Final;9.Bölüm: Özür Dilerim Nora!

759 41 20
                                    

Bombacı hala hayattaydı.

Cato ve Clove malzemelerimiz arasından iki gece gözlüğünü çıkarıp taktı. Ben ise üç dal bir araya getirip tutuşturdum.

Avlanmaya ormana girmeye başladık. O bombacıyı bulup onu haklayacaktım,bizi aptal yerine koymak neymiş gösterecektim ona...

Avlanmak için ormandaydık.Avlanıp,avlandığımız hayvanları pişirip yedik.

Plan yaptık.Ayrılacaktık,ben bombacının sonunu getirecektim.Mızrağımı kapıp ormanın derinliklerine ilerledim.

–––––––*–––––––––––

Son 8 haraç kalmıştık.Kazanma şansım artık daha fazlaydı.Bunu değerlendirmeliyim.

Son 8 haraç kalınca ailenle ve arkadaşlarınla ropörtaj yapılır.Acaba benim ailem benim oyunda olduğumu farketmişler midir? Acaba kazanacağıma inanıp beni destekliyorlar mı yoksa kaybedeceğimi düşünüp ağlıyorlar mıdır? Çok merak ediyorum.

Nora ile ropörtaj yapmışlardır herhalde. Ropörtajı tahmin edebiliyorum. Nora, çok çekingendir,kesin kendisini benim arkadaşım olarak tanıtmıştır.

Ahhh, aşkım... Seni çok özledim...

–––––––––––––*–––––––––––––

Bir süre ormanda koşarak ilerledim.Yorulduğumda bir ağacın altına çöküp dinleniyorum.Yediğim yemek ağır gelmiş olmalı ki uyuyakalıyorum...

Biz–Nora ve Ben– arenadayız.Sona kalmışız. Ben, Nora'ya hiç acımadan mızrak fırlatıyorum.Mızrak, Nora'nın tam kalbinin ortasına saplanıyor. Nora'nın son sözleri "Seni seviyorum..." oluyor.

Ellerimde Nora'nın kanı...Galip oluyorum.Glimmer ise yanı başımda gülüyor. "İyi iş çıkardın,Marvel." 

"Aman Tanrım!!! Aman Tanrım!!! Noraaaa!!!! Hayır,olamaz!" diye bağırarak uyanıyorum. Oh Tanrım...Sadece bir kabusmuş.Ya gerçek olsaydı... Gerçekten değer verdiğim tek insanı böyle acımasızca harcayabilir miydim? Ah, hayır... Ben Glimmer gibi olamam...

Glimmer'ı da rüyamda gördüm. O bu kadar acımasız olabilir mi? Tabiki olabilir, onun acımasızlığını beni sattığında anlamıştım.. Ölümüne zerre üzülmüyordum. Ya da kendimi böyle avutuyorum.

Aman Tanrım, düşünmekten kafayı yiyeceğim!!!

Hemen ayağa kalktım ve ortalığı kolaçan ettim.Görünürde kimse yoktu. Ama birtakım sesler duydum.Biri bu yöne yaklaşıyordu. Tuzak kurmaya başladım.Bakalım, şimdi ne yapacak?

Tuzağı kurmayı bitirip mızrağım ile birlikte pusuya yattım. Bir süre sonra 11.mıntıkanın kızı göründü. Kız,esmer ve çok zayıftı. Zaten 11.mıntıka varoş mıntıkasıydı.

Kız, bir ıslık çaldı ve kuşlar bu ıslığı tekrar etti. Demek ki bu kuşlar bu kızın yüzünden sürekli böyle ötüp duruyorlardı. Şimdi çaktım köfteyi,bu bir haberleşme tekniğiydi.

Ben bunları düşünürken kız, tuzağa yakalandı. Bir süre afallayıp kaldı. Sonra: "Katniss,Katniss!!" diye bağırmaya başladı. "Yardım et!!!!!"

12.mıntıkanın gönüllü haracı buraya doğru. yaklaşıyordu.. Ahahaha, bir taşla iki kuş!!!

"Rue!!!Rue!!! Geliyorum,Rue!!" diye bağırdı Katniss.

Geldiğinde 11.mıntıkanın kızını tuzaktan kurtardı. Birbirlerine sarılmışlardı.Bu tabloyu bozacağım için üzgünüm diye geçirdim içimden ve atışımı yaptım.

12.mıntıkanın kızı Katniss eğilerek mızraktan son anda kurtuldu.Mızrak,Rue'ya isabet etmişti. Güzell, geriye 7 kişi kaldık. 6 kişiyi daha öldürmem gerek...

O sırada karnımda bir sıcaklık hissettim, bir saniye sonra acı hissi bütün sinirlerimi uyardı.

Dizlerimin üzerine düşmüştüm. Ağzımdan kan geliyordu.Aman Tanrım, Katniss bana ok atmıştı ve hedefi tutturmuştu. Ölüyordum...

"Özür...dilerim...No.....raa..." demeye çalıştım ama kelimeler gırtlağımdan çıkmadı. Nora oyunları izliyorsa halini tahmin edebiliyordum, hıçkırıklara boğulmuştu. Özür dilerim,seni böyle üzdüğüm için..Ben her zaman bencil davrandım ama sen her zaman bana karşı sevgi dolu oldun. Bu değişmedi.. Kendine iyi bir eş bul ve çocuklarınla mutlu bir şekilde bir hayat sürdür. İnşallah peşimden gelmezsin...

Gözlerim kararırken tek gördüğüm  Katniss'in hıçkırıklara boğulduğuydu,bu hıçkırıkların sebebi müttefiki Rue'nun da benim arkamdan gelecek olmasını anlamasıydı...

Her şey karardı,acım sona erdi...

İşte final, beni yorumlarınızla mutlu ettiniz.. Teşekkürler...

Life of Marvel-The Hunger Games-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin