Pt•5

264 21 2
                                    


" Rose !!." panggil mereka bertiga.



Situasi Rose♀



" Yah !! jangan kacaulah hiks." tangisan seorang yeoja dapat aku kesan dari tandas yeoja, aku memerhatikannya di celah dinding.

' Ji Hyo ?.'

" Herh, namja sekarang tak habis-habis nak kacau yeoja." aku memerhatikan Ji Hyo yang sedang dikacau, ni bukan kacau biasa ni, ni kes macam nak mencabul je, dasar namja byuntae.

" Alah Ji Hyo, sikit je." kata salah seorang namja yang memegang tangan kanan Ji Hyo. " Yah ! aku bukan perempuan tak ada maruahlah and I still virginlah !!." marah Ji Hyo cuba untuk lepas dari dikacau dua orang namja byuntae.

" Hehe, sikit je." aku memandang rakan namja tadi cuba meraba Ji Hyo, Ji Hyo aku lihat mula cemas dan menangis. " Hey !!." aku keluar dari sorokkanku dan mula berjalan ke arah Ji Hyo.

" Wow, ada lagi seorang yeoja, nak join ke cik adik manis." kata namja di sebelah Ji Hyo iaitu Kai, Kai memegang daguku tapi ku biarkan. Saja. " Jangan korang cuba ganggu dia !!." aku menarik Ji Hyo ke pangkuanku.

" Rose, saya takut hiks." kata Ji Hyo dengan tangisan dan memeluk lenganku. " Tak apa, kau boleh pergi." kataku kepada Ji Hyo yang mula menggeletar satu badan." Aniy, saya nak tunggu awak." balasnya, aku mengeluh. Degil.

" Well nama si manis ni Rose." kata seorang lagi iaitu Lay. " Yes, aku Rose, jadi sila berambus sebelum ada yang masuk kubur awal." kata aku sambil menyilangkan tanganku ke dada.

" Takutnya." perli diaorang serentak dan acah-acah takut. " Kalau takut tu blahlah, kajja Ji Hyo." aku menarik tangan Ji Hyo dan mula hendak beredar dari situ, Ji Hyo mengangguk.

" Yah !!." Kai mula memegang lenganku kasar, Tapi aku pula memegang lengannya. " If you brave to touch me again you can die, hear it?!." kataku geram dan mula mencengkam erat lengan Kai, Kai mula meregek sakit.

Saluran darah di lengan Kai hampir berhenti akibat cengkaman tanganku yang makin erat. " Arghh !!." jeritnya tanda sakit yang teramat. Lay pula ingin mencengkam lengan kiriku tapi aku pula memegang lengannya. " Arghh !!." jerit mereka berdua.

" Jangan cuba kacau kawan aku lagi !!." kataku dan melepaskan lengan mereka. " Ergh !." mereka mula memegang lengan mereka, mata mereka membulat apabila melihat lengan mereka menjadi lebam yang teruk dan merah.

Mereka berdua mula berlari lintang-pukang, aku mengabaikan mereka. Ji Hyo memandang aku tidak percaya. Aku mengeluh. " Kajja, nanti kau tahu juga." kata aku dan menarik lembut lengan Ji Hyo, Ji Hyo hanya mengikut langkahku.

+++

Jimin Pov

»• Gelanggang Badminton •«

" Tu Rose." kata James, aku mula berlari ke arah Rose dan Ji Hyo, Ji Hyo seperti baru lepas nangis dan muka Rose menjadi bengis dan diam.

" Korang pergi mana?." soal aku kepada Rose, Rose hanya diam membisu, Mark dan James memandang Rose takut. " Waktu PE dah habis aku nak masuk kelas." kata Rose dingin dan berjalan ke luar gelanggang.

 I AM ROSE  ( p.j.m )Where stories live. Discover now