5

174 19 2
                                    

Licytacja dobiegła końca.

Licytację wygrał użytkownik numer: 1936392.

Cena wywoławcza: 100.000€
Cena końcowa: 967.000€

Dlaczego nie pomyślałem? Mam oddać moją własność jakiemuś obcemu facetowi?
Kilka minut po zakończeniu licytacji dostałem wiadomość od zwycięzcy.

1936392: Witam, kiedy mógłbym go odebrać?

0000000: Um, wie Pan co, oferta już nieaktualna.

1936392: Jak to nieaktualna? Przepraszam Pana bardzo, ale mało mnie to obchodzi.  Wygrałem licytację, więc chciałbym odebrać to, co należy do mnie.

0000000: Niech będzie, może Pan go odebrać jutro, około godziny trzynastej,  adres znajduje się w opisie mojego profilu.

1936392: Przelew dostanie Pan jeszcze dziś.

Doskonale znałem numer tego użytkownika, tak jak myślałem. Taehyung będzie mieszkać u Pana Chang Sinkig. Próbowałem anulować licytację, niestety Chang jest uparty. Nie wiem z jakiej racji,  ale chciałem mieć tego osobnika przy sobie.  Niestety, już jutro opuści mój dom.

Położyłem głowę na biurku, czułem się rozdarty. Z głośnym westchnieniem wstałem z fotela i wyszedłem z gabinetu.  Idąc wyciągłem telefon i wybrałem kontakt mojej asystentki.

- Sara?

- Słucham, szefie?

- Gdzie teraz przebywa osobnik 156?

- Już sprawdzam. Osobnik przebywa na minus jeden.

- Co on robi na minus jeden?

- Bliźniacy go zabrali.

- Nie interesuje mnie to. Jakim oni prawem tam weszli, przecież nikt nie ma prawa przebywać na minus jeden.

- Wiem, szefie.

- Tak więc, kto dał im klucze?

- To nie byłam ja, chwilę temu zaczęłam zmianę. Wydaję mi się, że była to Victoria, ponieważ ona mi to powiedziała.

- Rozumiem. - powiedziałem rozłącząjąc się.

----
Poprawki dokonała: Jessa881

Sprzedaż | JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz