U P D A T E S

1.1K 37 10
                                    

Sorry als jullie dachten dat dit een nieuw hoofdstuk was en sorry dat dit geen nieuw hoofdstuk is - ik weet zelfs niet wanneer hoofdstuk 9 er op komt te staan. Ik hoop snel. Het spijt me daarvoor.

Maar ik wilde het even hebben over de updates, dat eigenlijk wel wat belangrijk is. Het gaat vooral over wanneer ik update.

Het is jullie misschien al opgevallen, maar ik update eigenlijk minder dan in de eerste hoofdstukken. En de redenen daarvoor zijn: school en boeken.

Ik heb redelijk wat boeken in mijn 'kladblok' staan. Aan enkele daarvan ben ik nu geregeld aan het schrijven. Om een hoofdstuk af te krijgen, of om al iets op papier te hebben staan. Zo ook bij enkele in 'gepubliceerd', maar toch is dat een ander verhaal. Daar heb ik boeken die al minstens één hoofdstuk bevatten (bij uitzondering van één), maar kan ik gewoon niet verder. Het duurt daar maanden voor er een nieuw hoofdstuk op komt te staan.

En dus zal ik minder vaak updaten - eigenlijk pas als er een hoofdstuk af is en dat kan gelijk liggen aan de situatie. Als ik veel inspiratie heb, kan ik misschien wel twee hoofdstukken achterelkaar schrijven, maar het kan ook zijn dat ik amper inspiratie heb.

We mogen dus hopen dat ik vaak véél inspiratie heb. ;)

Het spijt me nogmaals voor dit bericht dat geen hoofdstuk is en een niet zo heel gezellige boodschap met zich meedraagt. Ik hoop dat jullie het begrijpen en verwijder vooral dit boek niet uit je bib aub!

Tot volgende keer!
Lotte

A Secret for Years | drarry.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu