Als we na 15 rijden komen we bij een kantoor uit. Ik stap uit de auto en kijk naar het gebouw omhoog, Wow die is op zich best wel heel hoog. ‘Orla kom je nog, we moeten er over 5 minuten al zijn’ hoor ik Nolan zeggen. Ik loop naar binnen achter Lilli en Nolan aan. We stappen een lift en dan drukt Nolan op een knopje. Dan gaat de lift naar beneden. ‘Waarom gaan we nu naar beneden, we moet toch naar boven?’ vraag ik.
‘Je ziet het van zelf zussie van me’ antwoord die terug. Als nog ben ik boos op je hoor, je. Dan springen de deuren van de lift open. Nolan en Li stappen uit, ‘Ola kom je nog’ vraagt Li. ‘Nee ik was nog niet klaar met praten’ en blijf stug staan. ‘Orla je kan thuis met me ruzie maken, nu hebben we geen tijd komt je alsjeblief’ vraagt Nolan smekend.
Ik schud me hoofd en ga op de grond van de lift zitten, dan gaan de deuren dicht. Oeps heb ik dit weer natuurlijk denk ik bij me zelf. Dan stopt de lift op de begaande grond waar Nolan, Li en ik in de lift zijn gestapt. Ik zit nog steeds mooi op de grond, dan kijk ik op wie er in de lift staat. ‘Alle gestoorde koalaberen bij elkaar’ zeg ik. Dan kijkt de persoon naar beneden, “ Orla wat doe jij hier? “ vraag de persoon. “ Ow heeii Nick, ik ging met de lift naar beneden, Nolan had met iemand afgesproken but i don’t know why? Het ondergrond is” antwoord ik.
‘Orla kan je achternaam Gold zijn?’ vraagt die. ‘Natuurlijk is mijn achternaam Gold, ik ben vandaag ook achter gekomen dat ik een broer heb. Weetje wie? Nolan! Zo raar’ ratel ik in een keer uit. Langzaam worden de ogen van Nick,’ Holy Crap’ hoor ik hem zacht zeggen.
Nick, en ik trek aan zijn broekspijp. ‘Moet je nog niet op het knopje drukken?’ vraag ik. Dan druk Nick op het knopje en de lift komt in beweging, dan ga ik met mijn handen op de vloer kloppen en begin zachtjes de cup song zingen;
When I'm gone
When I'm gone
You gonna miss me when I'm gone
You gonna miss me by my hair
You gonna miss me everywhere
Oh, You gonna miss me when I'm gone
when im gone when im gone
you gonna miss me when im gone
you gonna miss me by my walk
you gonna miss me by my talk
oh, you gonna miss me when im gone
dan springt de lift open, Nolan en Lilli kijken niet echt blij. Nick stapt de lift uit en geeft Nolan een jongensknuffel. ‘Orla we weten nu wel dat je boos op me bent, maar please kom die lift uit we zijn al laat en het is heel belangrijk’ zegt Nolan heel smekend en een beetje boos. Nee Nolan je verteld het me nu of ik kom die lift niet uit en blijf gewoon zitten als mensen er mensen in de lift komen, dus vertel maar Broertje van me -,-.
‘Ola jij weet wat er gebeurt als ik je moet halen dat weet je hé?’ hoor ik Nick vragen. ‘Nou Nini nee ik weet het niet ‘ antwoord ik poes lief terug. Had ik beter niet kunnen doen, voor dat ik het weet lig ik weer over de schouder van Nick. Jij gestoorde pinguïn van het zuiverste ras, zet me neer! Iemand geheime dienst, beveiliging of die persoon die achter me aan zit?! Kom mij redden, ik wil niet met een gestoorde pinguïn ontvoerd worden! Gil ik door de hele afdeling.
Als ik opeens op een bank wordt gegooid probeer weg te rennen naar de lift, maar als ik bij de deur ben staat er iemand voor me en loop tegen die persoon en val op me kont. ‘Orla je gaat nergens heen! We praten het thuis uit’ hoor de persoon zeggen Nolan is de persoon. Li waarom help je mij niet? Vraag ik heel verdrietig. ‘Nou Orla je gedraagt je ook als een klein kind, en je bent prinses je moet je er op een gegeven mommend er naar dragen’ zegt Lilli.
JE LEEST
Queen Gold || on Hold ||
Teen FictionOrla Gold, 18 jaar en word verteld dat ze de kroon prinses van Ierland is. Haar irritante broer Nolan Gold bijna 19 jaar moet haar beschermen wat hij haar hele leven doet. Haar beste vriendin Lili Waters 18 jaar, is al sinds de kleuterschool beste v...