Druidské kořeny

18 1 0
                                    

"Matko, já...omlouvám se...nevím, jak...nemohu za to." Začne Madelaine prosebně, ale Genevieve dceři poručí, aby si sedla. Ta se neodváží odporovat.

"Madelaine...zdá se, že je v tobě více, než jsme původně tušili." Povzdechne si čarodějka a posadí se naproti své dceři. "Ale já..." Genevieve je přísným pohledem zarazí, aby teď mlčela a vyslechla si to, co jí chce říci. "Vím, ře chceš začít s tím, že za to nemůžeš, ale není to pravda Mad. I když je pravděpodobné, že se to spustilo bez tvého vědomí. Teď však bude problém, jak vysvětlit, co se stalo, pokud se někdo začne ptát. Možná to byli grázlíci...no tak dobře, určitě...ale stoprocentně to přitáhne k nám pozornost. Madelaine, víš, že jsem tě vždy chválila, jaké děláš pokroky, jak jsi na čarování šikovná a tak, ale teď...Zdá se, že tvé nadání je mnohem větší, než jsem doteď tušila. To, co se stalo tam venku..." Řekne její matka a ukáže směrem k oknu, teprve pak pokračuje. "...to by neměla POUZE čarodějka zvládnout. Ty jsi byla v nebezpečí, ale místo toho, aby jsi uvolnila svoji vlastní energii, tak sis povolola na pomoc přírodu. To však my nedokážeme. Navíc tě to nazvalo DCEROU PŘÍRODY...Madelaine, tak se označuje pouze jediné bytosti. DĚTI PŔÍRODY je jiný název pro skupinu, která se dříve velmi často zaměňovala s námi čaroději. Jedná se o druidy, kouzelníky, kteří mají s přírodou tak specifické pouto, že jim v případě nebezpečí sami přijde na pomoc. Dokáží ovlivnit růst rostlin, intenzitu slunečního záření, teplotu vody...a jiné věci. Zároveň však tvé nadání pro normální kouzla svědčí o tom, že jsi také čarodějnice. Ale z té druhé strany druidka. Očividně máš v sobě krev, jak čarodějů, tak jich. To jsem zatím ještě nikdy neviděla. Je to sice nepsané pravidlo, ale pokud chce mít druid a čaroděj spolu vztah, tak by z něj neměli vzejít potomci. Obě dvě skupiny jsou totiž sami o sobě docela dost silné. Proto si nikdo nedovede představit, co by se mohlo stát u takovýho potomka, který by byl po jednom rodiči druid a po tom druhém čaroděj. A zdá se, že to brzy zjistíme Madelaine, jen teď nevím, jak tě mám oslovit...jestli druidíčaroděko nebo čarodějnádruidko. Která vlastně z těch dvou částí u tebe převažuje? Nebo jsou na stejné úrovni? To bude zřejmě vysvětlení toho, proč chápeš mé učení tak rychle...na druhou stranu pokud dojde k boji se Santanou, mohlo by se nám to hodit. Ovšem, pokud jsi částečně čarodějnice i druidka je tu dost velká pravděpodobnost, že Santanina učednice taky. Nerada to říkám Mad, ale zdá se, že s tebou nějak souvisí." Na dceřinu otázku jak jí pouze odpoví, že to bude chtít teprve zjistit. Následně jí vypráví všechny rozdíly mezi druidem a čarodějem...

Společně se nakonec shodnou na to, že ve vlastním zájmu musí zjistit Mdelaininu minulost a původ.

Společně se nakonec shodnou na to, že ve vlastním zájmu musí zjistit Mdelaininu minulost a původ

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


ČarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat