Pov alexis
"Daddy , mag in je haren krullen ? " Zeurt darcy en kijkt naar harry .
"Baby ,uncle niall komt zo en ik moet eten hebben . " darcy knikt en kijkt dan op . " ja want uncle niall eet altijd veel !" Lacht ze . " precies " grinnikt harry . " pweaase daddy . I wuv you !" Zegt darcy . " daddy heeft al krullen babygirl ." Zucht harry . Ik heb de hele tijd stana luisteren aan de deur maar ze hebben het nog altijd niet door.
" Dag schatjes ! ""Oohw hy babe " ook darcy kijkt achter zich . "Mommy !!!" Ze springt op me en geeft me een dikke knuffel. " harry geeft me een zoen en ik neem de pan uit zijn handen. " ik maak eten voor niall en jij gaat met darcy je haren krullen!"
"Maar mijn haren hebben al krullen ." Ik kijk hem boos aan ."okay kom babygirl we gaan mijn haren krullen ." Hij kust darcy's voorhoofd en ze wandelen samen naar boven .
" hy , het is ok . Baby word wakker ." Mijn ogen gaan open en ik zie wazig . Er veegt een duim onder mijn ogen en daarna zie ik weer. "Harry !" Ik geef hem een knuffel en huil in zijn nek . "Waarom huil je ?" Een lach verschijnt op mijn gezicht . "Gewoon omdat ik blij ben ." Hij grinnikt onbegrijpelijk maar slaagt zijn armen dan om me heen ."lex ik moet je iets vragen ? " ik knik en hij verteld verder . "Ik weet dat het toch wel wat is maar ik wil het officieel en niet met al die tierlantijntjes er aan . Maar wil je mijn vriendin zijn ?"
"Ik ben je beste vriendin, harry . Dan ben ik je vriendin toch al? " hij schud zijn hoofd . " nee je weet wat ik bedoel . " ik knik en kus zijn aachte roze lippen . "Tuurlijk !"
"Je kan beter slapen het is 4 am ." Zegt hij . "Ja je hebt gelijk ." Ik ga weer normaal liggen en kijk dan naar harry. "Je bent mooi ."
"Baby ga slapen ."
"You asshole. Ik geef je een compliment en jij zegt :ga slapen ."hij lacht en kijk me dan aan . Ik draai mijn rug naar hem en sluit mijn ogen. Hij slaat zijn arm rond mijn middel en legt zijn hoofd in mijn nek . "Sorry , jij bent ook mooi ." Fluisterd hij . " sssg babe ga slapen ." Doe ik hem na ,maar ik begin te lachen . " slaaplekker babyboy ." Hij grinnikt en mijn ogen worden zwaarder .
~~ (5 maanden later : het is eind mei begin juni )
"Goodmorning ." Mijn ogen gaan open. "Morning hazz ."hij lacht en staat dan recht . Oh nee niet doen . Ik gooi het deken over mijn hoofd. " lex ik ga snel douche als dat goed is ?"
"Hhm hhm !" Ik hoor de deur dicht gaan en gooi het deken weer van ma af. "Waarom doe je dat deken over je hoofd ?" Ik draai mij hoofd naar rechts en zie harry staan in de deuropening van de badkamer
"Tell me !" Hij kijkt me aan . "Gewoon omdat als ik kijk dat wat we gisteren gedaan hebben kan herhaald worden. " lach ik . "Ik heb daar geen probleem mee ." Een grijns staat op zijn gezicht. "Shut up en ga douche ." Opeens voel ik 2 arme rond me . "Heeey dat is koud !" Ik sla harry op zijn borst . Hij wandelt de badkamer in en zet de kraan dan dicht, die blijkbaar al open stond . Hij heft me in het bad en ik draai me naar de kant van het bad . Ik kies een bathbom en smijt hem in het water . " hhhm die ruikt lekker !" Roept harry en springt het water in .
"Hey vind je het ok als ik vandaag blijf ? Want mijn moeder en gemma zijn ergens naartoe . " ik knik . "Zullen we dan misschien naar niall en grace gaan ?""Ehm sure ."
~~~~
"Leeeex !!!" Nial rent op me af en slaagt zijn armen rond me . " hy !" Ik kijk raar naar harry die voor me staat. "We dachten misschien kunnen we met zen allen iets doen ?" Zegt harry !" Grace komt de trap afgerent. "Aah laten we naar de bios gaan ?" Ik schud mijn hoofd. "Ik en harry zijn een paar dagen geleden geweest . " niall wrijft over zijn kin . "Froyo !!!" Roept niall . "Ja, misschie kunnen we froyo gaan eten ."
YOU ARE READING
those eyes (marcel/harry) [#Wattys2017]
FanfictionMarcel styles ,de nerd van de school word gepest door iedereen .Vooral door liam en zijn groepje . Maar alles veranderd als Alexis Smith naar holmes chapel verhuist en in marcel zijn school komt te zitten .