prvně jsi mě možná porazila, ale tentokrát to budu , kdo z nastálého boje vyjde jako vítěz!" "Pochop konečně Santan, že zlo nikdy nezvítězí! Dobro a spravedlnost jsou ty správné hodnoty, ne útlak a tyranie! Udělám vše, co bude v mých silách, aby naše království ochránila před tvými špinavými pazoury! Zvládla jsem to už jednou a pokud bude potřeba, udělám to klidně znovu!" Odvětí Gineive, zatímco oplácí své sestře její pohled plný znechucení a odporu.

To už se k nim, ale začíná obracet pozornost ostatních kolemjdoucích a tak se obě dvě uklidní. Lidé sice nemůžou vidět pravý důvod toho, co se mezi nimi děje, ale přesto si mohou všimnout neobvyklých změn v jejich okolí.

"Tohle je teprve začátek. Neviděli jsme se naposledy Gienevieve." Prohlásí Santan a následně i se svoji učednicí Messalinou zmizí. "Nápodobně!" Odvětí Genevieve. Poté chytne Madelaine za ruku a vrací se domů.

Stejně však nemůže dostat z hlavy tu zarážející podobnost mezi Madelaine a Messalinou...

Messalina - učednice temné čarodějky Santany a postava, která má souvislost s minulostí Madelaine

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Messalina - učednice temné čarodějky Santany a postava, která má souvislost s minulostí Madelaine.

Nějaké nápady, o jakou souvislost by se mohlo jednat?

ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat