Hoofdstuk 2; Paranormale hulp

103 5 2
                                    

Na de pauze, loop ik samen met Austin naar wiskunde, klinkt raar maar ik vind het echt een super leuk vak, ik ben er gewoon goed in oke? het dan is het leuk, ik help de hele klas eigenlijk altijd wel met hun toetsen. Maar niet door vertellen aan Meneer H, want dan wordt die kwaad. dan gaat zijn ader bij ze slaap kloppen en dat wil je niet mee maken, dat is gewoon zo scary. 

Knuffeltje, hallo, aarde aan Orla. Ben je op aarde? vraagt Austin. Uh wat, wacht nee ik ben in niet op aarde. dan loopt er weer iemand tegen me aan, gelukkig zonder koffie in me handen. Als ik zie wie het is, wordt ik langzaam boos. NOLAN!!, gast kijk eens uit je doppen, schreeuw in naar hem toe. Dan loopt die naar me toe, ow Orla het spijt me zo, wil je nu een kusje? vraagt die met een poes lief stemmetje en gezicht. iell, nee niet van jou, maar je moet mij wel steeds hebben om tegen aan telopen he? jij gezicht uitdrukking verander, nou kan ik er wat aan doen dat je niet uit je doppen kijkt, en dan loopt weg.

Zie je Austin het is een arrogante kwal, ben het met je eens. Hoe durft hij zo tegen mij Kuffeltje te doen! maar wat vroeg je net eigenlijk voor dat er 'iemand' irritant ging doen? of je nog op aarde was, ow dat. Nee ik ben niet op aarde dit is een hologram, ik Orla Gold is koningin van mars. Dus ik Koningin Orla is niet meer op aarde. 

Jongen komen jullie de klas nog in of niet? hoor ik een stem achter. als ik me omdraai zie ik meneer H achter me staan. Sorry meneer, ik was even aan het uitleggen aan Austin dat ik niet op school ben en dat ik een hologram ben geworden, en eigenlijk op mars ben de koningin van de mars mensje meneer. Oke Koningin wil je nu dan de klas in gaan, dan kan ik beginnen met de les. Ja meneer.

en Ik loop de klas in, ga ik naast Austin zitten, zo als altijd. Koningin doe je boeken nog pakken of ga je niks doen deze les? opeens horen een soort stik geluid. Nolan gaat het wel me je? vraagt Austin. Want je loopt een beetje blauw aan. Het... Gaat.... Super.... Met.... Mij.... Alleen.... Kreeg.... Heel.... Even.... Geen..... Adem... probeerdt Nolan uit te brengen. Weetje het zeker dat het gaat, en ik loop naar hem toe, ik leg me hand op zijn rug. Ik op eens voel ik de pijn van Nolan. De heb ik wel vaker, me vrienden weten dat ik paranomaal begaafd ben, maar ze praten er niet over. Ben er achter gekomen toen Loes door haar enkel was heen gegaan en niet meer kon lopen. Ik had alleen haar vast voor onderstuning bij het lopen. maar opeens kon ze me weer lopen. zo kwam ik er achter,

Maar nu moet ik Nolan maar helpen. ik leg me hand, op zijn rug waar ze longen zitten, en laat de pijn naar mij toe stromen. Naar een paar minuten kan Nolan wordt dat zijn ademhaling weer normaal wordt en heeft na 10 minuten nergers mee last van. Jij, je bent het echt! roept die uit het niets. Waar heb je het over ? ik ben gewoon me zelf hoor. Weet je het niet dan? vraagt die me, wat moet ik weten?

Je weet het niet! je weet het niet! dit wordt nog wat. Dan stormen er twee mensen het lokaal binnen, Meneer H met de schoolzuster. Als is weer normaal hoor,langzaam voel ik de pijn van Nolan naar me zelf. ik moet het van me afgooien maar niet hier. Meneer.. ik ga even naar de... wc, dan ren ik de klas uit. Als ik er ben kijk ik eerst over er iemand is, als er niemand is doe ik een  paar bewegingen en dan gooi ik het van me af, dat  doe ik een paar keer achter elkaar. 

Als ik nergens meer last van heb loop ik terug naar de klas. En ik ga weer naast Austin zitten, je hebt hem geholpen he? ja, sorry hoor, maar ook is het een kwal kan ik er niet tegen dat mensen pijn lijden, antwoord ik biter terug. blijkbaar weet die wat je voor gaven je hebt. want sinds dat je weg bent is tegen zich zelf aan het praten en loopt die te smsen. ow Shit, dat moet ik niet hebben, denk ik.

Dames en Heren, ik denk niet dat de les nog nut heeft, dus ga maar naar de kantine wachten tot de bel gaat, zegt meneer H. iedereen ruimt de boeken op en loopt de klas uit. samen met Austin lopen we naar het muziek lokaal. Hoe het het met je nummer die je bent aan het schrijven eigenlijk?. Goed wil je hem horen, hij is hem af namelijk? JAAA ik wil hem horen, Ausitn wil het liedje van Knuffeltje horen!! haha wat praat jij nou weer in babytaal. Hoe komt het dat je me Knuffeltje noemt? ik heb geen idee, in vind het een leuke bijnaam en jij stemde er mee in, zegt Austin. Nou laat je liedje horen! ik ga achter de piano zitten en begin te spelen.

This is a story that I've never told

I gotta get this off my chest to let it go

I need to take back the light inside you stole

You're a criminal

And you steal like you're a pro

All the pain and the truth

I wear like a battle wound

So ashamed so confused, I was broken and bruised

Now I'm a warrior

Now I've got thicker skin

I'm a warrior

I'm stronger than ive ever been

And my armor, is made of steel, you cant get in

I'm a warrior

And you can never hurt me again

Out of the ashes,I'm burning like a fire

You can save your apologies, you're nothing but a liar

I've got shame, I've got scars

That I'lll never show

I'm a survivor

I'm always and you know

Cause all the pain and the truth

I wear like a battle wound

So ashamed so confused, I'm not broken, or bruised

Now I'm a warrior

Now I've got thicker skin

I'm a warrior

I'm stronger than I've ever been

And my armor, is made of steel, you can't get in

Im a warrior

And you can never hurt me again

There's a part of me I can't get back

A little girl grew up too fast

All it took was once, I'll never be the same

Now I take it back my life today

Nothing left that you can say

Cause you were never gonna take the blame anyway

Now I'm a warrior

Now I've got thicker skin

I'm a warrior

I'm stronger than I've ever been

And my armor, is made of steel, you can't get in

I'm a warrior

And you can never hurt me again

Nooo oooh yeaaah yeaah

You can never hurt me again

Als ik klaar ben met zingen, valt de mond van Austin open, en hoor ik geklap op de gang. Austin wat heb je gedaan? ik heb helemaal niks gedaan, nou misschien heb de intercom aan gezet en heeft iedereen het gehoort en weet hoe mooi je wel kan zingen! zegt die heel onschuldig. Je hebt wat gedaan?! ik heb dit voor je gezongen dat ik je vertrouwde, niet dat iedereen het hoorde! snap nu waarom ik niemand wil dat ik iemand bij me wil hebben als ik bezig mee ben?! sorry Orla dat wist in echt niet, Austin lijkt een beetje geschokt door me uit barstig. Ik pak me spullen en loopt zo weg zonder iets te zeggen, ik pak nog zel jas uit me kluisje. En weg ben ik. 

__________________________________________________________________________

heee peoples

dat liedje staat er naast, Het is van Demi Lovato Warrior

stem, comment of word Fan ^^

byex

Queen Gold || on Hold ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu