TWENTYFOUR

2.1K 119 17
                                    

49 ve Fan Fikce. Omg, holky miluju vás <3 <3  <3

,,A jsme tady." zastaví Ni před kinem, rychle vyskočí z auta a otevře mi dveře.

,,Děkuju." usměju se, chytnu se jeho ruky a vystoupím z auta. Zavře dveře, auto zamkne a ruku v ruce se vydáme dovnitř. 

,,A na co vůbec jdeme ?" zeptám se, když míříme k pokladně. 

,,Romantická komedie." usměje se na mě. 

,,Ty mám nejradši." usměju se.

,,Já vím." uchechtne se a vtiskne mi polibek. U pokladny zaplatí lístky a poté si koupíme ještě popcorn a colu. Špatně, Niall nám koupí popcorn a colu. No chápete to ? Ani tohle mě nenechá koupit. Na druhou stranu je to děsně milý. Usadíme se v sále a chvilku si povídáme než film začne. Položím si hlavu na Niniho rameno a on obmotá ruku kolem mě. Takhle strávíme celý film. Když film skončí zvedneme se ze sedaček a spolu s ostatními opustíme sál. Než víjdeme ven kouká na nás spoustu pohledu. Někteří lidé fotí jiní natáčí a my je s Niallem naprosto ignorujeme. Pouze si spolu povídáme a usmíváme se. Stejně tak to pokračuje, když vylezeme z kina ven. Je tady pár fotografů. 

,,Ještě že jsem na to zvyklá od Liama." zasměju se. 

,,No, alespon jseš dobře připravená." usměje se, odemkne auto a otevře mi dveře, které poté ci nasednu opět zavře. Miluju kluky, kteří jsou gentlemani. Která holka by je nemilovala že ? Miluju Nialla. A opět, která holka by ho nemilovala ? Když nasedne i on, rozjedeme se. 

,,Kam jedeme ?" zeptám se. Jeho ruka se ocitne na mém stehně. 

,,Na večeři, vezmu tě do jedné mé oblíbené restaurace." na chvilku koukne na mě a poté vrátí svůj zrak na silnici. 

,,Tak to se těším." usměju se. Povídáme si až než zastavíme před hezky vypadající restaurací. Nevypadá to na žádnou nobl restauraci za což jsem více než ráda. Opět mi otevře dveře a poté co zamkne auto, obmotá ruku kolem mého pasu a vejdeme dovnitř. Opět se na nás ocitne několik pohledů. Sedneme si k jednomu ze stolů a po chvíli k nám příjde číšnice. Dá nám jídlení lístek a my si objednáme pití. Poté i jídlo a pak samozřejmě jíme. 

,,Copak ?" zeptám se, poté co dojíme a servírka odnese naše prázdné talíře.

,,Nic, jen mám radost, že normálně jíš. Ani nevíš jakou mám radost, opravdu." svou ruku položí na tu mou, kterou mám na stole. Usměju se. Ještě si dáme dezert, než opustíme restauraci a už si to zamíříme domů. 

,,Ni můžu se u tebe osprchovat nebo mám jít k sobě ?" zeptám se, když rozhodne že budeme spát u něj v ložnici, protože je to prostě ložnice, kdežto můj pokoj je pouze pokoj. 

,,Samozřejmě že u mě a taky si vem na spaní tohle moje tričko." podá mi čisté bílé tričko ze skříně. S úsměvem mu poděkuji a zmizím tedy ve sprše, když vylezu zamíří tam zase Ni a já si zatím s mobilem lehnu do postele. Ni přidal Tweet. Rozkliknu ho. 

Až díky ní jsem poznal co je to láska. Jsme spolu chvíli, ale známe se dlouhou a právě tak dlouho už jí miluju. Už se jí nevzdám protože ona je ta jediná. Jediná se kterou si dokážu hodiny a hodiny povídat den co den a nikdy mě to neomrzí. Se kterou se škádlíme a provokujeme, ale zároven držíme pospolu. O kterou jsem měl před pár dny, takový strach jako nikdy dříve. ONA je ta jediná, které patří mé srdce. Miluju tě Abi <3 <3  Ps: vylez už z té sprchy, stýská se mi. :* <3 

Cítím slzy v očích, jsou to slzy štěstí, radosti, dojetí ? Rozhodnu se samozřejmě odepsat. 

Nebylo to jednoduché. Noci, kdy jsem přemýšlela o tom zda moje city opětuje, místo toho abych spala. Když jsem se trápila, když on byl smutný, a já nemohla udělat nic více než ho obejmou a mluvit s ním, protože jsem byla pouze kamarádka. To vše se však nedávno změnilo a já se dostala téměř ze dna opět na vrchol a to jen díky němu. On je má životní láska, můj roztomilý skřítek, ale hlavně můj sen, který se vyplnil. Miluju tě <3 <3 Ps: Ty někomu říkej něco o tom, aby vylezl ze sprchy, už jsi tam pěkně dlouho :****

S úsměvem dopíšu a příspěvek Tweetnu. To už, ale vyleze Ni a s úsměvem skčí ke mně do postele. Vytáhne mobil a začne si číst co jsem napsala. 

,,Abi ? Už jsem ti řekl že tě moc miluju ?" odloží mobil stejně jako já a zadívá se mi do očí. 

,,A já tobě ?" pousměju se. Přiblíží se ke mně a rukou mě pohladí po tváři. 

,,Miluju tě." zašeptá. Stále nemůžu uvěřit že se tohle všechno opravdu děje. 

,,Miluju tě." šeptnu i já těsně před tím než spojí naše rty. Ještě dlouho do noci si pvídáme, než společně usneme v obětí. 


Ráno

To už je ráno ? Otevřu pomalu oči. Kouknu se do Niallovi tváře. To je snad poprvé co jsem vzhůru dřív než on. Je tak strašně roztomilý. Chvíli se kochám pohledem na Nialla, než si vezmu do ruky mobil a odemknu ho. Mám dva nové maily. Rozkliknu první a začnu číst.

Vážená slečno Abi Payne, prosíme vás o potvrzení,nebo odmítnutí nabídky k našemu studiu na London Animal Collage. 

Takhle nějak zní zkráceně onen mail. Rozkliknu i druhou a to je prakticky ten samý, akorát na jinou školu. Nojo, já zapoměla. Za pár dní už se musím definitivně rozhodnout. Jenže co ted. Ne jen že nevím na kterou z těch škol jít, ještě ke všem se musím vrátit do Londýna a.....opustit tak Nialla. Co ted ? Já od něj nechci odjet, na druhou stranu, copak mám nějakou jinou možnost ? 


Taaak. Nový díleček. Doufám že se alespon trošku líbil. No, holky do konce už nám opravdu moc nezbývá. Tak zhruba tři čtyři díly ? Tak málo ? Ty bláho, sama jsem ted překvapená. Nebojte samozřejmě hned víjde nová sotrka, jejíž název ještě musím trošku promyslet, ale mám jí vymyšlenou nebojte <3 Prosím o voltes a komentíky. Niki<3

Model (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat