In the Dark

2.9K 61 1
                                    

*Acum 18 ani*

*Perspectiva   autoarei*

               -Fata mea o sa aiba pericolul in sange!Spune James

-Normal doar e o Spike,trebuie sa se obisnuiasca cu afacerile astea..Zice Diana

-Ma duc pana in garaj la masina ma duc la o cursa in seara asta.Spune James si se ridica de pe canapea.

-Bine,dar sa nu stai iar o suta de ani acolo cum ai facut ultima data.Spune Diana dandu-si ochii peste cap.

        Diana era gravida mai avea putin si trebuia sa nasca.Ea se ridica si se duce in bucatarie sa isi ia un castron cu capsuni cand sa ia castronul vede apa pe jos.

-Aoleu,aloeu,aoleu mi s-a rupt apaa.Incepe ea sa se panicheze

-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMES !!!!Tipa ea.

  James nu o aude.

-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMES ! Mai tipa ea inca odata.

  DE data asta James vine alergand in casa si can sa intre in bucatarie se mai si impiedica de pragul de la usa.

-Ceeee ceee CINE A VENIT !? BARICADA-TI CASAA ! Spune el foarte panicat

-NU IDIOTULE  nu a venit nimeni ! MI S-A RUPT APA!Tipa Diana la sotul ei.

-CEEE !?

-Nu te mai mira atat si hai la spital! CHEAMA AMBULANTA NU MAI STA CA PROSTUL!Spune Diana déjà luand un servetel si incepu sa isi faca vant cu el.

   James anunta toti oamenii din casa ca trebuie sa plece la spital si cat timp lipseste el ,ei sa aiba grija de casa.

   Deja sunase la ambulanta de vreo 15 minute.Vazand ca aceasta nu mai vine James o lua in brate pe Diana o duce in garaj o baga intr-un Ferrari rosu si incepe sa conduca cu cea mai mare viteza pe sosea.

-Asta e cea mai tare cursa!Spune el foarte entuziasmat

-Bine bine hai mai repede ca trebuie sa nasc fata !! Tipa Diana la el.

     In cateva minute au ajuns is la spital.Pe Diana o duc in sala de operatii si James ramane pe hol.

Ii suna telefonul.

-James omule  unde esti frate?! Tu nu intarzii niciodata la cursa!Spune Chris ,cel mai bun prieten al lui James si partener de afaceri.

-LA SPITAL NEBUNULE NASTE NEVASTA-MEA! SPune James entuziasmat

-BA ESTI PROST ?!AOLO O SA DEVIN BUNIC!STAI ACOLO CA VENIM LA SPITAL!Tipa Chris in telefon.

   Si asa ajung mai toti prietenii de pe pista ai fericitului cuplu.

Dupa ce naste Diana, James este chemat sa ii puna numele fetitei.Intra el foarte panicat in accel birou si incepe o doamne de varsta a doua s ail intrebe:

-Deci domnule James Spike ce nume vreti sa ii puneti fetitei?Spune aceasta zambitoare.

-Aaaa…aa..Scuzati-ma trebuie sa ies pana pe hol.Spune el si fuge pe hol.

-Asa repede ai iesit?Spune Chris

-Chris ajuta-ma ! Nu stiu ce nume sa ii pun ,nici macar nu am discutat cu Diana lucru asta!Zice james panicat.

-Tu esti nebun !? Si ce vrei sa fac eu? Nu stiu ce nume ar vrea Diana sa ii puna !

-Aaaa gata stiu ! Sun-o pe nevasta-ta !Sigur ele doua au vorbit despre asta !Spune James

-Stai farte nu am cum sa o sun a plecat in Londra pana la maica-sa ! Si Stii foarte bine ca maica-sa nu ma suporta ! Si daca o sun pe Gabriela si e la masa ? Eu ce fac ca ma toaca soacra-mea ca zice ca de ce o sun cand e la masa!Zice Chris.

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum