Capitolul 1

934 49 0
                                    

Razele  soarelui imi mangaiau fiecare particica a corpului. Am deschis  pe rand fiecare  ochii vazand ca  lumina de afara se lupta cu draperia. M-am ridicat in sezut, dand la o parte  pilota  pufoasa  de pe mine.   Am intins  mana  lenesa spre noptiera  dupa telefon. Era ora 8:00 .  Azi mergeam la scoala. Am  scos un mic icnet cand picioarele mele  calde au facut contact cu podeaua rece.   Am parcurs in lene distanta de la patul meu  la usa facandumi drum spre toatela.     Se auzeau  zgomote de jos.....deci mama punea masa. Am chicotit  auzind   galagia. Femeia asta se lupta din greu sa  faca ce va bun. 

Am intrat in dus, lasand picaturile de apa  cald  sa imi relaxeze fiecare muschi din corp. Dupa   aproximativ 20  de minute  m-am dus in dormitor.  Eram in fata dulapului gandindu-ma  cu ce sa ma imbrac.  Am ales un tricou mai  larg alb, o pereche de  blugi mulati  si tenesii mei  albi in picioare. La par nu m-am obosit prea mult. Pur  si simplu l-am lasat  sa cada rebel pe umerii mei. Am luat geanta si am iesit pe usa.  In  capatul scariilor  aud  tipatul mamei. 

"  Jenifer !! E gata  masa. " 

Am zambit  coborand scarile. Ce  avem bun?  Intreb eu sarutand-o pe mama pe obraz.

- Clatite cu ciocolata  !   Spune   ea cu un mic zambet  in coltul gurii. 

- Yammmmmy ! Spun si incep sa mananc tot ce mi-a pus  mama pe farfurie.

M-am ridicat de la masa salutand-o pe mama si iesind pe usa. 

-  Sa ai o zi buna  scumpo!  

M.am urcat in masina mea rosie   si am plecat spre scola. Eram in intarziere asa ca am bagat acceleratie.    Am parcat  si  am coborat din masina. Ma indreptam  spre intrarea scolii cand cineva imi  sare in spate.

-  Ashley , nebuno !  M-ai  speriat de moarte. 

-  Mi-a fost door de tine!!!!

-  Ei nu serios. Nu ne-am mai vazut de acum o spatamana.  Spun eu razand de comportamentul ei .

-   Bine.......spune si se da jos de pe mine  facand un botic de copil mic. 

-  Siiiii... ce ai prima ora? Spune  ea cu  entuziasm .

- Hmmmmm....istorie. Spun eu  plictisita.    Istoria nu era punctul meu forte.  

-  Si eu . Acum hai ca intarziem. A spus  traganduma in multimea de elevi din curtea scolii.  Erau numai  elevi  care ori radeau de mama focului ori vorbeau. Am intrat  pe  hol unde erau la fel de multi . Nu  aveai loc sa arunci un ac. Am  intrat in  sala de curs   eu asezanduma langa  Ashley in  ultima  banca de la   fereastra.  Nu era  inca plina . Urmau sa mai vina cativa elevi. Pe  usa intra Logan care   ne face cu mana  zambitor. Nu dupa mult timp isi face aparitia  doamna de istorie. Era iar cu vesnica  ei bluza inflorata  care mirosea mereu   a naftalina.  

Ora  a trecut destul de repede avand in  vedere ca nu  am   fost prea atenta .  Am vorbit cu Ashley mai tot timpul.  Cum am spus nu imi place istoria.  O hartiuta  din hartie ma loveste in cap.  Am ridicat privirea cautand persoana care a aruncat-o .  Singurul care  se uita la mine si zambea cu gura pana la urechi era Logan. 

 Am  desfacut hartia  cu grija.  Nu vroiam sa  fac galagie ,sfarsind sfasiata  din privirile profesoarei. " Mi-a   fost  dor de tine micuto!  Scria nu tocmai caligrafic. Am schitat un zambet trimitand alt bilet. Am continuat asa pana cand soneria care anunta ca suntem liberi  s-a auzit.  Mi-am strans cartile de pe banca iesind pe usa. 

- LOGANNNN!!! Tip eu si  sar ca arsa cand  vad ca  baiatul blond cu ochi albastri se apropie de mine.  Mi-a  fost asa de dor de tineeeee!! '

-  Ajutoooor!!!   Ma sufoca!!! Ajutooor! 

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum