Capitolul 2

888 41 1
                                    

Am decis sa rup eu  tacearea  .  Ce ati facut ? Ati  cumparat farfurii? Imi intreb  eu parintii  dusi cu capul ce e drept.

- Mnu......spune mama suparata de intrebarea mea.  maine mergem sa   ne mai uitam.  Am schitat un zambet ridicanduma de la masa si urcand in  camera mea.   eram obosita asa ca am decis sa intru sa imi fac dus  si sa ma bag  in pat. 

Am pus capul pe perna si am adormit imediat. Maine  era   scola asa ca trebuia sa   am bateriile incarcate.  Poate dadeam un test sau ceva..   A doua zii m-am trezit pentru ca alarma telefonului meu suna   in disperare. M-am ridicat in sezut incepand sa imi fac rutina zilnica.  

M-am imbracat cu o pereche de blugi  albastrii, un tricou  simplu crem si   tenesii nelipsiti. Am coborat la  masa pentru ca eram in intarziere si imi era si foame. 

- Hei  ! O salut eu pe mama  cand  intru in bucatarie.

-  Buna dimineata scumpo! Hai sa  mananci.  Ma indeamna  femeia cu o farfurie de omleta in mana. Am mancat  ,dupa  lundu-mi geanta si plecand.   Am inghitit in sec cand pielea mea calda a facut contact cu aerul putin rece de afara.  Desii  era vara    azi nu era   asa mult soare.  Ma indreptam cu pasi repezi spre scola  cand  o mana mare  imi atinge umarul.  Ma intorc putin speriata observand ca in fata mea  era  Logan. 

- Buna!  Spun eu putin surprinsa sa il vad pe el aici. ce  faci?

-  Pai eram prin preajma    .  Am vazut ca tu inca nu ai plecat la scoala si ma gandeam  sa mergem impreuna.

-Oh..sigur !  Hai .  Spun eu deschizand usa de la masina   lui Logan si plecand. Drumul a  fost tacut. Doar melodiile de la radio se auzeau. In scurt timp  incepuse ploaia. 

-Oh  firar!!!  Exclam  cand vad ca incepea sa ploua din ce in ce mai mult. Cum  vom ajunge noi in scoala fara sa  fim uzi leoarca? 

-  Uite aici! Spune  baiatul dandusi hanoracul joc.   Muschii lui erau la vedere.  Ochii mei umblau pe tot bratul lui. Cum  de nu vazusem asta inainte? Ma tot intrebam eu .  Gura mea formase un mic " o" dar am inchis-o imediat ce am vazut ca  Logan vorbea  cu mine. 

-Scuze  ce?  Spun eu iesind din transa  provocata de muschii gicantici ai lui. 

- Iti spuneam ca la  3  iesim si fugim spre intrare. Ok?   Eu am dat aprobator din cap si am iesit din masina. Printre buze mi-a iesit un oftat  cand  tenesii mei albi au atins asfaltul  cu apa murdara. M-am  ridicat de pe  scaunul pasagerului  asteptand  ca Logan sa  vina cu hanoracul ala .  Ridic privirea si dau de ochii albastrii ai   baiatului in care te puteai pierde cu usurinta, numai uitandute la ei. Erau  asa perfecti.  Mereu mi-au placut baietii cu ochi albastrii sau verzi.  Buzele lui erau  putin despartite . Se pregatea sa spuna ceva dar  l-am  intrerupt. 

-  Haide  !  Spun si  schitez un zambet acesta repetandu-mi  gestul. Am inceput sa alergam prin ploaia torentiala  , pana la intrarea din scoala.   Pe  holuri erau numai elevi care vorbeau de " tipul cel nou" .  Tipul   bun.........,  tipul rau, ........tipu perfect........,  Ha?!  Despre cine naiba tot  vorbeau. Ma tot intrebam eu cu sprancenele ridicate in timp ce ma uitam  la multimea de elevi care vorbea de un singur tip. Ashley   vine spre mine cu ochii cat cepele. Isi pune ambele maini pe bratele mele si incepe sa ma  zguduie .  

 -  Opreste-te!!!!  Tip eu  deja exasperata. Ce e ineregula cu toti azi? ....

-  Scuze   ...doar ca imi este frica.! Spune ea aparent suparata de reactia mea. 

-  Nu e nimic.   De ce iti este frica? Intreb cu o spranceana ridicata. Probabil e ceva serios, pentru ca ea nu   prea   minte. 

-  Tipul cel nou...........ma  sperie. Ma ia de mana si ma trage in cea mai  apropiata toaleta. Se asigura ca nu e  nimeni inauntru si inchide usa  pentru a  continua propozitia,  dar fara succes.

In the DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum