Ik wordt wakker, in.. ik kijk om mee heen en zie dat ik me kamer ben. Ik wil op staan maar ik wordt tegen gehouden. ‘Blijf jij maar liggen, we hebben bijna de halve nacht naar je lopen zoeken’ ik kijk op zij en zie Nick en Lilli boos kijken. Ik probeer weer op te staan en dit keer laten ze me het wel toe. Ik loop naar de wc en naar de keuken. ‘eindelijk de schone slaapster is wakker’ ik zie Nolan achter me te lachen. ‘Hou je mond pannenkoek, waar liggen de paracetamol? We hoofd bonkt als een gek’. Ik loop naar de koelkast en pak een koude pannenkoek. Ik stop het in de magnetron en doe er dan pasta op en eet het op.
‘Mijn hoofd bonkt zo er, waar zijn de paracetamols Nolan, ik heb geen zin in speeltjes. En wil ze helemaal niet zoek nu, ik gooi een pannenkoek in je gezicht hoor’ en loop naar hem toe. ‘Een pannenkoek? Hoor ik hem vragen. ‘ja, een kwaadaardige pannenkoek met te veel Nutella en gooi hem zo in je gezicht en dan heb je een Nutella gezicht, Misschien moet je dan aan Li vragen of het er af likt. En ik pak de paracetamols die voor mijn gezicht zwaaien. ik pak een glas water en slik 2 van die dingen door en loop weer naar boven.
‘Li?’ vraag ik en doe me hoofd om het hoekje van de deur. Ik loop naar binnen en ga op me bed zitten. ‘Wat is er’ en ze kijkt me boos aan. ‘Wat is er gisteren allemaal gebeurt?’ en Nick kijkt me boos aan en zie dat die wil wat zeggen maar slikt de woorden in. ‘Waar wil je dat we beginnen’ zegt Nick boos. ‘Waar beginnen bij de regenboog waar de we eenhoorns tegen komen, wat denk je zelf het begin’ roep ik naar hem toe. ‘Nou je ging eerst net Brain naar binnen, opeens was je weg dus gingen Nick en ik je zoeken, de mensjes zeiden daar dat je een drank speeltje aan het was met Austin. Orla! Austin ik dat dat je ruzie met hem had.’ Roept ze boos. ‘Toen ging met Brain dansen, maar blijkbaar vond je niet genoeg dus ging je samen met hem naar boven bijna, maar het niet erger kon ging je buiten gillen dat je niet mee wou rijden met ons. Uit eindelijk ging je wil in de auto, maar dan komt het ergste je pak een mesje uit je tas en doen het tegen de keel van Nick aan!’ roept we weer uit. ‘Ik weet niet eens waar je het mesje vandaan haalde, maar ik heb er nu wel een hele streep van zitten’ en Nick doet zijn t –shirt naar beneden.
Ik kijk weg en sta op ‘Sorry ik bedoelde het niet zo’ en ik loop naar Nick toe. ‘Wil je een knuffel’ en ik doe me arm uit elkaar om hem een knuffel te geven. ‘Blijf maar even uit de buurt van me want straks breek je me arm nog’ en dan loopt de die kamer uit. ‘Uhm.. Li ik heb net per ongelijk iets tegen Nolan gezegd’ dan doe ik een paar stappen achter uit naar de deur. Ze kijkt me boos aan, er lijkt wel vuur uit haar ogen komen. ‘Je hebt wat gezegd?!’ ik heb het niet zo direct gezegd van, he Li vind je leuk neem met haar. Maar van als je Nutella op je gezicht doet dat je het er af likt’ ik ben bijna bij de deur. Nog een paar stappen en doe hem open. ‘Orla ik heb je het verteld in vertrouwen en niet aan iedereen door te vertellen!’ en zij kijkt me boos aan en loopt dan naar me toe. Snel ren ik de trap af naar beneden.
Als ik onder aan de trap sta, stop ik al weer want me hoofd begint weer te bonken. Ik pak weer een paracetamol en loop maar de woonkamer waar de rest zit. ‘Maar hoe kom ik nou hier?’ ik kijk de andere vraagt aan. ‘laten we daar maar niet over beginnen’ ik hoor de ergernis in Nick zijn stem. ‘Nou dan vertel ik het maar’ zegt Nolan en kijkt de Nick en Li aan die nog al chaggie kijken. ‘toen je blijkbaar weg was gerend hebben die zeurpruimen daar je wezen zoeken, toen je ze uit eindelijk je hoorde gillen ze zijn zo snel mogelijk naar je toen zijn gegaan. En daar hebben je op straat gevonden en hebben je naar huis gebracht’ dan kijkt hij naar ze allebei. ‘Ow en ze zijn boos op je omdat je Nick hebt aan gevallen maar ik weet niet waarom ze nog meer boos op zijn’ met die woorden loopt die naar de keuken.
Ik kijk hem na en loop zelf naar boven om me spullen. Waar zijn mijn koffers, op me kamer zijn ze niet wat dat pas niet. Op zolder? Dat zou op zich best wel kunnen. Denk toch dat ik me moeder eerst even bel voor dat ik de zolder overhoop haal. Ik pak me mobiel en zoek het nummer van me ‘moeder’ en druk op het groene knopje om te bellen. ‘Heee, schat wat is er? Waarom bel je ?’ hoor ik me moeder aan de andere kant van de lijn zeggen. ‘mam, Lotte waar gingen mijn koffers?’ vraag ik haar. ‘die liggen bij mij op de kamer, heb ze al van zolder gepakt’ hoor ik er zeggen. ‘dankje mammie’ dan hang ik op en loop naam me moeders kamer.
JE LEEST
Queen Gold || on Hold ||
Teen FictionOrla Gold, 18 jaar en word verteld dat ze de kroon prinses van Ierland is. Haar irritante broer Nolan Gold bijna 19 jaar moet haar beschermen wat hij haar hele leven doet. Haar beste vriendin Lili Waters 18 jaar, is al sinds de kleuterschool beste v...