ATENTIONARE! : A se asculta melodia la sfarsit !! - Harry , te rog nu ma lasa ! Vreau sa vin cu tine ! Inima imi batea cu putere si simteam cum ma sfarsesc. Avem nevoie sa fiu langa el . Nu il puteam lasa sa plece singur. Lacrimile imi curgeau in siroaie pe obraji in timp ce il tineam de maini nevrand nici in ruptul capului sa ii dau drumul.
- Nu pot ! Pe fata sa era o urma de regret iar ochii lui sclipeau mai tare ca niciodata din cauza lacrimilor ce nu vroiau sa cada. Isi apleaca capul spre mine lasand un sarut cald si placut pe fruntea mea. Imi afund fata in pieptul sau si incep si mai tare sa plang strangandu-l de muschi. Nu pot sa cred ca langa el am trait cele mai frumoase momente din viata mea si acum as fi putut sa nu il mai vad niciodata din cauza nenorocitului aluia.
Poate ca unii ar zice ca sunt nebuna , dar eu chiar il iubesc pe Harry. La inceput era o simpla joaca pentru mine insa totul s-a transformat intr-o dragoste puternica. Zile in care ma trezeam alaturi de el , momente tensionate in care el nu inceta din a mai fi pervers, momente de neuitat care nu pot pune capat acum.
Harry isi pune ambele maini de o parte si alta a capului meu , si mi-l ridica pentru a ma uita in ochii lui. Era prea dureros. Zeci poate chiar mii de sentimente si de ganduri imi macinau inima intr-un mod crunt. Pur si simplu se rupea o parte din mine. O parte fara de care nu puteam traii.
- Te rog , du-te cu Sam ! Voi fi bine , iti promit! Aceste cuvinte sunt prea greu de suportat. Nu as putea sa imi imaginez restul vietii fara el. El ingerul intunecat. Daca pateste ceva?
In secunda urmatoare am sarit in bratele lui inhalandu-i mirosul. Avem cea mai mare nevoie de imbratisarile lui fiind singurele care ma calmeaza. Imi las capul sa imi alunece pozitionandu-se in scobitura gatului lui Harry.
- Te iubesc , nu uita asta ! Continua el parca incercand sa ma distruga mai mult . Era si asa destul pentru mine , dar aceste cuvinte parca erau unele de ramas bun. De ce imi face asta? De ce nu poate pur si simplu sa il lase pe nenorocitul ala si sa ne traim viata linistiti?
- Si eu , Harry ! Te iubesc mai mult decat orice . Astea au fost ultimile cuvinte inainte de a ne despartii. Il vedeam pe Sam cum vine spre mine pentru a ma urca in masina si a pleca departe de locul asta. Era dureros......mai dureros decat un junghi in ficat sau orice alta parte a corpului. Acum capul meu era lipit de geamul rece al masinii, mainile pozitionate in acelasi mod. . Il priveam cu lacrimi in ochi pe Harry cum se indeparteaza. Ultimul lucru pe care l-am auzit a fost sunetul puternic al masinii. Se pare ca Sam pornise. Nu rezistam asa ca mi-am dat centura jos si am sarit din masina. Harry se intoarce socat si speriat cu privirea spre mine in timp ce eu alergam gafaind spre el. Am sarit in bratele lui . Aveam o nevoie nebuneasca de asta.
Dupa aproximativ un minut ne-am despartit , eu prinzandui fata cu mainile . Buzele noastre se topeau intr-un sarut fierbinte si placut. Pentru a fi sigur ca nu o s-o mai zbughesc din masina si a doua oara , ma carat in brate pana la masina. Mi-a lasat un ultim sarut pe frunte dupa care a plecat.
Ugh.....urasc ca mi se intampla asta. Tot drumul nu m-am gandit decat la o intrebare. „ De ce eu nu puteam merge cu el?”
Harry P.O.V.
Ma durea asa mult sa o vad plangand. Daca javra aia nu se baga sa o raneasca, eu nu ar mai fi trebuit sa plec acum si sa o las pe Jenifer singura. Sunt in stare de orice in acest moment si nu cred ca voi avea nevoie de toata echipa pentru al omora. Imi inclestez pumnii infingandu-mi unghile in palme si simt cum o iau razna in momentul in care imi aduc aminte cum am gasit-o in seara aia pe Jenifer. Am jurat ca o voi proteja mereu si asta am degand sa fac. Nimeni si nimic pe lumea asta nu ma poate impiedica.
CITEȘTI
In the Dark
FanfikceEl baiatul rau, caruia nu ii pasa de nimeni si nimic si se ocupa cu transportul de arme, curse ilegale de masini si droguri. Harry niciodata nu a avut o relatie serioasa cu o fata, pentru ca nu a avut curajul sa faca pasul acesta...........dar...