Pov marcel
"Marceeel , sta op het is al 7:30 !!" Roept mijn moeder van beneden . Pfff wat heeft het nut. Toch weer een dag vol gepest . Ik sta recht en neem een super snelle douche . Ik doe mijn weelderige haar in model met gel en smeer mijn nieuwe 'g' tatoeage -die staat voor mijn zus Gemma -in met zalf. Ik ben er echt fier op. Ik trek dan mijn kleren aan en zet mijn bril op daarna wandel ik naar beneden .
"Morgen mam." Zeg ik en geef mijn moeder een kus op haar wang .
"Goeiemorgen marcel." Zegt ze vrolijk terug .Ik vraag me echt af hoe zij altijd zo vrolijk kan zijn . Ik trek mijn schoenen aan en neem mijn boekentas die al klaar stond van gisteren avond .
"Mam ik ben weg tot straks !" Roep ik door het huis en slaag de deur achter me dicht .
Ik hop mijn fiets op en fiets naar school .Eenmaal op school ren ik binnen en ga snel naar mijn kluisje . Ik open mijn kluisje ,drop mijn boeken die ik niet nodig heb en sla het terug dicht .
"Marcie , marcie , marcie toch . Denk je dat je ons kan ontlopen ?" Grinnikt liam die voor me staat ."Ehm nee s-sorry." Stotter ik .
Kom eens hier mijn beste vriend . Lacht hij en neemt mijn hoofd onder zijn oksel en wrijft over mijn haar . Heeft liam niks anders te doen , wat heb ik hem ooit aangedaan . Bij die gedachten valt mijn bril op de grond en word alles wazig . Liam laat los en ik val om mijn knieën zoekend achter mijn bril ."Doei marcie !" Roept liam en laat me achter .
Eindelijk vind ik mijn bril en zet ze dan terug op mijn neus .
Ik sta recht fix mijn haar en loop dan snel naar het lokaal van Engels .
Ik ga van voor zitten aangezien ik de enige ben neem ik mijn bruin boekje en schrijf ik een beetje aan mijn nieuw liedje .
De klas begint vol te geraken en ik steek het boekje weg voordat liam het afneemt .
"Goeiemorgen klas." Zegt mevrouw .
Opeens komt er een meisje rustig binnen gewandeld met een sigaret in haar mond .
Ze wandelt naar de eerste beste plaats -die naast de mijne is - en gaat zitten .
Ze gooit haar tas van haar schouder en vlamt op haar stoel .
"Miss... Smith,geen sigaretten toegelaten op school." Zegt mevrouw streng .
Ze staat op en wandelt naar voor .
"Het is alexis! Danku." Zegt ze en gooit haar sigaret op de grond .
Ze trapt er op met haar voet en maakt een buiging naar mevrouw .
Wauw dat ze dat durft het ergste wat ik ooit gedaan is , is te laat komen omdat liam me weer had opgesloten in een kluisje .
Ze komt terug zitten en gooit haar voeten op het tafeltje .Pov alexis ( vooraf)
Triiiiing .
Ik neem de wekker en smijt hem tegen de meur . Vandaag nieuwe school , nieuw huis en een nieuwe stad
Ik sta op en neem een douche .
Na mijn douche trek ik een outfit aan en vlecht mijn haar (Zie foto ) .
Ik neem een appel , boekentas(zie foto) en de auto sleutels .
Ik wandel naar buiten steek de de sleutels in het stopcontact van mijn zwarte mini cooper en rijd weg .
Ik zet de radio op en zing lichtjes mee met cold water van justin janet . (Geen justin bieber hate maar moest iets verzinnen ) .
Ik wandel de school binnen en iedereen staart me aan .
"Heb ik iets van jullie aan ofzo?" roep ik naar een groepje jongens .
"Oeh ze heeft pit." zegt de latino met zwart haar en stoot tegen de bruinharige jongen aan .
Ik loop op hem af "zeg dat nog eens.""Je hebt pit." zegt hij met een opgeheven borst.
Ik duw hem tegen de lockers aan . "Nog 1 woord en ik vermoord je." Spuug ik naar hem en wandel dan weg .
Ik zoek mijn kluisje en gooi 3 pakjes sigaretten , een aansteker , een schrift en hang een spiegel op . Ik ga naar hat secretariaat en haal mijn boeken af de bel gaat maar ik wandel rustig naar mijn kluisje en drop al mijn boeken . Ik neem een sigaret uit een pakje dat al geopend is en steek hem aan . Ik ga naar het Engelse lokaal en wandel rustig binnen met mijn sigaret in mijn mond .
Ik kijk naar de klas terwijl ik mijn sigaret uit mijn mond haal en tussen mijn 2 vingers houd .
Ik ga naast een typische nerd zitten . Ik gooi mijn boekentas op de grond en vlam op mijn stoel .
"Miss geen sigaretten toegelaten op school." Zegt de leerkracht tegen me . Wie denkt ze wel niet dat ze is .
YOU ARE READING
those eyes (marcel/harry) [#Wattys2017]
FanfictionMarcel styles ,de nerd van de school word gepest door iedereen .Vooral door liam en zijn groepje . Maar alles veranderd als Alexis Smith naar holmes chapel verhuist en in marcel zijn school komt te zitten .