[0.3]

1.1K 86 26
                                    

Bölüm Parçası

The Front Bottoms - Santa Monica

Bölüm Kolajı

Steve Rogers (Çalışma bana ait değildir.)

 Yazım yanlışlarım affola

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazım yanlışlarım affola.

□□□□

"Ne demek kim olduğunuzu anladı?"

Natasha'nın Thonas'ı bile kaçırtacak olan sinirli sesi tüm kuleyi doldururken Ava ve Kate korkuyla yerlerinde daha da büzüldü.

"Aslında beni değil. Kate'i tanıdı."

Ava'nın bu sözleri karşısında Kate sağol dercesine ona bakarken sinirden dönmüş gözlerle hala onlara bakıyordu. Sonunda bu işkenceye dayanamayacağını anlayan Kate bir cesaretle oturduğu yerden kalktı. "Dramanıza vakit ayırmak isterdim ama randevumu kaçırdım." dedi ve ekledi. "Adios."

Natasha, işten sıyrılmaya çalışan genç kızı hızla tekrar yerine oturturken Clint sanki heyecanlı bir filmdeymiş gibi fıstık ezmesi yiyerek onları izliyordu ve tabi yanında turşuyla beraber. "Hiçbir yere gitmiyorsun Kate. Ya Steve'e söylediyse?"

"Ki Steve kesin kızı bu konuda daha önceden uyarmıştır." diye ekledi Clint dolu bir ağızla.

Kate ve Ava çaresiz bir şekilde birbirlerine bakarken bir kez daha nasıl bir cehennem ateşinin ortasına düştüklerini düşündüler. İkisi de Tanrı'ya onları kurtarması için ayrı ayrı dua etti. Çok geçmeden asansörden içeri kucağında küçük kızı Alidia ile giren Erin ile bu duaları kabul olmuştu.

"Ah, kurtarıcı meleğimiz." dedi Kate coşkuyla. "Seni daha önce ne kadar çok sevdiğimi söylemiş miydim?"

Erin kaşları çatık bir şekilde, "Hayır." dedi. "Senin randevun yok muydu?"

Kate fırsattan istifade hızla yerinden kalktı ve koşar adım kapısı hala açık olan asansöre gitti. "Kesinlikle." dedi ve asansör kapısı kapanmadan hızla içeri girdi. Genç kız öylesine hızlı kaçmıştı ki beni de götür diyen bakışlarla bağıran Ava'ya bakmamıştı bile.

Onunda çok geçmeden imdadına yine Erin yetişmişti. Alidia'yı onun kucağına verip, "Onu halasına götürebilir misin? Büyük ihtimal Vision ile terastalardır." dedi.

Ava memnuniyetle tatlı bebeği alırken merakla sordu. "Neden Pietro'ya götürmüyorum?"

"Çünkü kucağında Alidia varken koşuyor."

Ava, Erin'in bu cevabına kısa bir süre gülerken hiç vakit kaybetmeden odadan çıktı. Sonunda sadece üçü odada kaldığında Erin yüzünü ekşiterek ağzı fıstık ezmesi ile dolmuş Clint'e baktı.

naive |steve rogers|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin