1. Nimeni nu vede diferența

92 5 26
                                    

Îmmm

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmmm...Viața...E ca un joc pe care îl jucăm cu toții , nimeni nu o poate înțelege, e ca și cum ai fii un specimen de complet altă natură înt-o lume oarbă.

Oamnenii sunt atât de nepasători...toți făcând aceleaşi greșeli idoate, având toți aceleași concepții tâmpite, fără pic de imaginație... Trăind pentru a muri.

Hm...Ce noroc am ca nu sunt ca ei ✌

☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●

Dap...iată-mă , eu singura ciudată  corptă de Întuneric , plimbandu-mă printr-o mare de suflete înghesuite în fața unei scene luminate mai intens ca un pom de Crăciun și aburită de fum.

Era cam pe la ora 3 dimineața și eu habar nu aveam ce căutăm acolo, nu era un loc dedicat pentru un înger....eh...înger căzut , dar care e diferența aşa-i ?...oricum nimeni nu putea vedea diferența.

Sa fim serioși...Viața nu are niciun haz dacă stai pur și simplu și aștepți sa te ia ceva interesant prin surprindere, chiar dacă ești înger, (căzut sau nu) ori vre-un alt soi de fiinta. Nu. Eu nu eram una dintre acele persoane, eu căutăm belele....ma rog...în limita în care îmi permitea acea prezență permanentă din mintea mea, Julia .

Julia. Cea mai enervantă ,vorbăreță și isterică persoana pe care am cunoscut-o în absolut toată viața mea.
Nici în momentul de față nu îmi puteam da seama cum de încă nu remarca că dându-mi prima ocazie de a-mi lua zborul , la propriu , am tiulit-o de acasă , chiar dacă eu eram cea mare ...ea mă cicălea mereu.

Îmi făceam loc cu greu prin mulțime dând din coate încercând sa traversez parcarea mall - ului pentru a ajunge la scumpul meu Mustang roşu ,care mă aștepta în parcare , unde îl lăsasem în urmă cu câteva ore în urmă.

Făceam destul de repede slalom printre siluetele care se mișcau pe ritmul bassului care îmi vibra pană-n gât , când exact în fața mea a răsărit ca de nicăieri un corp tare ca piatra de care m-am izbit cu putere , dezechilibrându-mă.

-Ammm te superi?! Vreau sa trec , am strigat eu pentru a acoperi muzica. Văzând că tâmpitu' din fața mea nu își mișcă fundu' am continuat să mă răstesc la el.
-Mă grăbesc , Dă-te din fața mea .
Cum nu am remarcat nicio reacție am ridicat privirea uitandu-mă sfidător în ochii incredibil de albaștrii , chiar și în intuneric , ai tipului ...
Hmmm...nu era deloc urâțel , avea o claie de par și un zâmbet de pirat în colțul gurii.

-Și dacă nu vreau? Cu ce ai de gând să mă ameninți micuțo? A mormărit uitandu-se exact în ochii mei .

Mi-am rotit privirea și am scuipat în bărbie " blestemați sa fiți voi oameni idioti" , apoi l-am ocolit lovindu-l cu brațul stâng. Și am continuat sa înnot în mulțime.

-Fira-ti voi ai dracu' de muritori tâmpiți , am înjurat în timp ce o tipa îmbrăcată din cap până-n picioare în negru a dat peste mine facandu-mi sa-mi scap telefonul pe jos, pe care l-am cules înainte sa facă contact cu pământul. Sa nu fii ca ei avea și avantaje.

Deja nu mai suportam aerul îmbâcsit de fum de țigară și alcool așa ca m-am dus în spatele unei toalete publice ,unde mi-am dat geaca jos dezvelindu-mi omoplații, și întinzandu-mi aripile lungi și negre . În secunda următoare îmi luasem zborul printre un pâlc de copaci , oricum , dacă m-ar fi zărit cineva ,putea da vina pe consumul exesiv de alcool.

În mai puțin de 30 de secunde mă aflam în parcarea pustie. Am aterizat bucuroasă că am scăpat de aglomerația infernală. Am zărit Mustangul de la 20 de metri distanță, dar nu era singur . Tâmpitul " ce o sa îmi faci micuțo" stătea rezemat de capota mașinii .

Jur că dacă a lăsat și cea mai mică zgârietură pe puiul meu deabea ceruit de 780 de cai putere aveam să îl zdrobesc intre palme ,pe urma să îi dau foc. M-am apropiat amenințător de el și i-am zis :

-Jos fundu' de pe mașina mea! Acum!

-Frumoase aripi micuțo ,a rănjit el ,dar îmi place și masina.

"Nefilim 100%" mi-am zis în gând, apoi am continuat cu voce tare:

-Nefilim Idiot , am mormăit la el , Ce vrei ? N-am făcut nimic rău inafară să îi determin pe Arhangheli sa mă izgoneasca.

-Cortana , Așa-i? A ridicat el din sprâncene.

-Mda , în carne și oase ... mi-am dat iarăși ochii peste cap simțind cum îmi creşte tensiunea. Zi ce vrei idiotule , am lucruri de rezolvat!

-Am venit ă văd ce îmi face sora mea mai mica,  Julia , a zis rânjind cu același zâmbet enervant de pirat.

Poftim???!!! Fratele Julie ? Patch? Oh firar să fie, ACEL Patch . Cel mai bun dintre nefilimii de vârsta lui. Am încercat să nu îmi schimb fața sictirită și am mormăit :

-Nu-i cu mine , e acasă ...acum pot să plec?

-Sigur, ne vedem mai târziu micuțo, mi-a zis facându-mi cu ochiul.

-Poftim? Am zis inecandu-mă. Tu nu ai ce căuta în casa mea, dar deja vorbeam singură în parcarea pustie.
Am oftat cu zgomot și am descuiat masina și m-am urcat la volan.

Mă simțeam atât de confortabil pe scaunul propriei mașini. Am băgat cheia în contact și am pornit în trombă din parcare parcă zburând pe şosea. Primisem deja destule amenzi , incă una nu mai conta , ori că erai înger, nefilim sau un idiot de om, trebuia sa îti plateşti amenzile , oricum nimeni nu va vedea diferența.

☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●

Bună, mulțumesc din suflet ca mi-ați citit primul capitol😊. Va-şi ruga să ignorați viitoarele greşeli gramaticale,  în caz că ar exista , (o notă mai generoasă de 8 nu am la gramatică), și îndrăzniți să-mi lăsați comentarii, orice critică e primită cu brațele deschise(De unde să învățăm dacă nu din greşeli?) , iar susținerea voastră m-ar ajuta enorm sa continui 😉.

~Franci❤

Just MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum