Shawn pov
Ik kijk naar haar gezicht hoe vredig ze ligt te slapen. Mijn ogen glijden naar haar nek waar ik mijn meesterwerken heb achter gelaten. Ik pak mijn telefoon en kijk naar de reactie op de foto's die ik gisteren heb geplaatst. Allemaal leuke en lieve reacties. Ik leg mijn telefoon weer weg en kijk weer naar Lia. Op hoop van zege dat we niemand wakker hebben gemaakt. En al helemaal Andrew anders ben ik dood.Ik denk terug naar die avond. Ik kon mij gewoon niet inhouden. Ze is zo perfect. Opeens word er op de deur gebonsd. Ik loop naar de deur en kijk door het gat. Daar staat Andrew. Ik loop terug doe de prullebak dicht. Er word weer op de deur gebonsd. Ik ren terug en open de deur. Andrew kijkt mij aan. ' Is er iets'. Andrew kijkt de kamer in. 'Je weet dat je vandaag een photoshoot hebt en dat we vanavond naar Amsterdam vertrekken?' vraagt Andrew. Ik knik. ' En hoe wil jij die plekjes in je nek verklaren?' Ik kijk in de spiegel. 'Lia zat de hele tijd te knijpen' lieg ik. 'Shawn kom je ik heb het koud en ik wil knuffelen' hoor ik Lia zeggen. '12 uur lobby alle twee'. Ik knik en ren terug naar bed.
Amelia pov
'Shawn kom je ik heb het koud en ik wil knuffelen' zeg ik. '12 uur lobby alle twee' hoor ik Andrew zeggen. De deur klapt dicht en Shawn komt aanrennen. Hij springt naast mij in bed en neemt mij in zijn armen. ' En hoe was het?' vraagt Shawn. 'Perfect' zucht ik. Ik zie Shawn zijn mondhoeken omhoog krullen. 'Vanavond gaan we naar Amsterdam en dalijk heb ik een photoshoot heb je alles ingepakt?' vraagt Shawn. Ik knik. Ik sta op en loop naar de badkamer. Als ik in de spiegel kijk schrik ik mij dood. 'SHAWN' gil ik. Hij komt aanrennen. 'Wat is er?'. Ik wijs naar mijn nek. 'Hoelang blijven deze zitten?'. ' Een weekje' zegt Shawn. Ik kijk naar de paarse plekken. 'Maar aangezien ik dat heb gemaakt 2 tot 3 weken' grinnikt hij. Ik loop naar hem toe en plaats mijn lippen ik het midden van zijn nek en begin hard te zuigen. 'Lia' zucht hij. Pas als ik zijn handen naar mijn billen voel glijden stop ik. 'Nee baby niet stoppen dat kan je zo goed' zegt Shawn als een klein kind. 'Tja jammer dan en nu weg wezen ik ga douchen' zeg ik. 'We kunnen ook in bad' zegt Shawn. 'We' zeg ik. Hij zet het bad aan en loopt naar mij toe. 'Ik zal niks doen ik beloof het' zegt Shawn. Ik knik. Hij draait zich om. 'Oef Shawn ik hoop niet dat deze photoshoot shirtless is dalijk denken ze dat ik je mishandel' lach ik. Ik maak een foto van zijn rug. 'We staan quitte' zegt Shawn. Hij pakt kleding en schoon ondergoed en komt weer terug . Ondertussen ben ik al in bad gaan zitten. Hij kleed zich uit en gaat achter mij zitten. 'Heb jij nou even pech dat het vandaag 25 graden is' zegt Shawn. Ik zucht. 'Draai je eens om'. Ik draai mij om. 'Dan heb je die nog niet gezien zeker' lach Shawn. Ik kijk naar beneden en zie een paar paarse plekjes. 'Godver Shawn' zucht ik. 'Maar nu ziet iedereen wel dat je van mij bent'. Ik draai mijn met mijn ogen en kijk op de klok. 'Shawn over 10 minuten moeten we beneden zijn' zeg ik in paniek. Snel staan we op uit bad drogen we ons af kleden ons aan. Ik doe een sjaaltje om want het is best fris. 'Waarom lieg je over dat het 25 graden is?'. Ik kijk hem aan. Snel pak ik een sweater van Shawn doe die aan doe mijn haar in een slordige knot en trek mijn schoenen aan. We rennen naar beneden en zien Andrew staan. 'Jullie zijn optijd wat een wonder' zegt hij. We rijden naar de plek van de photoshoot. Ondertussen doe ik wat concealer op de plekjes in Shawn zijn nek. 'Amelia waarom heb je een sjaal om?' vraagt Andrew. 'Ik heb heel erg keelpijn' zeg ik zacht. 'Van dat gillen van gisteravond zeker' zegt Andrew. Ik kijk Shawn aan. 'Jullie hebben het toch wel veilig gedaan?'. We knikken. 'Mooizo'.
'Jullie twee zijn echt onuitstaanbaar' zegt Andrew zacht als Shawn bezig is met zijn Photoshoot. Ik hou met moeite mijn lach in. 'Doodleuk zeggen we wachten tot we 18 zijn en dan 1 dag later hoor je gekreun'. Ik voel mijzelf rood worden en begin te giechelen. 'Ja lach maar wacht maar tot jullie ouders hiervan horen' zegt Andrew kwaad. 'Andrew kom op we zijn oud en wijs genoeg' zeg ik. 'Hey hottie' hoor ik iemand roepen. Ik kijk naar Shawn en zie dat hij boos naar iemand kijkt. 'Jij daar met dat lekkere kontje'. Ik draai met mijn ogen. 'Ben je doof ofzo'. Ik kijk naar Shawn en schud met mijn hoofd. 'Met jou wil ik vanavond wel tekeer gaan'. Ik draai mij boos om. 'Oja dan moet ik dat dan maar even met mijn vriendje bespreken' zeg ik kwaad. 'Laat maar is diegene blind ofzo klein varkentje'. Ik wil er op aflopen maar Shawn springt boven op hem. 'SHAWN LAAT HEM HIJ IS HET NIET WAARD' schreeuw ik uit alle macht. Ik duw Shawn van de jongen af en hou hem beet. 'Klaar nu hoor je mij' zeg ik kwaad. Hij kijkt mij aan en knikt dan. 'Laten we hier een leuke laatste dag van maken voordat we naar Nederland gaan'. Hij knikt weer. 'Mooi en nu wil ik jou zien shinen' lach ik. Ik geef hem een kus en hij loopt weg.