Capitolul 4

856 40 2
                                    

Am simtit cum lacrimile imi inunda   fata. Avea o poveste atat de trista. Nu aveai cum sa nu plangi. E sensibil si dulce. Oamenii il  judeca dupa cum arata.  Daca se imbraca  numai in negru  si are tatuaje  gata e  un criminal......nu este asa. Si-a intins mana   spre  pbrajii mei stergandu-mi lacrimile. Avea mainile reci , dar delicate. 

-  Haide , nu vreau sa plangi din cauza mea! Sa nu faci asta niciodata... .  Spune cretul si ma priveste in ochii atent si serios.  Ma hipnotiza complet. Am aprobat din cap, intinzand mana dupa  doza de cola. Nu  am vazut cum o desfac pentru ca privirea imi era intotesata din cauza lacrimilor,  asa ca m-am taiat.  

- Auuuu...!  Tip  eu de durere.  Cand imi revine privirea vad ca  degetul meu era plin de sange. M-am ridicat de pe scaun grabita , indreptandu-ma  spre chiuveta. Imi bag mana in apa  rece. Tot ce am reusit sa fac a fost sa tip mai tare.  Il vad pe Harry cum se ridica speriat si vine spre mine. Cand vede ca  sunt taiata  se duce si ia doza de suc si se taie si  el. Imi ridic sparncenele neintelegand ce inseamna  asta. 

- Ce crezi ca faci  ? Imi pun mana stanga in  cap si ma scarpin , semn ca nu inteleg ce se petrece.  

-  Nu  vreau sa fi ranita.  Acum voi simtii  si eu durerea ta. Se apropie de mine lundu-ma de mana  care nu avea nimic si ma trage  dupa el in sus pe scari.  Ajunge pe un   hol  lat si  lung. Erau   foarte intunecat , dar puteam observa ca mai sunt o multime de camere.    O singura usa era intredeschisa.  Isi ridica  cu usurinta un picior si  deschide usa camerei. 

- Intra !  Imi spune serios  , si apleaca capul . Era  o camera  cu  draperii   negre,  lenjeria patului  neagra........defapt  mai totul era negru  in afara de fetele de perna de pe pat. Sigur era camera lui Harry. Aprinde un bec si se indreapta spre birou. Ia o cutie mare  alba  cu o cruce   rosie  pe ea. Era o cutie de prim  ajutor. Se intoarce 90 de  grade  si vine spre pat cu pasi mari.  

- Aseaza-te !  Imi ordona el privindu-ma pervers. Ce naiba el inebunise? Avea chef de nebunii acum?  C-ce?  Intreb eu facand ochii mari si balbaindu-ma. 

-Intindete! Isi trece pana prin par si isi linge  senzual buza  de jos.  Ma asez  incet pe pat  pana cand  pielea mi se face de gaina.  Era asa rece cearceaful ala......Mii de fiori si ganduri imi treceau prin minte in acel moment.  Am vazut cum draperia   flutura din cauza   vantului de afara.  Mi-am ridicat privirea pentru al vedea pe Harry deasupra mea. Era ca furtuna baiatul asta. Imi ia mana si o duce la gura lui. O  deschide rapid si imi introdduce degetul in "  gaura neagra"  . Incepe  sa  imi  suga sangele din el ca un adevarat  vampir.  Isi inchide ochii  si scoate un icnet. Intr-un fel  foarte ciudat  era placut.......foarte placut. 

-  Esti dulce.......asa de dulce!  Spune rastogolindu-se ,  facandu-ma pe mine sa stau deasupra lui acum. Isi  pune o mana pe spatele meu  si o mana pe fund. Reuseste sa imi dea parul intr-o parte  muscandu-ma de gat.  Am tipat , facandu-l pe    Harry sa zambeasca ca un nebun. Isi  plimba  mana pe spatele meu in timp ce ma saruta . Simteam ca nu mai am aer asa ca am vrut sa ma desprind din sarut dar  nebunul nu  imi dadea voie.  Am fost nevoita sa imi deschid gura in sarut , pentru ca altfel  as fi riscat sa lesin.  A profitat de ocazie , introducandu-si limba in gura mea. Imi inspecta fiecare parte. Ma ridic putin pentru ami infinge mainile in parul lui. Avem  nevoie de  buclele alea castanii  si  moi. Ii placea senzatia  asa ca a continuat  lupta  cu limba mea.   Isi  duce mana la  marginea tricoului meu. Se ridica in sezut , la fel facand si cu mine. Imi da voie sa imi  incolacesc picioarele in jurul taliei sale. Imi ridica  cu usurinta tricoul peste cap, lasandu-ma in pantaloni si sutien.  Intrerupe sarutul salbatic  , fixandu-si  privirea pe sanii mei.  Isi infige mana incepand sa  ii maseze. Imi dau capul pe spate bucurandu-ma de  senzatiile provocate de  Harry.   Nu mai gandem  ce fac. Trebuia sa ma opresc candva....dar placerile erau prea mari. Isi linge buzele  iar , insetat.  Vroia din ce in ce mai mult. " Nu vreau să opresc așa că dă-mi mai mult"  imi sopteste el salbatic in ureche. Pielea mea  se facuse de gaina si  parca paralizasem la  auzul acestor cuvinte. Asta ma trezise complet la realitate.   Simt mainile fine cum urca spre sutien pentru al deschide. In acel moment am sarit ca arsa din bratele lui.  Apucase sa  il deschida dar nu sa il si dea si jos. 

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum