7

100 7 2
                                    

hy guys ik weet dat als ik zelf boeken lees dat ik eerder de an van boven lees dan van onder .Dus als het iets belangrijk is zal ik het van boven schrijven . Dus in dit boek zitten zoveel fouten dat ik dus gewoon eigelijk niet meer ga nakijken op fouten en dat ik da dan later doe . dus dit word een boek dat je eigelijk meestal voor jezelf houd en niet publiceerd wel ik ga het publiceren en jullie kunnen dat lezen al jullie willen maar dit word nog herschreven en nu verder naar het verhaal

Triiiing !!

Het is weer maandag en "prom" komt er binnekort aan.
Niall heeft net gezegd dat liam me gaat uitvragen . Waar ik natuurlijk nee tegen ga zeggen .nu we het tlch over hem hebben ik heb zijn berichtjes genegeerd juist zoals net toen hij probeerde te praten met me maar ik negeer hem gewoon.
Ik zie marcel verder op wandelen richting het lokaal .
"Marcel !"
Ik ren achter hem aan en tik op zijn schouder .
"H-hey " stotterd hij en lacht lief naar me .
"Weet je al iemand om mee naar 'prom' te nemen." Grinnik ik en por hem in zijn zij .
Marcel giegelt en schud dan zijn hoofd.
"Nee ik ga niet naar 'prom' " .
"Wat !? Waarom !?" Vraag ik geschrokt .
"Nooit geweest, gaat nooit gebeuren." Hij kijkt baar zijn schoenen en grinnikt dan.
"Wat lach je nu ?" Vraag ik verbaasd .
"Dat ik dacht dat ik chelsea ooit me zou kunnen vragen naar prom ." Zucht hij .
"Marcel je gaar nu naar chelsea " commandeer ik hem en wijs dan richting chelsea .
"Maar ze is veel te populair ."
Ik lach naar hem . "Marcie je gaat nu naar chelsea ik ben de hele tijd achter je en geen gemaar ,ok? "
"Ja zeker " zucht hij en wandelt dan naar chelsea .
Als we er bijna zijn draait hij zijn rug om en wandelt dan weg . "Marcel komop !" Ik ren hem achterna en hij rent nog net de toiletten in . Oh nee de jongens toiletten . Ik duw de deur met een ruk open en kijk waar marcel zit .
Ik buk me en zie dan marcel zijn bruine leren schoenen.
"Marcel freaking styles open die deur !" Commandeer ik en klop met men vuisten op de deur .
"Nee laat het gewoon ik vraag het straks " snikt hij .
"Marcel kom nu uit die wc !" De deur gaat langzaam open en daar staat marcel met rode opgezwollen ogen .
"Kom hier " ik trek hem in een knuffel en hij huilt in mijn nek . "Sshh " sus ik .
Opeens vliegt de deur open .
"Oohw hey lex ik zoek je al de hele dag . " grinnikt liam .
"Liam wat moet je !?" Roep ik in zijn gezicht en sla zijn hand weg die mijne zocht .
"Ik kan het zelfde vragen . Maar serieus wat doe je hier met die nerd "
"Liam ,je kan beter een nerd zijn met een goed hart dan een knappe klootzak als jij . Kom marcel " zeg ik en trek marcel achter me mee .
"Nee wacht, ik wil iets vragen !" Roept hij.
Ik draai me zuchtend weer naar liam en hij kijkt me aan met een big smile op zijn gezicht.
"Wil je alsje-alsjeblieft mee gaan naar prom met mij ?" Lacht hij .
"Wat denk je nu zelf , je hebt me zaterdag bijna verkracht !" Roep ik in zijn gezicht en wandel deze keer echt uit de toiletten met marcel die er nog altijd akward bij staat . (Vanaf hier schrijft clamoxx )
"Wel wat denk je van naar het lokaal te gaan les begint over 5 minuten "lach ik naar marcel .
Hij grinnikt even en knikt dan .
"Kom!" Ik neem zijn hand en sleur hem door de mensen massa . Als we aankomen aan het lokaal gaat de bel .
Ik en amrcel wandelen binne en worden door tientallen ogen bekeken.
"Hebben we iets van jullie aan ofzo dat jullie staan te kijken !" Ik storm naar mijn plaats en ga dan zitten .
"Precies of ik iets wil aan hebben wat marcel ook aan heeft." lacht iemand achteraan in de klas.
Ik draai mijn hoofd en zie zayn zitten .
Ik sta recht wandel rustig naar zayn en sla hem dan recht in zijn gezicht .
"Je bent al even erg als liam " fluister ik in zijn oor.
"Miss smith !ga nu onmiddelijk zitten ! " roept de leerkracht .ik lach vriendelijk naar de oudere vrouw en ga dan zitten .
"Dus vandaag gaan we leren over ... "
Blah blah blah ik leg mijn hoofd op de bank en sluit mijn ogen .
"Miss smith !" Mijn ogen springen open en ik kijk recht in die van mevrouw .
"Dat komt ervan als je het hele weekend feest ." Zegt ze en wil da weer verder gaan met haar oh zk saau les .
"Excuseer mij maar ik heb 1 feestje gehad dit weekend en dat is slecht afgelopen door die klootzak daar !" Roep ik en wijs dan naar liam .
"En als u u lessen wat leuker maakt dan val ik misschien niet in slaap !" Roep ik in haar gezicht .
"Miss smith nu naar de directeur !" Roept ze terug .
"Ja tuurlijk . " ik draai me om en kijk marcel aan . Hij lach even en begint dan weer te knabbelen aan zijn potlood .
Ik neem mijn rugzak en wil dan een sigaret opsteken. Ik draai me baar marcel en grijp het potlood uit zijn handen . Hij kijkt me geschrokken aan als ik het potlood in mijn mond steek .
"Eehm lex ik heb dat net in mijn mond gehad ."fluisterd hij . "Ja ik weet het . " lach ik en wandel dan het lokaal uit richting de directeur .
Ik ga zitten op het bankje voor de directeur zijn bureau en bekijk het potlood van marcel .
(nu schrijf ik weer guys x)
De bel gaat na een dik uur zitten te wachten op de meneer de kerstelf.
En nee zo niemt de directeur niet maar hij is heel klein en van daar .
Opeens komt er een storm van mensen voorbij gelopen .
Wat is dit in godsnaam ? Ik neem iemand vast bij zijn arm .
"Hey ehm wat gaan jullie doen ? " vraag ik aan de roodharige jongen
" Marcel gaat chelsea meevragen naar prom ." Lacht hij en rent dan verder.
Ooh nee marcel . Ik ren door de massa heen en zie marcel even verder staan met een grote kring rond hem.
"Chelsea wil je mee gaan naar prom ?" Zegt hij en lacht dan naar chelsea .
Hopelijk zegt ze ja . Ik bijt zenuwachtig op men nagels .
"Sorry marcel maar ik ga al met liam." Zegt ze en draait zich dan om . Heel de zaal begint te joelen . Oh nee ik moet iets doen.
Marcel loopt weg en ik ga op een bank staan . "Marcel !!! Ik ga met je naar prom !!" Roep ik naar hem . Hij stopt en draait zich weer naar me toe .
Ooh nee wat heb ik gedaan dit gaat mijn reputatie kapot maken, maar dat maakt me niks uit .
"Echt ?" Zegt louis die zit aan de tafel waar ik op sta . "Ja louis ik ga !" De zaal begint te lachen en marcel rent weg . Ik stap van de tafel en ren de zaal uit .
"Marceeel! " ik ren door de gangen terwijl ik mensen aan de kant duw .
"Marceell!" Ik zie hem rennen .
Crap hij heeft lange benen . Ik probeer hem in te halen .
Hij stopt als de gangen leeg zijn . Hij gaat zitten op de grond tegen de kluisjes . Niet weer dit is al de zoveelste keer dat hij weent . Ik ga naast hem zitten en slaag mijn armen rond hem .
"Marcie waarom ween je nu ?" Fluister ik in zijn oor.
"He -whzkfb." Mompelt hij .
"Wat was dat hahahaha ." Lach ik .
Hij ademt in en uit en probeert rustig te worden . "A-als ik huil e-en dat gecombineert m-met mijn gestotter komt er z-zo iets ." Stottert hij .
"Oohw sorry, maar waarom ?"
"Omdat ehm ... omdat iedereen me aan het uit lachen was . "Mompel hij.
"Dat weet ik ook wel, maar wat maakt het jou wat uit. Laat ze toch lachen .
"Tanx lex en sorry voor het weer eens huilen . "
"Is niks ." Zegt ik en sta dan recht .
Ik kan niet geloven dat ik naar prom ga met marcel ,liam gaat echt zo kwaad zijn . "Marcel ik moet nog iets doen dus ik zie je in de les . Laat je niet doen, ok ?" Zegt ik "Ja t-tuurlijk ik z-zie je zo weer". Ik wandel weg richting de eetzaal en ga aan de tafel zitten. "Dus je gaat met marcel naar prom . " zucht niall.
"Hhhm ja " mompel ik en steek ene frietje van louis in mijn mond .
"Zo zo mevrouwtje wijst mij af voor een nerd ." Zegt liam die net aan tafle is komen zitten. "Liam, shut up ! Ik krijg hoofdpijn van je . " zeg ik en neem dan een pakje sigaretten uit mijn tas . Ik steek een op en adem de lucht in . Opeens word die uit mijn mond getrokken . " louueh sinds wanneer rook jij ? En geef die terug !" Ik neem de sigaret terug en steek hem weer in mijn mond .
Deze mensen zijn echt zo erg .
"Ik rook al even ." Zegt louis en staat dan recht .
"In ieder geval ik moet gaan ." Ik sta ook recht en wandel dan weg .
Ik wandel naar buiten en ga op een bankje zitten . Pff dit gaat wat worden . Alexis smith de badgirl gaat naar prom met marcel de nerd . Gelukkig is marcel wel blij en met wie zou ik ander moeten gaan . Ik zucht en trap mijn sigaret plat op de grond .
Ik wandel terug naar binnen en ga al in het lokaal van de volgende les zitten .
Oohw crap ik moest nog naar de directeur. Tja maakt niet uit . Ik ga helemaal achteraan zitten en leg mijn hoofd op de bank . Mijn ogen worden zwaar en stil aan val ik in slaap.
~~
"Ehm alexis ?" Ik schiet wakker als ik een grote hand op mijn rug .
"Heh? Ehm .. eeh hey ." Stotter ik terwijl ik in mijn ogen wrijf .
"School is gedaan je hebt een paar uur gemist..." Zegt hij en kijkt me met zijn groene ogen aan .
"Marcel , het maakt niet uit . Of ik nu slaap of niet ik mis altijd lessen. " hij grinnikt even en praat dan verder.
"Ik heb voor de zekerheid notities gemaakt ." Zegt hij en kijkt naar zijn handen . "Ooh dankje marcel ."
Ik ga rechtstaan en neem mijn tas . Ik neem marcel zijn potlood er uit en geef het terug . "Hier deze had ik nog."
Hij neemt het potlood uit mijn handen en lacht dan naar me . Zijn witte tanden komen tevoorschijn als zijn mondhoeken opkrullen en de kuiltjes in zijn wangen worden nog dieper dan anders . En nog niet gesproken over zijn ogen . Wauw ze zijn groene ogen lichten op als hij blij is en worden donkergroen als hij boos . Zonder dat ik het door heb haal ik de bril van zijn gezicht .
"Ehm ... alexis ik kan niets zien zonder bril en ik vroeg iets . " zegt hij als hij zijn bril uit mijn handen grijpt en die terug op zijn neus zet.
" Wat vroeg je ?" Vraag ik .
"Of we gaan vertrekken ?" Zegt marcel en fronst zijn wenkbrauwen.
"Ah, ja tuurlijk. Kom ! " ik wandel naar de deur met marcel achter mij aan . Als we aan de parking komen loopt marcel een andere kant op .
"Hey ! Rij je niet mee met mij ?"vraag ik . "Nee ik heb de auto van mijn moeder bij ." Zegt hij en geeft me een knuffel . Ik leg mijn armen rond zijn middel en knuffel hem terug "Ohw sorry dat was niet de bedoeling . " zegt hij als hij zich snel uit mijn greep haalt. "Maakt niks . Zie je morgen . " lach ik en wuif naar marcel die richting de grijze auto wandelt . Ik stap ook in mijn klein autootje en rijd weg . Eenmaal thuis doe ik een oversized trui aan en jogging broek en kijk dan series en films voor de redt van de avond . Net zoals elke andere avond in mijn leven . Maar opeens gaat mijn telefoon af .

A: hallo

C: hy lex

A: mam?

C: ja ?

A: ehm waarom bel je ?

C: schatje misschien is het beter dat je even naar huis komt . Er is veel gebeurd de laatste maanden.

A: ik weet het al pap en jij zijn gescheiden , je hebt een nieuwe vriend en daarvan ben je zwanger . Ik weet alles al .

C: hoe weet je dat allemaal ?

A: Maakt niet uit , ik weet het . Ben je me eigelijk zo snel al vergeten ?

C: tuurlijk niet schatje . Ik zou je nooit kunnen vergeten .

A:nee maar 2 weken na dat ik weg ga lig je al in bed met een ander . Gewoon walgelijk . Hoe kom je trouwens aan mijn nummer ?

C: zo was het niet alexis en ik heb je nummer gekregen van je vader .

A: Bel niet terug je denkt toch niet dat ik terug kom .

C: komop alexis gewoon voor de feestdagen ik heb je gemist .

A: Ik heb al plannen bij kerst en nieuwjaar . Je was er vorig jaar ook niet dus je zal me niet zo erg gemist hebben .

C: tuurlijk heb ik je gemist en wat voor plannen ?

A: Ik ga eten bij een vriend van me en zijn familie en op nieuwjaar ben ik altijd weg .

C: hmm een vriend he ?

A:ja mam een vriend en doe nu niet als of je geinteresseerd bent in mijn leven want dat ben je nooit geweest .

C: liefje ik weet dat ik niet de beste moeder was of ben maar ik mis je en ik blijf altijd je moeder je hebt alle reden om kwaad te zijn maar kom alsjeblieft terug naar huis dan kan ik het goed maken .

A: mam doe me dit niet aan laat me gewoon met rust en durf me niet verder te zoeken zet je leven verder zonder mij net zoals ik gedaan heb.

tuut tuut tuut

Een vlaag van jaloersheid en boosheid gaat over me heen al ik afleg .Tuurlijk mis ik mijn ouders maar ze hebben me echt gekwetst . Ik kijk op de klok en zie dat het al bijna 12 uur is .ik trek mijn schoenen terug aan en doe mijn jas aan . Ik neem de auto sleutels en wandel dan naar buiten . ik sluit mijn deur en rijd dan richting ...

hy hy hy dit is echt al zo lang geleden ik weet het ik moet me schamen maar oké . Ik heb ook een nieuw boek het zijn eigelijk boek covers je kan in elke taal aanvragen en dan maak ik een cover ga dat even checken en dan nog het liedje helemaal boven aan dat heeft er eigelijk niets mee te maken maar ik vond dat ik nog een oude klassieker moest boven halen dus daar heb je rihanna we found love ft. calvin harris ik hoop dat dit een redelijk stuk is want ik heb hier echt uren aan zitten schrijven en voor de rest een gelukkig nieuwjaar .😘

those eyes (marcel/harry) [#Wattys2017]Where stories live. Discover now