Moc prosím dole přečíst. Je to opravdu důležité.
Strčím klíč do zámku. Ano, mám klíče. Odemknu dveře a vejdu dovnitř. Bolest se za tu cestu hodně zhoršila, už jsem myslela že sem ani nedojdu. Zuji si boty a dojdu do obýváku. Pohled mi padne na blondáčka, který sedí na sedačce a kouká na televizi. Usměju se a dojdu k němu.
,,Ahoj Nini." pozdravím ho a on se na mě hned otočí.
,,Ahoj Abi. Co tady děláš tak brzo ?" zeptá se a stoupne si, poté dojde ke mě aby mi věnoval pusu na tvář.
,,Šla jsem d-dřív." vystřelí mi do boku další křeč.
,,Bolí tě to ?" zeptá se vystrašeně.
,,J-jo." přikývnu. Zatímco mi z očí kvůli bolesti vitrisknou slzy.
,,Jedeme do nemocnice. To už se mi fakt ale vůbec nelíbí." řekne rázně.
,,Ne Ni. P-počkej. Já ti musím něc-o říct." zastavím ho.
,,Tak ale rychle Abi." vyzve mě. Fajn Abi bud ted nebo nikdy.
,,V-íš já se roz-hodla ti něco říct. Já......au." syknu a bolestí se chytnu za břicho. Začne se mi motat hlava a já začnu padat k zemi.
,,Abi." slyším těsně předtím, než se ocitnu v Niallově náručí a než se přede mnou objeví pouze černo černá tma.
Niallův pohled
,,Abi." křiknu a lehce s ní zaklepu.
,,Sakra Abi." křiknu znovu, ale nic. Se slzami v očích rychle vytáhnu mobil z kapsy a vytočím záchranku. Ihned se představím a nadiktuji adresu, kam mají přijet.
,,Dobrá, než dojedou naši lidé, zkontrolujte puls." začne mě navádět žena na druhé straně telefonu. Prsty začnu putovat na jejím krku a když nahmatám puls lehce si oddychnu.
,,Puls má." řeknu do telefonu. Ted už se mi slzy z očí přímo kutálí.
,,Dobrá. Naši lidé už jsou na cestě, budou tam hned. Hlavně budte v klidu ano ?" přikývnu, ale když mi dojde že mě nemůže vidět odpovím.
,,Ano. Děkuji vám."
,,Nemáte za co. Hodně štěstí." ozve se opět z druhé strany předtím než telefon položím.
,,Neboj se Abi. Budeš v pořádku. Musíš. Miluju tě ." moje slzy se stále kutálí po mých tvářích. Pohladím jí. Musí být v pořádku. Já to bez ní nezvládnu, nezvládnu to. Potřebuju jí. Sakra jsem kretén, měl jsem jí ihned ráno odvést. začnu přemýšlet. To už mě, ale vytrhne zvonek. Opatrně položím Abi na zem a rychle se rozeběhnu otevřít. Tři záchranáři se ihned rozeběhnou k ABi a začnou kontrolovat nějaké věci. Zatímco jeden přistoupí ke mě a začne se mě ptát co se vlastěn stalo. Popíšu mu vše, to že měla celý den bolesti v pravé části břicha.
,,Jedeme, musíme rychle do nemocnice." křikne jedna z ošetřujících. Mám čím dál tím větší strach. Položí Abi na nosítka a odnesou jí do záchranky. Já nastoupím k nim a rozjedeme se do nemocnice. Jedeme opravdu rychle. Nikdo mi zatím nemůže prý nic říct. V nemocnici jí ihned odvezou na sál a já zůstanu sám na chodbě pouze s mými slzami a vzlyky. Měl bych zavolat Liamovi. Vím že Abi nechtěla, aby věděl že je tady, ale tohle by vědět měl. Roztřesenýma rukama vytáhnu mobil z kapsy a najedu na Liamovo číslo. Po pár zazvonění to zvedne.
,,Ano Nialle ?"
,,L-liame, přijed do nemocnice, rychle."
,,Co se stalo ?"
,,Abi.....o-ona je na sále."
,,Abi ? Co tady dělá ?"
,,Já ti to potom vysvětlím, ale ted prosím rychle přijed.
,,Hned jsem tam." típne hovor. Složím si hlavu do dlaní a naplno se nechám ovládnout svými vzlyky.
,,Nialle co se stalo ?" ozve se po chvíli a já zvednu svůj pohled. Jsou tady kluci. Asi byli u Liama. Rychle ke mě přiběhnou.
,,Ona, ona je na sále. Odvezli jí tam." V jejich očích se objeví také slzy.
,,Co se stalo ?" zeptá se vystrašeně Liam a sedne si na židli vedle mě.
,,No, ona si už od rána stěžovala na bolest. Měla křeče, ale pak řekla že to je dobrý. Šla ven a když se vrátila omdlela mi v bolestech v náručí." dostanu ze sebe mezi vzlyky. Všem ostatním už slzy také přetečou přes okraj.
,,A jakto že byla tady ?" zeptá se lehce rozklepaným hlasem.
,,No, ona přiletěla už před třemi dny. Nebudu ti tady ted vysvětlovat proč, ale prostě přijela."
,,A proč si mi to neřekl ? Když jsem se tě ptal jestli o ní něco nevíš ?" lehce zvíší hlas.
,,Ona nechtěla, aby jsi to věděl." zašeptám.
,,Ona nechtěla. Sakra Nialle, máš vůbec ponětí jakej jsem o ní měl strach když mi celou tu dobu nezvedá telefon ? Myslel jsme že jsme jako bráchové. A ty mi zatajíš něco tak podstatnýho. Děláš si ze mě sakra prdel ? Proč jsi mi to kurva neřekl ?" zvýší hlas ještě víc a přitom si stoupne. Jeho sestra je právě na sále a jeho štve tohle. Když neodpovídám zopakuje znovu otázku.
,,Ptám se znova Nialle. Proč si mi to neřekl ? A chci slyšet dobrej důvod." už opravdu šílí.
,,Protože jí sakra miluju." už to nevydržím a křiknu na něj. Jeho obličej se změní z naštvaneého na překvapivý.
,,C-cože ?" vykoktá ze sebe a opět se posadí.
,,Slyšel jsi miluju jí. Už od tý doby co sem přiletěla. Proto jsem ti to neřekl. Neříkej mi že kdyby po tobě Soph chtěla, aby jsi něco zatajil před její rodinou, že by jsi to neudělal. Skara Liame, je mi jedno jestli mě zmlátíš kvůli tomu že jí miluju. POsluš si. Jediný co ted chci je, aby tady byla Abi s náma. Zdravá a v pořádku." řeknu. KLuci na nás jen šokovaně koukají a já už čekám jen na to až mi Liam udeří ránu do obličeje. Místo toho mě, ale pevně obejme.
,,Promin Nialle, to jsem nevěděl. Přeju vám to. Určitě jste krásnej pár. Máš pravdu, musíme doufat že všechno dopadne dobře." cítím jak mi jeho slza dopadne na krk.
,,My spolu, ale nejsme."
,,O důvod víc, aby byla v pořádku. Lepšího kluka si pro ní nedovedu představit." pousměje se na mě.
,,Děkuju." opět is ho vtáhnu do obětí, do kterého se přidají i ostatní kluci. Ještě chvilku jím vlastně vyprávím co všechno se stalo, než se otevřou dveře ze kterých víjde doktor.
,,Dobrý den, vy jste příbuzní slečny Payne ?" zeptá se a mi si s přikývnutím rychle stoupneme. Prosím at je moje láska v pořádku. Jinak si to budu vyčítat do konce života.
Tak ? Popravdě nevím moc co k tomuto dílu napsat. Prosím o voltes a komentíky. Niki<3
Jo a holky, moc se omlouvám těm kterým jsem včera neodepsala na komentáře. Nějak se mi zbláznil Watt a nechtěl mi komenty načíst, abych na ně odpověděla :/ Stejně tak dnes ráno, takže opravdu nevím jak ted budu na vaše úžasné komentáře odepisovat :( Jsem z toho špatná a nevím co se děje. Celkově mi totiž ted nějak zlobí. Děje se to někomu taky ? Jestli jo, napište kdyžtak do zpráv. Hlavně prosím piště dál vaše komentíky, určitě si je všechny přečtu <3 <3 A dodatečně tedy děkuji, těm kterým jsem neodpověděla. xoxoxox
ČTEŠ
Model (1D)
FanfictionDalší příběh o namyšlené modelce ? To si můžete podle názvu možná myslet, ale skutečnost je jiná. Název vždy neznamená to o co v příběhu ve skutečnosti půjde. A ne všechno je tak jak na začátku vypadá. Myslete na to při čtení tohoto příběhu.