hoofdstuk 34

1.3K 33 10
                                    

Amelia pov
'All I want for christmas is you' hoor ik iemand vanuit de keuken zingen. Ik open de slaapkamer deur en ruik een heerlijke geur. Ik loop naar de keuken en zie Shawn staan. Ik loop zachtjes naar hem toe en sla mijn armen om hem heen en geef hem een kus op zijn wang. 'Goodmorning princess' lacht hij. 'Dat heb ik op film' hoor ik Aaliyah zeggen.  'Stuur die naar mij toe' zegt Shawn. 10 seconden later hoor ik zijn telefoon afgaan. 'Wat gaan we doen vandaag?' vraagt Aaliyah. 'Gaan we vandaag eindelijk naar de Harry Potter wereld?' vraag ik. Shawn knikt 'maar eerst cadeautjes'. Ik kijk Aaliyah aan en we sprinten naar de kerstboom. 'Okay Liatje je moet deze snel openmaken deze is van mij en Shawn' zegt Aaliyah met haar telefoon in haar hand. Ik open de doos en mijn mond vult zich met tranen. 'Hoe ga je haar noemen?' vraagt Shawn. Ik kijk hem aan. 'Luna' zeg ik zacht.
'Ik weet dat ik allergies ben maar dit is een bolognezer. Die verliesd geen haren' zegt Shawn.
'Ze is zo schattig' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen.

 'Ze is zo schattig' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Give me a kiss'. Ik sla mijn armen om Shawn zijn nek heen en geef hem een kus. 'Kunnen we dan nu de andere cadeautjes doen' zucht Aaliyah. Ik schiet in de lach. We pakken de andere cadeautjes uit. Ondertussen zet ik de radio aan. 'Luna ga je braaf zijn als we weg zijn'. Luna begint te kwispelen.
'Shawn'. Ik wijs naar een trui. Hij pakt mijn hand en we lopen het winkeltje in. 'Jullie zijn echt over obsessed met dit' lach Aaliyah. Ik en Shawn kijken haar aan. 'Ik heb niks gezegd' zegt ze snel.
Shawn pov
Lia speelt heel lief met Luna en Aaliyah is koekjes aan het bakken. Ik hoor zacht geklop op de deur en loop verbaasd naar de deur. Ik open de deur en zie niemand staan. Ik wil de deur weer sluiten maar dan voel ik een klap op mijn kaak. Ik voel mij versuft. Ik word opgevangen door iemand en ik word meegesleept. Ik voel dat ik in een auto word neergelegd. De deur klapt dicht en we rijden snel weg.
Lia pov
Ik loop naar de deur en zie een auto snel wegrijden. Ik zie sleepsporen op de grond naar de plek waar de auto stond. 'Ohnee'. Ik ren naar binnen en pak Shawn zijn telefoon. Ik bel de politie terwijl Aaliyah mij raar aankijkt.
P : politie L: Lia
P: U spreekt met de politie waarmee kan ik u helpen
L: mijn vriend is net meegenomen
P: meegenomen
L: ontvoerd
P: we moeten 24 uur wachten dan pas is het een vermissing.
Ik druk kwaad het nummer weg.
'Eerst jij en nu Shawn' zegt Aaliyah met tranen. 'Ik bel je moeder wel even'.
K: karen
K: amelia wat is er
L: shawn is weg
K: hoe bedoel je shawn is weg
L: hij is meegenomen door iemand
K: heb je de politie al gebeld?
L: ja maar die zeggen dat ik 24 uur moet wachten.
K: kunnen jullie naar huis komen
L: maar dan laten we Shawn achter.
K: we kunnen hier meer doen dan daar.
L: okay
Ik hang op. 'Pak je spullen we gaan naar huis' zeg ik met moeite. Aaliyah knikt. Ik pak mijn spullen en bel een taxi. Ik pak Luna en Shawn zijn spullen en loop naar de taxi. Aaliyah komt aanrennen met de tickets en de auto sleutels. Ik stop ze in mijn zak. 'Thuis kunnen we meer doen' zeg ik tegen Aaliyah. Ze knikt. 'Naar het vliegveld graag'.
Na een lange rit komen we weer thuis. Gelijk ga ik aan de slag. 'Het kentteken was SM-19-98' zeg ik meer tegen mijzelf dan tegen iemand anders. Ik tik het in op google en zie de auto die ik zag wegrijden. Ik zoek naar de eigenaren. Rond 10 's avonds komt manny naar beneden. 'Aaliyah vraagt voor je. Neem je rust' zegt hij. Ik knik en loop naar boven. Ik zie Aaliyah recht op in bed zitten. 'Heb je Shawn zijn telefoon?' vraagt Aaliyah. Ik pak mijn tas en haal zijn telefoon eruit. Ze tikt zijn code in en gaat naar zijn instagram. 'We moeten zijn insta in de gaten houden en updaten de fans moeten het ook weten' zegt Aaliyah. Ze geeft zijn telefoon aan mij. Ik zet hem op selfiecam. 'Lieve fans van Shawn. Shawn is er niet en we weten ook niet waar hij is. Hij is meegenomen door iemand we weten niet door wie. Wij missen hem ook heel erg. Ik en de rest van de familie Mendes wilden dat jullie het weten. We houden jullie zoveel mogelijk op de hoogte. Veel kusjes'. Ik plaats het op insta. We krijgen veel berichten maar daar kijk ik niet naar. Ik leg de telefoon in de oplader en ga liggen met Aaliyah in mijn armen.

Boy next doorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu