Jakmile dojedeme k nějakému hotelu, tak hned vystoupíme, aby jsme si objednali pokoj.
,,Dobrý den, chtěla bych jeden pokoj dvojlůžkový." řeknu recepčnímu.
,,Bohužel máme jen poslední pokoj s manželskou postelí." a já si povzdychnu.
,,No, tak ho berem." řekne ON
A já vyrážím k pokoji s ním v patách.,,Doufám, že ti je jasné, že spíš na zemi."
,,Ne, budeme spát hezky spolu v jedné posteli." odpoví mi. Protočím oči v sloup.
Nakonec si vezmu 2 ručníky z koupelny a rozdělím ji tak na dvě části. Pak si tam lehnu.
,,Ty jsi, ale nedostupná."
,,A to nechtěj vědět, co se stane když dojdeš na mou půlku." najednou ucítím ruku kolem mého pasu.
,,Bez tohoto neusnu." ozve se,,A jak si spal doteď?"
,,Jednou s polštářem a podruhé s peřinou. Jednou jsem dokonce objímal lampičku."
,,Jasně." odpovím ironicky
,,Nežárli. Ta lampička za to nemohla."
,,Prosím tě spi."
,,Dobrou noc miláčku."
,,Tak mi neříkej a dobrou." řeknu a spokojeně se k němu přitulím. Pak propadnu do říše snů.....
Doufám, že se kapitola líbila. Já s ní moc spokojená nejsem. Omlouvám se, že jsem dlouho nevydala, ale nebyla nálada a já nechtěla, aby stála za houby. Jinak mám novou knihu EVERYTHING, tak se kdyžtak koukněte. Nahoře máte její cover.
Vaše Peťa ❤
ČTEŠ
Touha obětovat
RomanceSedávala v cukrárně četla knížku a občas se po něm podívala a v hlavě jí běželo ať na něj ihned zapomene. To se, ale nikdy nestalo.