Merhabalar arkadaşlar.Ben bu sefer Marvel'ın hikayesini sizlere anlatmaya çalışacağım.Eğer ne kadar çok okur ve beğenirseniz yeni bölüm o kadar çabuk gelecektir...
Uyandım.Yeni bir güne başlarken çok umutlu ve mutluydum.Kim 1.mıntıkada lüks içinde yaşayıpta güne mutlu başlayamazdı.Tabi adın kurada çıkmazsa bir o kadar daha mutlu uyanırdın...
Ama ben bir kariyerim.Açlık Oyunları için yetiştiriliyorum.Bir çok aşamadan geçiyorum.1,2 ve 4 te genellikle kariyerler olur benim gibi..Oyunlara hazırlanırız ve oyunlar için yapılan kurada gönüllü oluruz.Kariyer olmayan azınlık nadir bulunur.
Gene her zamanki gibi yataktan kalkıp sabah sporumu yapmaya başladım,sonrasında ise yaşadığım evimin içerisindeki "Hazırlık odası" diye adlandırdığım odaya girerek mızrak ile çalışmalara başladım.Mızrakta çok iyiydim..Kendimi epey geliştirmiştim.İlk başta mızrağı durgun hedefe isabet ettiremezken şimdi hareketli hedefin ölümcül noktalarına vurabiliyordum.Bunun Açlık Oyunlarında işime çok yarayacağını biliyordum.
Yarın toplama günüydü.Yani bugün çalışmam için son gündü.Kendimi gönüllü olarak sunacağım.Çünkü kazanacağımdan eminim ve yerine oyunlara girdiğim kişinin bana minnettar,gözü yaşlı bakışlar atacağından...
Biraz daha çalışıp kahvaltımı ettim.Ve evden Nora'yı görmek için çıktım.Nora benim sevgilimdi ve o kariyer değildi.Ölmekten korktuğu için de oyunlara seçilmek istemiyordu..Ama o bunu gizliyordu.Ölmekten korktuğunu.Onun yerine oyunlara seçilmektense kendimi öldürürüm diyordu.Onu anlayamıyordum,o da beni..Ama gene de onu görünce midemde kelebekler uçuşmasını engelleyemiyordum..
Nora salına salına geldi,onu öptüm.Gene her zamanki gibi tartışmaya başladık.Benim oyunlara gönüllü olmamı istemiyordu,benim ölmemi istemiyordu.Ben ise ona her seferinde kariyer olduğumu ve oyunlar için gönüllü olmam gerektiğini söylüyordum.O ise istersem olmayabileceğimden bahsediyordu.Ama ben olmak istiyordum.Mıntıkamın gururu olmak istiyordum..
Gene tartışarak ayrıldık.Eve gittim,akşam olmuştu.Çalışmalarıma devam ettim.Kazanmak için daha çok daha çok çalışmalıydım.Müthiş olmalıydım,espritüel olmalıydım ki –kendimden bu kadar emin olmama rağmen– eğer zor duruma düşersem sponsor bulabileyim...
Bu düşüncelerle yatmaya gittim.Yarın sabah erken kalkmalıydım,çok erken..
Kalktığımda çok heyecanlıydım.Heyecanlı olmama rağmen gene çalıştım,çalıştım...
Toplama saati gelince meydanda sıraya girdim, ilk önce bize bir video izletildi sonra sahneye gösterişli gözüken tepeden tırnağa herşeyiyle mavi olan bir kadın geldi.Kadının ismi Sara Cluthe dı. Sara Cluthe,"Her zaman olduğu gibi önce bayanlar!" diyerek bayanların adının yazılı olduğu yöne ilerledi.Binlerce kağıt arasından gözüne ilk kestirdiğini seçti.
Ve zaman kaybetmeden açıp okudu.
"Nora Black"
Bu kişi benim sevgilim olan Nora'ydı.Onu gördüğümde midemde kelebekler uçuşmasına sebep olan kadın, oyunlara seçilmektense gidip kendini öldürebilecek olan kişi, ölmekten korktuğunu itiraf edemeyen sevgilim.
Nora o an kameraların çekim alanına girdi.Çok kötü görünüyordu,yüzü bembeyaz olmuştu,yere yığılacak hâli vardı.Onun bu haline doğal olarak üzülmüştüm.Ama elimden bir şey gelmiyordu.Erkekler erkekler için ,kızlarda kızlar için gönüllü olabiliyordu..
Nora,âdeta gönüllü biri çıkması için etrafına bakınıyordu.Belki de onun yerine gönüllü bir kız çıkardı neden olmasın. Ve olan oldu.
Glimmer adındaki kız gönüllü olmak üzere öne atladı.Bu kızı tanıyordum,kariyer haraç olmak için çaba sarfedip bir türlü olamayan kız...Ona beceriksiz kız derlerdi bu yüzden.Seksiydi ama bir halta yaradığı yoktu.
Yine de ona minnettar oldum.Nora ölmek istemiyordu,o yerini aldı.Nora da çok minnettardı çünkü bunu ıslak gözlerinden anlayabilirdiniz..
Sara,Glimmer'ı yanına çağırdı.Adını ve Nora'nın neyi olduğunu sordu.
Glimmer:
"Glimmer Belcourt"diye yanıtladı.Ve küstahça ekledi:"Ben onun hiçbir şeyi olamam."
Sara:
"Neyse,oyunlar için kız haracımızı zor da olsa seçtik.Şimdi ise erkek haracımızı seçelim." diyerek erkeklerin adının yazılı olduğu küreye yöneldi.Eline aldığı ilk kağıdı açtı ve okudu.
"Marvel Lucky"
Bendim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life of Marvel-The Hunger Games-
Fanfiction1.mıntıkanın kibirli ve cesur haracı Marvel.. O kibirinden öldü, yenildiğinden değil.. Hedefini baştan koydu ama başarılı olmadı. Çünkü kendine çok güvenip kibirlendi..Aşkını ikinci plana attı..İşte bu gencin bakış açısıyla bir kez daha Açlık Oyunla...