6.Bölüm: Oyunlar Başlasın!

474 23 18
                                    

"Bayanlar,baylar.74.Açlık Oyunları başlıyor."

Altmış saniye kalmıştı.Haraçlar,bir çember oluşturacak şekilde–Cornucopia'ya eşit mesafede– bekliyorlardı.Ben haraçları inceliyordum.Keşke metal halkalarından düşseler.. Çok insanla uğraşmak zorunda kalmasak.. Ama haraçların hiçbiri o kadar aptal gözükmüyordu.

Son 10 saniye kala çevremi gözlemlemeyi bitirerek koşmaya odaklandım.Bana yakın yerde olan bıçağı alacaktım ve önüme çıkan haraçları haklayıp Cato ile buluşacağımız yere gidecektim.

Daha önce insan öldürmemiştim.Hep hedeflere isabet ettirmiştim silahlarımı.Ama şimdi canlılara isabet ettirmem gerekecekti.Kalpleri atan,kırılgan canlılara.Aynı benim gibi olanlara..

Üzülsem de yapmam gerekiyordu.Ben öldürmesem onlar beni öldürürdü.Bu yüzden gong sesi duyulduğunda bana en yakın yerdeki bıçağı ve silahları alarak önüme çıkan bütün haraçları acımasızca öldürdüm.Bundan mutlu değilim ama mutlu gibi davranmam gerekiyor yoksa ölürüm. Vicdanıma yenik düşmemeliydim.

Bir ara Cato yu görmek için Cornucopia'ya baktım.Cornucopia'ya ulaşmış kıvırcık saçlı bir haraç vardı.Silahlara ulaştığı için çok mutlu gözüküyordu.Sanki galip olmuştu.Daha oyun bitmedi,yeni başlıyor! Çocuk dışarı çıkarken Cato ona saldırdı.Çocuğun kanı her yere sıçramıştı. Cato buna aldırış etmeden duvardaki silahları incelemeye başladı.

Bu sırada Clove ise 12.mıntıkadaki kızın ve 9.mıntıkadaki oğlanın peşine düşmüştü.Elinde bıçakları vardı. Bıçaklarından birini oğlana attı. Oğlan yere yığıldı.Top sesi duyuldu. Clove, ikinci bıçağını kıza fırlattı.Ama kız, çantasını kendine siper etmişti.Bıçak, kızın çantasına saplandı. Ve kız kaçmaya başladı. Clove, kızın peşini bırakıp Cornucopia'ya yöneldi. Ah lanet olsun! Namı değer Alevler İçindeki Kız, kaçmıştı.

Cornucopia'ya yöneldim. İyi malzemeler kapışılmadan oraya ulaşmalıydım. Clove da beni gördü, bana selam verdi. Birlikte Cornucopia'ya ilerledik.Ama oraya ulaştığımızda bir sürprizle  karşılaştık.

İyi yorumlarınız için teşekkürler..

Life of Marvel-The Hunger Games-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin