Sen olmazsan olmaz büyümez hayallerim.. (Türkçe bir şarkıdan sevidğim bir söz :))
Medya : Jeon ergen jungkook :D (gife bayılıyoğum :D )
Salona geri döndüğümüzde Sumin gülerek bize doğru koştu ve ''Hazırlanın gidiyoruz. '' dedi Jungkook ile birbirimize baktık ve Sumin' geri bakıp aynı anda ''Nereye ?'' dedik o da ''Jimin'lerin Busan'da bir evi varmış. Oraya. '' dedi Jungkook'ta Jimin'e bakıp güldü ve ''Busan'lı mısın ?'' Dedi Jimin'lerin yanına oturduk.''Evet. Sen de mi ?'' diye güldü Jimin. İkisi yumruklarını tokuşturup güldüler. Biz de kızlarla kendi evlerimize gidip daha fazla eşya aldık. Sonuçta 1 ay orada kalacaktık. (Bunlar okul bitene dek orada kalacak. ardından karneleri alıp geri gidecekler tatili orada geçirecekler yani. )
*-*-*-*-*
Bavulumu bir kez daha kontrol ettim. Hani ile aşağıya indik. Jimin arabasıyla gelmişti. Çocuk zengin.. Hep beraber arabaya bindik ve Busan'a doğru yol aldık. ''O zaman Ilsan'daki evime gidelim yazın ?'' diye güldü Jungkook. Jimin'de ''Bana uyar. '' dedi herkes kabul etmişti. Ben başımı Jungkook'un omuzuna koydum ve gözlerimi kapattım. Zaten arabanın sarsılmasıyla uyumak istiyordum iyice.
*-*-*-*-*-*-*-*
''Jimin burası harika !'' diye Jimin'e sarıldı Sumin. Aww çok tatlığ.. Jimin'de gülümsedi ve ensesini kaşıyıp ''Beğenmene sevindim. '' dedi buraya daha önce de gelmiştikç Hani , Tae ve Jimin ile. Ama odaları her gördüğümde ağızım açılıyordu. 3 oda vardı. Ev tek katlıydı ama bodruma inen bir merdiven vardı. Çok şeker bir evdi. Ben hemen benim odaya yerleştim. Jungkook benim odama girince ''Yah ! Erkekler erkeklerle kızlar kızlar bir odada kalacak. '' dedim o da omuz silkip kendini yatağa attı ve ''Ben burayı beğendim. '' dedi tam ben başka odaya gidecekken kolumdan tuttu ve beni kendine çekip yatağa düşmemi sağladı. Ben birşey diyemeden sımsıkı sarıldı ve ''Sanki hiç beraber uyumadık Kyungie.. '' dedi kıkırdadım çünkü doğru söylüyordu. Biraz öyle kaldıktan sonra kalktım ve ''Ben duşa gireceğim. '' dedim Jungkook ''Tamam ben de girerim sonra. '' dedi hemen kısa bir duş aldım pijamalarımı giydim. Kendimi yeni evliler gibi hissediyordum.. Çıktığımda Jungkook karşımda omuzunda havlu ıslak saçlarıyla duruyordu. Çok fazla çekiciydi. Kaslarını belli eden bu tişört ile fazla yakışıklı... Ben de hemen kurutma makinesini aldım ve banyoya gittim. Makineyi çalıştırırken Kook elimden aldı ve kendi kuruttu. Ben ise aynadan onu izliyordum. Saçlarımı da taradıktan sonra boynuma bir öpücük kondurdu ve ''Sen yanımda olsan bile seni özlüyorum. Bu normal mi sevgilim ?''
(feels der susarım :D)
*-*-*-*-*
BİTTİ :D BEĞENDİNİZ Mİİ :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSER / JEON JUNGKOOK
FanfictionHerkesin içinde yaşayan bir ölüden farkım yoktu. Ta ki seni görünceye kadar.