Capitolul 5

865 41 3
                                    

Am intrat in jocul perversului nebun , prelund controlul. Ma opresc intr-un loc   , tragand aer in piept pentru ca avem nevoie de putere.  Am sarit pe Harry in incercarea de al baga la fund....dar nu am greutatea si nici forta necesara pentru a reusii. Este mult prea puternic pentru mine. 

Isi scopate capul la suprafata, privindu-ma ca un ghepard cand isi vede mancarea pentru cina.  Astepta sa atace intr-un fel  tare ciudat. Din instinct m-am uitat in spatele meu sa ma asigur ca nu sunt  eu persoana pe care o priveste cu atata siretlic, insa nu mai era nimeni inafara de noi doi.  Am inghitit in sec intorcanduma cu spatele si inotand spre mal. Nu  am apucat sa  fac doua miscari ,fiindca baiatul ajunsese deja aproape de mine.   Pieptul meu  s-a lovit intr-un mod  brutal de pieptul lui Harry.  

Ah......tricoul ala  â se vede asa de bine pe  el. Este ud si  mai ca imi vine sa ii ating abdomenul rece din cauza apei.  Mana sa dreapta era pe spatele meu, ochii sai fiind atintiti de  ai mei.  Respiram greu din cauza efortului pe care l-am facut in apa. Buzele noastre era la o distanta aproape inexistenta. Ii puteam simti respiratia  fierbinte ce mirosea a menta, pe gatul meu. Frate........se simte asa de bine! Spun in sinea mea . Lumina soarelui, ii facea parul lui Harry sa para de parca ar fi facut din foc.  Nu mai puteam rezista tentatiei asa ca mi-am infipt buzele pe buzele lui. Erau asa de fierbinti si dornice de un sarut , incat ma inebuneau. Mi-am infipt mainile in parul ud incepand sa trag de el usor pe spate si sa ma joc .

Harry isi trece limba peste buza mea inferioara , muscand-o usor in semn de al lasa sa intre in gura mea.  Nu am mai stat pe ganduri si am deschis-o simtind imediat ceva mare si cald inspectandu-ma.  Era  un sentiment placut .  De ce trebuia sa fac asta? Niciodata nu m-am indragostit de un baiat in mai putin de o saptamana. Dar stai........! Eu nu sunt indragostita de el..Asai?  

Avea ceva special  Harry si de fiecare data cand il vedeam imi venea sa sar pe el.  Nu imi vine sa cred ca fac asta. Ma indepartez din sarut privindu-l fix in ochi. Un suspin mi-a iesit printe buze inainte sa ma intorc la mal. 

- Jenifer !   Il auzem pe Harry strigandu-ma din apa sa ma intorc , isa nu ii raspundeam.  Ba din contra am marit pasul imediat ce am ajuns pe uscat.  Eram nervoasa. Nervoasa pe mine ca nu ii pot rezista.   Stiu ca daca ma voi indragostii de el, isi va  bate joc de mine si ma va parasii. 

- Haide Jenifer, nu esti o jucarie! Ii poti rezista si eu si tu  stii asta. Spunea una din vocile din capul meu. 

- Nu  ,  Jenifer il placi! Se vede cum il privesti. Esti inebunita dupa el si ai face orice pentru a mai simtii odata gustul buzelor lui Harry! Nu fi naiva.  Cea dea doua voce din capul meu imi spunea ce sa fac.  Nu sunt sigura pe care sa o ascult. Am nevoie de timp sa pun cap la cap tot. 

Tot ce stiu in momentul de fata , este ca trebuie sa ma tin tare. Sa castig propriul lui joc. Voi  fi stapana pe mine si voi incerca sa rezoist dorintelor mele de a ma urca pe el.  

Eram prea prinsa in gandurile mele, pentru am mai da seama ca este langa mine.  

- Ce ai patit iubire? Ma intreaba   Harry chicotind. Nu ti-a placut sarutul?  Imi dau ochii peste cap ,  cand aud comentariul sau rautacios. Trag aer adanc in piept , deschizand gura pentru a spune ceva dar degetul sau, se pozitioneaza vertical pe buzele mele, facandu-mi semn sa nu spun nimic. 

Strang din pumni gasindu-mi puterea de al indeparta din fata mea.  Nu il voi lasa sa se joace cu mine cand are el chef,  dar eu o voi face. 

-  Bine Styles! Vrei joaca? Foarte bine, vei primii joaca! Dar iti spun de pe acum să te obisnuesti să pierzi pentru ca eu voi fi cea care castiga , nu tu .   Dupa ce termin de spus   , trag aer in piept pentru ca nu am mai avut timp să mai si respir. 

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum