Amelia pov
Ik en Shawn lopen met veel moeite de allerlaatste winkel in. 'Aww Lia kijk dit' zegt Shawn bij een rek waar baby kleertjes hangen. 'Shawn kom op' lach ik. Hij ziet iets hangen en rent er bijna op af. 'Please trek dit aan'. Ik pak het van hem af en loop het pashokje in. Als ik er uit kom begint Shawn te blozen. Ik kijk in de spiegel. Het is een wit jurkje met een uitlopende rok tot de knieën. 'Het is prachtig' fluister ik zacht. Ondertussen heeft Shawn nog 3 dezelfde jurkjes maar dan in een andere kleur gepakt. Ik kleed mij weer om en stop het jurkje in het mandje. Ik ren bijna naar de schoenen toe. 'Lia die passen bij je jurkjes'. Hij pakt een paar witte schoentjes. Ik pak ze aan en pas ze. 'Hoe weet jij mijn maat en kledingstijk zo goed?'. 'Ik heb wat nagevraagd' zegt hij zacht. Ik pas nog wat andere schoenen en besluit ze te nemen. Als we betalen kijkt de vrouw verbaasd naar Shawn. Shawn betaald en ik pak de tas aan. 'Geef maar hier' zegt Shawn. Ik geef hem het tasje en samen lopen we terug naar het hotel. Ik sorteer alles en stop het in de koffers die we ook erbij hebben gekocht. 'Liatje' zegt Shawn. Ik kijk hem aan. 'Trek iets leuks aan vanavond ik heb een verassing'. Ik knik. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. Als ik loslaat draait hij heel erg klunzig waardoor ik naar achter val en Shawn op mij valt. 'Ik ben op je gevallen' zegt hij zacht. 'Waarom verdien ik jou' zeg ik ook zacht. 'Omdat het lot dat heeft beslist'. Ik zie Shawn dichterbij komen. Ik sluit mijn ogen maar die schieten weer open als hij mij opeens begint te kietelen. 'Genade' gil ik lachend. 'Wat ben je toch schattig' zegt hij weer op de zelfde toon als daarnet. 'Hou op' zeg ik rood. Hij tilt mij op en legt mij op bed. Hij komt naast mij liggen en trekt mij naar zich toe. Ik draai mij om zodat ik hem aan kan kijken. 'Je bent zo mooi'. Ik voel mijn oogleden zwaar worden. 'Liatje wakker blijven anders hebben we vanavond problemen' lacht Shawn. 'Dan moeten we maar iets doen he' zeg ik moe. Hij gaat over mij heen hangen. 'Wat doe je' giechel ik. Hij begint mij allemaal kleine kusjes te geven. 'Wakker blijven' glimlacht hij. 'Okay zullen we zwemmen?' Stel ik voor. 'Is goed'. Ik pak mijn bikini en ren naar de badkamer. Ik kleed mij om en doe er een kimino overheen. Ik pak slippers en trek die aan. 'Shawn kan ik eruit komen?'. 'Ja'. Ik loop de badkamer uit. 'Lets go' zeg ik. We pakken ons zwembadpasje en lopen naar beneden. Bij het zwembad kijk jk hoe Shawn langzaam zijn shirt uittrekt. Ik bijt op mijn lip bij het zien van zijn ontblootte lichaam. Hij lacht en haalt zijn hand door zijn haar. Such a tease. Ik trek mijn Kimono uit en zie Shawn mijn lichaam scannen en op zijn lipbijten. 'Kan je het zien' lach ik. Ik zie hem rood worden. Hij houd mij vast springt in het water. Hij zet mij neer en ik zwem snel weg.Ik loop de badkamer uit en zie een briefje op bed liggen. Sta om 18:00 uur klaar xxShawn. Ik kijk op de klok en zie dat dat over een half uur is. Ik pak snel het witte jurkje dat we die dag hebben gekocht met de witte schoentjes. Ik kleed mij snel aan. Doe snel mijn mascara en rode lipstick op en doe mijn ketting op. Ik krul snel de onderkant van mijn haar en pak mijn telefoon. Ik kijk op de klok. Over 5 minuten is het tijd. Ik pak het pasje van de kamer en loop naar beneden. Beneden aangekomen zie ik Shawn netjes gekleed al klaar staan. Ik loop naar hem toe. 'Je ziet er weer prachtig uit' zegt hij. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar een restaurant. 'We hebben gereserveerd op de naam Mendes' zegt Shawn. We worden naar onze tafel gebracht.
Na het eten lopen we naar de eiffeltoren waar een man met een camera staat. Ik kijk Shawn aan. 'Doe alsof ik er niet ben' zegt de man. Ik kijk Shawn aan en hoor geklik waardoor ik in de lach schiet. Shawn wijst naar iets achter mij. Ik draai mij om en zie de eiffeltoren schitteren. Hij kijkt mij aan voordat hij mij een kus geeft. Hij slaat zijn armen om mijn heupen en tilt mij op terwijl wij nog steeds zoenen. Als we loslaten begint hij rondjes te draaien. Als hij mij neerzet houd hij mij dicht tegen hem aan. 'Ik heb super foto's ik stuur ze zo op via email' zegt de man. Shawn knikt. We beginnen een eindje te lopen. 'Zullen we terug gaan?'. Ik knik. We lopen langzaam terug naar het hotel. Eenmaal in het hotel heeft Shawn de foto's binnen. 'Mogen ze op insta?' hij kijkt mij aan met puppy ogen. Hij zet ze op insta en stuurt ze door. 'Kan je helpen met de rits open te doen?' vraag ik aan Shawn. Hij staat op en doet de rits van de jurk naar beneden. Ik voel zijn handen naar mijn schouders gaan en hij haalt de bandjes van de jurk van mijn schouders. Mijn jurk valt op de grond. Ik draai mij om om naar de badkamer te lopen als Shawn mij tegen de muur duwt en begint te zoenen.
Vanaf hier worden het seksueel getint als je hier niet tegen kam lees dan vooral niet verder
Ik voel zijn lippen langs mijn kaak naar mijn nek gaan. Hij begint op een plekje te zuigen. Zijn lippen laten in mijn nek allemaal zuigzoenen achter. Al snel vinden zijn lippen weer die van mij. 'Spring' murmelt hij door de kus door. Ik spring en sla mijn benen om zijn heupen. Mijn handen woelen door zijn haar. Nog steeds zoenend loopt hij naar het bed en legt hij mij zachtjes neer. Hij laat zuigzoenen achter op mijn borst. Mijn handen verdwijnen onderzijn shirt. Hij trekt zijn shirt uit en zoent mij weer. Dit keer ruwer. Ondertussen maak ik zijn broek los. Zijn handen glijden naar mijn borst. Hij trekt zijn broek uit. We draaien om en dit keer lig ik boven op hem. Ik voel zijn handen naar mijn billen glijden en er zachtjes in knijpen. Mijn lippen glijden naar Shawn zijn nek en ik laat daar zuigzoenen achter. Shawn maakt ondertussen mijn bh los. Hij bijt zachtjes op zijn lip. We draaien weer om. Ik trek Shawn zijn laatste kleding stuk uit en hij die van mij. Hij pakt een condoom van het nachtkastje en scheurt die open met zijn tanden. Hij doet hem om Frank. 'Klaar voor?' vraagt Shawn met een diepe stem. Ik knik. Als ik Shawn naar binnen voel glijden, bij het contact van elkaar beginnen we zacht te kreunen. 'I love you so fucking much' zegt hij. 'I love you to' zeg ik met moeite. Shawn begint steeds sneller te gaan. 'You are so fucking pretty say my name'. 'Shawn' zeg ik kreunend. 'Harder' 'Shawn' zeg ik iets harder. Elke keer als hij naar binnen glijd gaat hij dieper. We doen niet aan seks we maken liefde. Mijn handen glijden over Shawn zijn rug. Met mijn nagels maak ik striemen in mijn rug. 'Shawn i'm coming' kreun ik. 'Me to laat het gaan' zegt Shawn. Met een gillende kreun kom ik klaar. Niet lang daarna komt ook Shawn klaar. Hij doet het condoom af gooit het weg en trekt zijn onderbroek aan. Shawn gooit mij een shirt toe en hij komt naast mij liggen en al snel vallen we in slaap.