Capitolul 3

935 42 2
                                    

Nu imi venea sa cred ce tocmai se intamplase.  Ce e si mai ciudat e faptul ca mi-a placut. Felul in care  imi saruta si musca gatul ma inebunea. Pielea mea era rece.  Fiori de placere imi invadasera corpul care nu se mai dezmortea. Simteam cum capul mi-o ia razna. In stomac aveam sentimente ciudata. Nu se poate...........eu- eu ma indragosteam de Harry ! Mi-am dat o palma peste fata ca sa fiu  sigura ca nu visez, dar in zadar  era realitate.  Am incercat sa ma linistesc. Am deschis cu grija usa camerei  si m-am asigurat ca Harry nu e prin zona.  Am mers pe varfuri pana la toalet  si  am inchis usa in urma mea  inchizand-o cu cheia.  Nu stiam cat de  nebun e Harry....adica  pe bune??  Cum a intrat in camera  fara sa ii dau voi  de ce nu   ar intra in baie? Am deschis cu grija robinetul  dand la apa rece. Am aruncatcativa storpi de apa gheata pe fata mea si m-am sters cu prosopul. Cand sa pun mana pe clanta aud zgomote pe hol.  Probabil era mama care  ma cauta. Imi  era fricasa   ma mai duc la masa.  Gandul ca voi sta iar langa Harry nu imi dadea pace. 

Aveam de gand sa ma joc cu el. Chiar daca si eu  il vroiam  pe el cum  ma  vroia el , nu ma voi lasa asa usor. Ii  voi arata eu perversului aluia ca nu sunt asa  cum crede el. probabil se astepta ca eu sa ii cad in plasa imediat .........dar nu va fi asa. O Spike nu se lasa.      Am   coborat scarile  zambind.

-  Ce a durat asa de mult ?  Ma intreaba  tata  zambind si el  la randul lui. Se pare ca ii placea  cina asta. Nici nu avea habar ce se intamplase  sus.   

-  Am.....nimic interesant .  Ma sunase Ashley. Spun asezandu-ma langa Harry care ma privea pervers.  M-am  asezat la masa incepand  jocul.  

Harry  avea niste pantaloni negrii mulati. Ca de obicei.  La genunchi erau rupti asa ca  am  profitat  de asta.   Mi-am  ridicat mana  incet, ajungand la  piciorul lui Harry.  Am inceput sa ii fac  mici cerculete pe pielea sa fina .  Ah........era un sentiment asa placut. Harry parea  surprins de  reactia mea dar nu spunea nimic. Pur si simplu statea si zambea.  Nu era destul???  ce vroia sa ii mai fac?   Am urcat putin mai in sus.  Acum il ciupeam si eu cum imi facuse el mai devreme. A tresarit la  atingerea mea  neasteptata. 

Harry  P.O.V

Ce  se intampla cu ea?  Nu zic ca nu imi place......ador ce se  intampla     acum, dar chiar nu ma asteptam.    Am profitat de  fiecare secunda.  Era asa placut. Mana  ei fina  imi  facea  cerculete pe genunchiul meu  gol. Imi dadea   fiorii pe sina spinarii. Nicio fata nu ma facuse sama  simt asa vreodata.   Imi venea  sa o iau in brate si sa  fug departe cu ea.  Ea pornise un joc.....sau poate chiar o lupta.   " Eu  am inceput eu termin"  spun in mintea mea si ii arunc o privire perversa lui Jenifer.

Mi-am strecurat  imediat mana in spatele ei. Imi  bag incet  mana in  bluza ei  pe la spate. Acum imi plimba   degetele  dealungul coloanei ei. A  facut ochii cat cepele cand  a vazut  ce vreau sa fac. Am  inceput sa o  gadil ea incepand sa  chicoteasca.   Avea un ras  asa de adorabil. 

  Jenifer  P.O.V

- Ce  e asa de amuzant?  Ma intreaba  mama razand si ea  cu mine. A nuuuu....nimic.  Mi-am adus aminte de o gluma. Spun eu dand drumul rasului.  Baiatul asta nu se mai satura. Degetele lui lungi  ma gadilau pe tot spatele.   A urcat putin mai sus ajungand la sutienul meu.   am zis ca este destul pentru  seara asta. Il ciupesc de spate  facandu-l sa  isi indeparteze  mainile. Inainte sa  se ridice de pe scaun  , imi arunca un zambet semn ca am  castigat eu de data asta.   " Yuhuuuu,  pe  toate  maslinele  din lume am castigat!!!"  spunea  neincetat mintea mea   . 

-  Este tarziu...asa ca ar trebuii sa plec!   Va multumesc ca m-ati invitat la  cina.  Mancarea a fost exceptionala  doamna Spike!  Spune Harry  fericit  de seara pe care a avut-o.  A  fost o seara reusita.  Continua el  si se uita cu coada ochiului la mine.  

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum