2

227 25 1
                                    

-Jimin - powiedział z lekkim uśmiechem na co ja lekko podniosłem się z krzesła czując jak ciśnienie mi się podnosi.

Spokojnie.. On jest cenny..

Po chwili przemyślając wszystkie za i przeciw usiadłem na miejscu.

- Chcesz mnie sprowokować- Odpowiedziałem patrząc jak chłopak śmieje się zdając sobie sprawę co robi. Zaczynała mnie irytować jego twarz i ten ciągły monotonny uśmiech.

- Nie chcę. Chcę tak nadwzyczajniej w świecie tutaj zostać-odpowiedział z twarzą pełną nędznej nadziei, którą tylko utwierdzała mnie w przekonaniu, że jest żałosny.

-Zgub tą nędzną nadzieje bo ona do nikąd nie prowadzi. Sprawia tylko ból. Żyje pewnością.. Dlatego jestem w tym miejscu i mam pieniądze- Powiedziałem mu tylko to co chciałem. Przez chwile patrzałem obraz wiszący na ścianie za który przepłaciłem kątem oka zauważyłem ten uśmieszek za który miałem ochotę mu przywalić.
Widząc go przypomniało mi się, że muszę sprawdzić coś ważnego.

/Kim Taemiun\
Wiek: 20 lat
Kolor: Biały
Cechy:
- Posłuszny
- Uległy
- Wytresowany
- Przetestowany
Cena wywoławcza : 100.000€
Cena obecna : 567:328€
|PODBIJ|

Jako iż aukcja była ogólnoświatowa Taehyung musiał zostać wystawiony w walucie euro.
Handel ludźmi nie należał do łatwych. Aby sprzedać kogokolwiek trzeba było najpierw dostać się do tej ciemniejszej strony internetu a następnie dobrze się postarać.

Chyba mi się udało.

Żeby móc dalej zarabiać musiałem zainwestować w coś nowego. Każdy nowy chłopak wiązał za sobą wielkie ryzyko gdyż musiałem dużo zapłacić a było ryzyko, że nie uda mi się go sprzedać.

/Jeon Jeongguk\
Wiek: 19 lat
Kolor: Biały
Cechy:
- Porywczy
- Uwielbia rozkazy
- Bywa niegrzeczny
- Diabeł w 100%
Cena wywoławcza : 1.000.000€
Cena obecna : 2.753.910€
PODBIJ

Drogo.. Ale może uda mi się zarobić..

-Co robisz?- zapytał osobnik który rozłożył się na mojej kanapie.

-Nie rozkładaj się tak.. Była droga.. - powiedziałem z uśmiechem poirytowania.

-Dlaczego nigdy tutaj nie byłem? - zapytał rozglądając się po pokoju.

-Bo to nie miejsce dla śmiecia- powiedziałem rozglądając się za ważnymi papierami.

-To dlaczego jeszcze tutaj jesteś?- zapytał z lekkim uśmieszkiem. Wtedy zdecydowałem. Nie chciałem go już oglądać ani słyszeć. Przejechałem opuszkami palców pod blatem i nacisnąłem przycisk.
Nie musiałem długo czekać, żeby za chwile zobaczyć dwójkę ochroniarzy w moim gabinecie.

Osobnik Kim Taehyung prawdopodobnie pójdzie do jednego z największych pasjonatów w tej o to dziedzinie. Pan Chang Sinkig , ponad 3 miliardy euro na koncie .

Sprzedaż | JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz