11

109 7 12
                                    

Pov alexis

"Make-up = check
Jurk=check
Haar=check "
"Bammm!! Ik ben klaar. " lach ik naar gemma die me geholpen heeft . Het klinkt raar maar ik leg het even uit .
Marcel wou dat we van huis veranderden vandaag zodat hij me toch kan ophalen en dat gemma me kan helpen zonder dat hij in het huis is  . Heel ingewikkeld maar ik heb gewoon gedaan wat hij wou . We wandelen naar beneden en dan gaat de bel . "Dat zal marcel zijn ." Zegt anne en gaat dan de deur openen . Ik hoor wat gemompel en dan ... de deur gaat open en er stapt een jongeman binnen let krullend haar ,GEEN BRIL , tuxedo, onderhemd met hartjes , klasieke schoenen , autosleutels in zijn hand en hij is zeker niet beschijden  . "Wa .. ehm ... omg nu ben ik degene die stotterd " lach ik . Wauw ik ben blij dat ik voor marcel gekozen heb ." hier staat harry styles !" Zegt hij . "Wow wacht wat ??" Ik kijk marcel raar aan . "Vanwaar komt harry ?" Hij kijkt naar anne . "Omdat ik harry leuker vind dan marcel."

"Maar marcel id je naam waarom veranderen. Ik bedoel ik vind annr ook een mooiere naam dan alexandra ,maar ik ga mijn naam niet veranderen . "

"Omdat ik wil veranderen voor jou ."
Er staan tranen in mijn ogen . "HY NIET DOEN !" Roept gemma . Ik wapper de tranen weg en lach dan . "Zullen we vertrekken ?" Lacht harry . "Yeah sure!" Ik leg mijn hand rond zijn middel en lach naar hem . "Wacht nog een foto van jullie 2 ." Zegt anne en neemt haar gsm uit haar broekzak . "Wacht !" Mar.. harry loopt naar boven en komt daarna terug met een ouderwets fototoestel . "Neem hier een foto mee ." Anne neemt een foto en er komt een zwart kaartje langs de bovenkant uit . "Nu wachten !" Zucht ik terwijl anne met het kaartje wappert. Harry drukt zijn lippen op die van mij terwijl hij lacht ."klik!"

"Gem !" Lacht harry . "Marcel, ik bedoel harry . Jullie kunnen beter vertrekken ."zegt gemma . Ik knik zacht en duw dan in zijn zij. Opeens gaat de bel . Robin opent de deur en komt daarna binnen met een man . " des !?" Zegt anne en houd haar handen voor haar mond . "Omg !" Net zoals anne houd gemma haar handen voor haar mond . "Oh nee niet vandaag ." Zucht harry . "Het spijt me maar ik moet echt door gaan ! Ik zie jullie straks . Love you mum , gem !" Ik geef anne en gemma snel een kus op de wang maar harry sleurt me mee ."marceell!!" Hij kijkt me aan . "Baby please." zeurt hij . "Ok ok !" We wandelen de deur uit maar harry word tegengehouden . "Marcel !!alsjeblieft. Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, maar laat me het goed maken." Harry zucht en draait zich om . "Dad alsjeblieft niet vandaag ! Alles is perfect verpest het niet ." Ok wtf dit is dus zijn vader .  Er rolt een traan over zijn wang . "Ok, we spreken later .Veel plezier !"

"Ja !" Harry rent naar de auto en springt er in . "Marcel !!" Ik ga in de auto zitten en kijk hem aan. "Marc ? Gaat het ?" Hij schud zijn hoofd . Kom hier . Ik stap uit de auto en wandel naar de andere kant . Ik ga op zijn schoot zitten en sla mijn armen rond hem . Hij verstopt zijn gezicht in mijn nek terwijl hij zacht snikt . "We kunnen ook later gaan naar prom als je wilt ?" Fluister ik . "Nee het is seniorprom en ik wil niet dat je dit mist . " Ik knik zacht en prul met zijn chocolade krullen . "Weet je die nieuwe look staat je geweldig "hij lacht zachtjes door zij tranen heen . "Dankje ! " grinnikt hij . "Dus laat dit nu even achter je en kom samen met mij plezier maken. "

"Okay babe ." Ik lach en stap dan weer uit de auto . Ik duw per ongeluk tegen het stuur waardoor de toeter af gaat . Harry begint zachtjes te lachen en veegt zijn tranen weg . We rijden weg en harry legt zijn hand op mijn been . Hij haalt het deze keer niet weg . "Die kleren maken je zelfzekerder."  Hij knijpt zacht in mijn been en een grijns verschijnt op zijn gezicht terwijl zijn ogen op de weg blijven liggen. "Is dit trouwens een nieuwe auto ,want ik herinner me niet dat anne een range rover heeft ? "
Hij knikt hevig . "Ja ik heb hem gekregen van mijn moeder. Ik moest hem vandaag gaan ophalen. " zegt hij fier . "I like it. RUIKT NAAR NIEUW !"    Als we aankomen staan grace ,niall, louis , mike , spencer en ... liam buiten ?

"Hy lex en .. jij ging toch met marcel  " zegt louis verward . "Dat is marcel ! " zegt niall tegen louis . "Oohw wow hy marcel !" Hij zwaait als een idioot . "Eigelijk is dit marcel niet . " Iedereen kijkt me raar aan. "Je zegt net dat dit marcel is?"

"Dit is harry !" Ik en harry maken een rare pose en lachen dan . "Nee ik ben zeker dat dit marcel is . "Zegt zayn . "Ja dat is hij ook , maar hij noemt nu harry ." 

"Maar hoe dan ?" Zegt louis . "Neeee!!" Roept niall . "Wat krijg jij ineens spast ." Lacht grace en klopt tegen zijn buik . "Ik wil niet heel het verhaal horen . Marcel is veranderd naar harry en zo gaan we dat laten . " Hij sleurt grace mee binnen en iedereen volgt de 2 hun voorbeeld. " We wandelen binnen en we worden tegengehouden door een leerkracht . "Geen alcohol en zeker geen drugs ok !" We knikken allemaal en ik duw de leerkracht aan de kant . "Het is toch geen senior prom zonder alcohol !" Ik rol mijn ogen en bestel dan een cola . Ik giet er een geut wodka in en drink het op . Dit is te lang geleden . "Wie wilt ?" Iedereen knikt behalve marcel ... harry ." 1 maar harry !"

"Ok dan ." Hij neemt het glas uit mijn hand en drinkt er van . "Ik neem zijn handen vast en sleur hem de dansvloer op .
Na even gedanst te hebben gaan we even terug aan de kant staan bij zayn en grace . Grace kijkt zayn met afschuw aan en schud zacht haar hoofd . "Hy marcieee !!" De blondharige trut komt op ons afgelopen en neemt marcel bij zijn kraag vast . "Waag het bitch !" Waarschuw ik haar . "Marc ik wil wel met je naar prom . Het spijt me !" Ik rol mijn ogen en kijk naar harry . Chelsea legt haar hand op harry's borstkas en probeert hem te kussen . " hy !! Chelsea , ik moet je  niet hebben. Ga weg ! Ik heb gevonden wat ik echt nodig heb !" Hij kijkt naar me bij zijn laatste zin . "Fuck you !" Ze strompelt weg ,zeker dronken ook al mag het niet . Ik geef harry een kus . "Hy zayn ben je hier met perrie ?" Vraag ik aan zayn . "Nee met louis ik en perrie zijn uit elkaar . Al zeker 2 weken ." Zegt hij . "Zijn jij en louis ... ?" Hij knikt en een glimlach komt op zijn gezicht .

"En wat dan met el ? " louis heeft het dinsdag uitgemaakt . Ik knik zacht en lach dan naar zayn . " lex , sorry dat ik zo een ass was tegen jou en marcel . Het is gewoon liam veranderd me . Ik was altijd al een beetje anders dan de rest en ik plaagde soms wel wat mensen, maar toen liam er bij kwam liep het uit de hand . Ik wou nooit iemand kwaad doen . Kan je me vergeven ?"

"Tuurlijk ik snap je wel . Liam is hier de ass jij niet . Kom hier !" Ik geef hel snel een knuffel . " terug vrienden ?"

"Terug vrienden!"

(Trouwens ik heb zayn eindelijk kunnenvergeven . Ik kon alles niet aan de gemene dingen dat hij zei /schreef . Maar nu verder ⬇)

~~~
Na 1 uur gewacht te hebben op een slow komt hij er eindelijk op . Ik sleur harry de dansvloer op . Harry het is zo anders ik moet er echt nog aan wennen . Ik leg mijn hoofd in zijn nek . "Bij jou of bij mij?" Fluisterd harry in mijn oor . "Wat ?"

"Je denkt toch niet dat ik alleen ga liggen in een bed vandaag ." Ik lach zacht . "Bij mij ?" Hij knikt en kijkt me dan aan .

"I love you !" Ik lach naar marcel . "I love you to " Ik druk mijn lippen op die van hem en voel dat hij lacht tussen door .

~~
Dat hebben we ook weer gehad . Harry rijd naar mijn huis maar hij is echt zenuwachtig ofzo ." Hey marc ben je ok ?" Hij knikt ." Ja ja tuurlijk ."
Hij parkeert de auto en we wandelen naar binnen. De deur valt dicht en ik gooi mijn schoenen uit . "Wil je wat drinken ? " Ik wandel de keuken in en open de frigo /koelkast

( A/N het is het zelfde mensen 😂) .

"Nee ik heb al te lang gewacht . " harry loopt op me af en neemt me bij mijn heupen vast . " hhmm gewacht op ?" Hij drukt een paar kusjes in mijn nek . "Shut it .Je weet wat ik bedoel !" Hij neemt me vast in bridestyle en wandelt naar boven . Hij gooit me letterlijk op het bed . "Heey rustig aan. " lach ik . Een grijns verschijnt op zijn gezicht en hij komt op me af . Hij zoent me rustig en maakt ondertussen de rits van mijn jurk los . " Hy ben je hier zeker van ? " vraag ik aan harry . Hij knikt en slikt dan . "Heey als je er niet goed bij voelt moet je het niet doen . Ok ?"

"Tuurlijk weet ik dat maar ik wil  het echt . "

"I love you "

Mensen zo ver schrijf ik niet dus verzin er zelf maar wat bij 😂
Wel dit was echt in 1,2,3 geschreven maar het is ook wat korter . Hoop dat jullie het toch iets vonden . 😆 love y'all 😍😘😘

those eyes (marcel/harry) [#Wattys2017]Where stories live. Discover now