,, Pro začátek bych vás jen chtěl poprosit, aby jste mi tykali a já vám budu taky jesatli to teda nikomu nevadí. Tak vezmeme to od nejmladší, takže Rose." řekne George a ona dívka předstoupí blíže k němu.
,,Dobře, máš nějaké zkušenosti s modelingem ?" zeptá se jí a ona přikvýne. Doufám že tadyx nebudu jediná nezkušená. Poté si jí začne fotit a já jí pozoruji. Vypadá jako profesionálka.
,,Ehm,ehm." lehce si někdo za mnou odkašle a položím mi ruku na rameno. S lehkým leknutím se otočím na dotyčnou osobu a pohled mi padne na blondatého modrookého kluka, který je se mnou ve skupince. Fakt je docela hezkej, ale znám i hezčí modrooké blondáky. Lehce a zároven překvapeně zatřesu hlavou, abych vyhnala myšlenku na Niniho. Neměla bych téhle chvíli myslet spíše na Cama ? Asi tenhle vztah opravdu nemá cenu.
,,Ahoj, já jsem Mark." zářivě se usměje a natáhne ke mě ruku, kterou s úsměvem příjmu.
,,Abi." potřesu si s ním tedy rukou a on poté pokračuje v konverzaci.
,,Hezký jméno." mrkne na mě.
,,Děkuju." pousměju se.
,,Ty jseš takhle někde prvně ?" zajímá se.
,,Jo a ty ?"
,,Já ne. Jseš nervozní ?" usměje se.
,,Popravdě docela jo. Nějaké rady ?" uchechtnu se.
,,No, tak kluk jako já nemůže radit tak krásné holce jako jseš ty. Hlavně se nestresuj." usměje se na mě. Je to vlastně dost milej kluk. Lichotí mi a to má samozřejmě každá holka ráda, ale přeci jenom tomu prostě něco chybí. Stejně jako u Camerona. Ten mi teda nelichotí vůbec, ale prostě vemte třeba takového Nialla. Stačí, aby mi řekl že mi to sluší a už červenám. Jenže tady ? Nic. Čím to je ? Asi tím že prostě Nialla mám radši. Je to můj asi nejlepší kámoš a fakt skvěle si rozumíme.
,,Tak děkuju za radu no." oba se zasmějeme. Ještě nějakou chvíli si povídáme, o tom kolik nám je kde bydlíme a takovejhlech věcech. Je docela fajn. Jenže pak řekne George moje jméno a já tedy přejdu k bílému plátnu před fotoaparát. neuniknou mi opět pohledy těch holek. Bože, aby se nezbláznily. Některé pohledy jsou závistivé, jiné opovrhující, ale najde se i pár milých. Kromě toho je tady taky pohled Marka, který se na mě zářivě usmívá a ukáže na mě palec nahoru.
,,Takže Abi, máš nějaký zkušenosti ?" zeptá se.
,,Nemám." zakroutím hlavou a on chápavě přikývne.
,,Dobře tak si tady prostě stoupni a udělej cokoliv co tě napadne a pak něco vymyslíme spolu jo ?" zeptá se a já přikývnu. Přejdek fotáku a já se po chvilkovém zamyšlení rozhodnu co zhruba udělám. Levou ruku dám v bok, zatímco tu druhou nechám volně podél těla a pravou nohu lehoulince pokrčím přes levou a opřu o špičku. Kouknu se do fotáku a usměju se tak že ukážu zuby. George si mě asi dvakrát vyfotí.
,,Super a ted naklon hlavu lehce na stranu." řekne a přejde ke mě blíž. Udělám to co mi řekl a usměju se pouze lehce, takže mi zuby vidět nejsou. Takhle mě také vyfotí a následují i dlaší fotky, úsměvy, pohledy a focení. Když mě pustí vrátím se k Markovi.
,,Páni, vypadala jsi fakt dobře." usměje se na mě.
,,Děkuju." oplatím mu úsměv a opět si chvíli povídáme než jde fotit on.
,,Fajn, lidi, ted máte půl hodinu pauzy než si prohodíte skupinky. Takže se klidně můžete jít občerstvit a tak." řekne hlasitěji Amelie. Všichni se tedy rozejdeme, každý jinam. Já osobně k holkám.
,,Šlo ti to." usměje se El.
,,Myslíš ? Děkuju." usměju se na ní.
,,Byla jsi fakt skvělá. A co ten kluk ?" mrkne na mě Perrie a já se uchechtnu.
,,To je Mark."
,,Myslím že se mu líbíš." mrkne znova
,,To si nemyslím." zakroutím hlavu ze strany na stranu.
,,Má pravdu.....jde sem." řekne Soph a já se tedy otčím a opravdu, je kousek ode mě.
,,Nechceš se mnou jít do bufetu ?" zeptá se a já tedy přikývnu, vyndám si peněženku a spolu s ním se rozejdeme do onoho bufetu, ve vedlejší místnosti. Nakonec si dám jen pití protože nemám hlad, celou přestávku si povídáme a poté se vrátíme zpět a dojdeme k Amelii.
,,Takže ted se mi tady projdete, abych viděla jak umíte chodit a tak a samozřejmě vaší chůzi lehce poupravíme." usměje se a vyzve první, aby se jí prošla. Když dokončí svou práci s dalšíma třema lidma, příjde řada na mě. Jen se narovnám a prostě jdu, nedělám z toho žádnou velkou vědu.
,,Páni, super Abi, tvoje chůze je naprosto správná a bezchybná, popravdě nemám ti co vytknout." usměje se na mě a já jí s úsměvem poděkuji. Vrátím se k Markovi, který mi věnuje úsměv.
,,Prosím vás o pozornost, pojdte všichni sem." řekne o něco hlasitěji Amelia, když skončíme. Všichni se k nám tedy sejdou a ona opět začne mluvit.
,,Děkuji vám za dnešní účast. Všichni jste byli skvělí, bohužel všechny vás ale příjmout nemůžeme. V pátek vám všem napíšeme E-malil o tom zda jsme vás přijali nebo ne. A to je pro dnešek vše." usměje se na nás a my se rozejdeme.
,,Ty Abi ?"zeptá se Mark a já se na něj podívám čímž ho vyzvu, aby pokračoval.
,,Napadlo mě jestli mi nedáš svoje číslo, že by jsme se třeba mohli někdy sejít." navrhne a já přikývnu.
,,Jasně proč ne." nadiktuji mu tedy své číslo, on pak mě to své a pak se rozloučíme, protože on už musí jít. Já tedy dojdu k holkám se kterými si chvíli povídáme, než se přiženou kluci.
,,Ahoj, tak co ?" zeptá se Liam a věnuji mi pusu na tvář stejně jako ostatní.
,,Ještě nevím, v pátek dají vědět." pokrčím rameny a on chápavě přikývne.
,,A támhle to je ředitelka tý agentury ?" zeptá se a ukáže na Amelii. Přikývnu.
,,Fajn, tak běžte do aut, já si jen skočím na záchod a pojedeme." Všichni přikývneme a vydáme se tedy ven.
Liamův pohled
,,Dobrý den, já jsem Liam Payne, vy jste ředitelka této agentury ?" přejdu k oné ženě a náthnu k ní ruku.
,,Ano to jsem. Amelie Hadours, můžu vám nějak pomoci ?" zeptá se a stiskne mou ruku.
,,Víte, moje sestra tady dnes byla. Abi Payne." řeknu a ona přikývne.
,,Velmi šikovné děvče." usměje se na mě.
,,Právě o ní bych s vámi chtěl mluvit, pokud možno osamotě." vysvětlím jí a ona přikývne, tak jí tedy následuji do její kanceláře.
Tak a nový díl je na světě. Omlouvám se že až ted, ale dřív jsem to nestihla :) Co myslíte že Liam po Amelii chce ? Doufám že se díleček líbil a prosím o voltes a komentíky. Niki<3
ČTEŠ
Model (1D)
FanfictionDalší příběh o namyšlené modelce ? To si můžete podle názvu možná myslet, ale skutečnost je jiná. Název vždy neznamená to o co v příběhu ve skutečnosti půjde. A ne všechno je tak jak na začátku vypadá. Myslete na to při čtení tohoto příběhu.