TWO

3.5K 152 9
                                    

,,Milá slečno. Reagujeme na vámi zaslanou přihlášku do naší modelingové agentury. Rádi bychom vás pozvali na casting, který se bude konat 4. července ve dvanáct hodin na Adresse*********LA. Na sebe uplé oblečení, například uplé tričko a legíny, Boty na podpatku 5-10cm, lehké líčení, čisté, umyté a učesané vlasy. Přijdte již převlečená, není možné se zde převléct. S přáním hezkého dne velitelství Edition Modeling." přečtu a poté svůj zrak obrátím na Jenn. 

,,Omg Abi, ty budeš modelka." vykřikne nadšeně a stiskne mě v pevném obětí. 

,,Počkej, počkej , uklidni se. Za prvý je to jenom casting a za druhý, kdo říká že tam vůbec půjdu ?" zasměju se. 

,,Proč by jsi tam nešla ?" zeptá se nechápavě. 

,,Je to v LA, to je od Londýna docela daleko. Musela bych rychle zařídit hotel, letenky, všechno. Kde bych na to asi vzala ?" zasměju se. 

,,No, já nejsem ta, která je sestra samotnýho Liama Payna. Má vilu v LA ne ? Tak by jsi mohla bydlet prozatím u něj a na letenky by ti taky určitě dal." napadne jí. 

,,Já ti nevím. Nechci ho otravovat a taky od něj nechci peníze, ale tak na letenky bych mít mohla. Vlastně určitě mít budu, já zapomněla na moje šetření. Tak myslíš že mám zavolat bráchovi ?" zeptám se a ona okamžitě začne přikyvovat. Tak fajn no. Vezmu do ruky telefon a vytočím Liamovo číslo. Po pár vyzváněních to zvedne. 

,,Ahoj Abi, tak co vysvědčení ?" zeptá se. 

,,Ahoj Li, samozřejmě dobrý, ale ted ti volám kvůli něčemu jinýmu." 

,,Poslouchám." 

,,Jak jseš na tom ted s prací ? Máte toho s klukama hodně ?" 

,,Právě že ted máme skoro volno, asi na měsíc. Proč ?" 

,,Víš já něco bych od tebe potřebovala. Asi před půl rokem jsem posílala přihlášku do jedné modelingové agentury v LA. No a oni mě pozvali na casting. Tak mě napadlo jestli bych nemohla na chvíli bejt u tebe a Soph ve vile." 

,,Opravdu ? Tak to mám velikou radost. Samozřejmě že u nás můžeš bejt, všichni tě rádi uvidíme. Kdy by jsi tak přiletěla ?" 

,,No konkurz je v úterý, takže bych chtěla vychytat letadlo, abych byla v LA v neděli kolem desátý večer."

,,Dobře, až to budeš vědět přesněji, tak mi napiš. Budeme se těšit." 

,,Moc děkuju brácho, tak pa." 

,,Pa." típnu hovor.

,,Tak pojd najít letenky." usměju se na Jenn a zasedneme spolu k notebooku. Když najedeme vyhovující letenku, ihned jí objednáme. 

,,Tak to by jsme měli zajít dneska někam zapařit ne ?" navrhne Jenn a já s úsměvem přikývnu. 

,,Tak zavolej klukům že večer jdeme at jdou s náma." přikývne a ihned začne volat. Já se mezitím posadím na svou postel a zavolám mamce, abych jí to všechno řekla. 

,,Myslíš že to je dobrý ?" zeptám se, když vylezu ze svého pokoje už nachystaná tak jak bych chtěla jít. Stříbrné, třpytivé kratásky, šedá třpytivá mikynka, Vyžehlené vlasy, make-up, řasenka, linky, světle růžové stíny a růžová rtěnka. Proč se pořádně neodvázat že ? 

,,Sekne ti to. A co já ?" zeptá se na oplýtku a já jí sjedu pohledem. Tmavě modré minišaty s krémovými srdíčky, tlustý červený páasek, make-up, řasenka, lesk na rty a její rovné černé vlasy má stažené červenou čelenkou s mašličkou.

,,Vypadáš dobře." usměju se na ní. Párkrát se vyfotíme a když nám kluci zavolají že stojí venku, vydáme se za nima. 

,,Čau kotě." příjde ke mě Cam a políbí mě. 

,,Ahoj." pousměju se. Poté se rozejdeme do jednoho nám známého klubu. Když se spolu s pitím usadíme k jednomu ze stolů rozhodnu se klukům říct o tom že v neděli odlítám. 

,,Kluci, já chtěla bych vám něco říct." napiju se svého, jak okamžitě zjistím poměrně silného pití. 

,,Tak povídej." usměje se Matt.

,,No jde o to, že jsem před nějakou dobou posílala přihlášku do modelingové agentury. A dneska mi napsali že mě zvou na konkurz." začnu vysvětlovat.

,,Páni to je úžasný." usměje se na mě Matt. 

,,Jo, je to fajn. Jenže ta agentura je v LA, takže tam v neděli večer odlítám." dopovím a čekám na jejich reakci.

,,Bude se mi po tobě stejskat, ale snad ti to víjde." usměje se Matt a já mu poděkuji. 

,,Matt má pravdu, přejeme ti to." díky Came, jsem ráda že ti nebudu chybět. Možná s ním jsem prostě proto, že nechci bejt sama, nebo já prostě nevím. 


Cameronův pohled

Super, až odjede alespon budu moct častěji být se svejma kurv*čkama, kterejch je vlastně dost. Takhle se musím omezovat, i když ne že by Abi byla v posteli špatná. Je sexy, ale mě prostě nestačí jenom jedna holka. Jsem přeci chlap ne ? Proč jsem vlastně s Abi ? To je jednoduchý. Je sexy, má známýho bráchu, je oblíbená a ted z ní dokonce asi bude modelka. Tak na ukazování se s ní venku dobrý ne ?


Abiin pohled. 

,,Jdeme ještě tancovat." zasměju se a vyrazím na parket. Začnu se kroutit do rytmu hudby a ihned se okolo mého pasu obmotají dvě ruce. 

,,Co kdyby jsme šli k tobě a tam si užili ?" zašeptá mi Cam do ucha a pevně stiskne můj zadek. Přikývnu. Ihned mě za ruku vytáhne ven kde si stopneme taxíka, který nás odveze ke mě domů. Když za námi zabouchnu dveře, ihned se na mě přitiskne a začne mě zuřivě líbat. Ihned mě dotáhne do mého pokoje, kde mě hodí na postel, rychle se svleče, poté mi stáhne kratasy a kalhotky, nasadí si kondom a prudce do mě vnikne. Jindy bych ho poslal doprdele, protožýe takovéhle zacházení absolutně nesnáším, ale ted mi to je úplně jedno. Začne do mě rychle přirážet a když vyvrcholí, ihned ze mě vyleze, nezajímá ho ani že já ještě nejsem, vyhodí kondom do koše a s pouhým ahoj zmizí. Zatímco já upadnu do říše snů. 


Lol, holky já si úplně nebyla jistá jakej udělat jejich vztah a nakonec z toho vzniklo tohle. Bože to je strašný :D :D Prosím o voltes a komenty. Niki<3 


Model (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat