"Obávám se, že to zcela mění situaci." Pokývne hlavou zamyšleně král, když mu Genevieve řekne, o svém poznatku ohledně Madelaine. "Vzpomínáte na tu věštbu, po skončení války? Tehdy se přece mluvilo o dvojčatech, jak to přesně znělo?" Upozorní Blanka a obejde přitom dokola kolečko.
Genevieve se zhluboko nadechne a začne citovat dávné proctví: "Útěkem bratra boj nekončí. Zlo se na chvíli stáhne, ale poraženo nebylo. Vzdát musíš se toho, na čem ti nejvíce záleží. Závěrečný střet přijde ve chvíli, kdy DCERY PŘÍRODY dospějí. Jejich spojenectví, či nepřátelství určí přežití království, či jeho pád." "Mluví zde o dcerách přírody. Jasná narážka na dvojčata. A jak se zdá, bude velmi záležet na tom, zda budou spolupracovat nebo spolu soupeřit. Ani zmínka však o tom, že by měla být také čarodějnicemi, věštba je označuje pouze jako druidky." Začne uvažovat královna na hlas. "Myslím si, že je na čase zjistit Madelainin původ. Genevieve, ty jsi přece znala jednoho druida ne? Myslíš si, že by ses s ním dokázala znovu spojit?" "Se Samuelem? Žije na hranicích království, ale ano myslím, že bych to dokázala." Souhlasí neochotně čarodějka.
Ano zřejmě by to zvládla, ho vyhledat, otázkou spíše zůstává, zdá má náladu to dělat. S tím mužem se nerozešli právě v nejlepším. Byl jedinou láskou jejího života a když už to vypadalo, že budou spolu, tak jí zlomil srdce.
"Vím, jak se cítíš Genevieve, ale teď zde nejde pouze o tebe, ale o nás všechny. Jako druid by mohl vědět, o tom proroctví něco více a třeba i znát původ tvé svěřenkyně zvláště za předpokladu, že tvá zlá sestra má to druhé dvojče." "Pro budoucnost království to udělám. V tom případě se hned vydám na cestu, pokud Vaše Veličenstva." Dovolí.
Jakmile to svolení má, tak odchází. Přišel čas po 9 letech navštívit Mlhavé údolí, teritorium a domov druida Samuela a bývalého přítele Genevieve. On byl důvodem, proč se nikdy nevdala. Pravdou bylo, že i přesto, co se mezi nimi stalo, na něj nikdy nezapomněla a stále ho milovala.
Vzhledem k tomu, že za 1. nemohla svoji chráněnku nechat samotnou a za druhé se jí to stejně týkalo, tak šla Madelaine s ní.
Samuel - driud a bývalý přítel čarodějnice Genevieve
ČTEŠ
Čarodějka
FantasyMadelaine je syrotek o jejímž původu se toho moc neví. Jako malou holčičku ji přivedli k ženě jménem Genevieve, která se jí ujala. Genevieve neměla mezi ostatními kvůli své uzavřené povaze a způsobu života právě moc dobrou pověst. Lidé o ní říkali...