Mlhavé údolí

20 0 0
                                    

"Tak jsme tady Madelaine." Povídá Genevieve, když stojí na vrcholku skály a pod nimi se rozprostírá údolí zahaleno v mlze. Cíl jejich cesty a Samuelův domov.

Čarodějka vůbec netuší, jak by se měla při setkání s druidem zachovat, bláhová část ní je z té možnosti ho znovu po letech vidět nadšená, ale ta druhá racionálnější se toho bojí. Teď však není čas na žádné zdržování a tak obě používají svou magii a opatrně se snesou do mlžného oparu pod nimi.

Kolem nich je hustá mlha, takže vidí sotva na pár kroků před sebe. Tu zaslechnou natažení luku a sotva mají čas na to, aby se přikrčily k zemi. Jakmile to udělají, už jim nad hlavy zasviští šíp. "Jedna z věcí o kterém jsem se zapomněla zmínit. Krom toho, že nemají rádi neohlášené návštěvy, tak skutečně mistrně ovládají střelné zbraně jako jsou např. luky." Vysvětluje rychle Genevieve dceři. "Pokud nemáte domluvenou schůzku, tak se laskavě račte obrátit odkud jste přišly!" Ozve se z hořeších větví stromů nad nimi sice dětský, ale za to dost rázný hlas.

Genevieve poznává, že patří malé holčičce, která se zřejmě učí jak udržet vetřelce mimo domovské území. Přitom poznatku v ní škubne. Pokud je ten předpoklad správný, tak se musí jednat pouze o Samuelovu dceru. Žádný driud by na svém území nestrpěl příslušnost jiného člena, pokud by se nejednalo o vlastní rodinu.

To už holčička seskočí na zem a odhodlaně kráčí ke dvěma čarodějkám. "Tady nemáte, co dělat!" Genevieve má co dělat, aby se nad vážností tónu té malé nerozesmála. Pokud je tohle skutečně dcera jejího bývalého, tak už je zřejmé, že v budoucnu nemusí mít o svůj domov vůbec žádný strach. Tahle 8 letá dívenka si ho velmi snadno ubrání.

"Vážená paní, schůzku sice domluvenou nemáme, ale jisté okolnosti nás nutí, abychom požádali o setkání s druidem Samuelem." "Co chcete otci?" Vysune přitom holčička hrdě bradu, očividně na ni čarodějčino uctivé chování udělalo dojem. Než stačí své důvody vysvětlit, tak se před nimi zjeví dospělá eflka, která si holčičku přitáhne okamžitě k sobě. "Alison, to se dělá takhle strašit přátele? Okamžitě domů! Vy budete asi Genevieve, že? Sam mi o vás hodně vyprávěl..." "Vážně? Překvapujemě, že se vůbec zmínil." Utrousí Genevieve kysele. "...nebuďte na něj tak přísná. Mrzelo ho to. Já jsem Ingeborg Samuelova žena a toto je Alison naše dcera, ale to už jste jistě pochopily. Pokud chcete mohu vás dovést za svým manželem." "To byste byla hodná." Odvětí odměřeně čarodějka, zatímco si svoji sokyni měří ostražitým pohledem.

Než se vydají na cestu Ingeborgin pohled se zastaví na Madelaine. "Ty nejsi jen čarodějka, že? Cítím z tebe i druidské schopnosti. Potom bys mohla být tím dítětem z proroctví. No, to se hned dozvíme." Odvětí elfka a následně je obě zavede za Samuelem.  

  Alison - Samuelova dcera

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Alison - Samuelova dcera

Ingebor - Samuelova žena a matka Alison

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ingebor - Samuelova žena a matka Alison

ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat