6. Şi Lucifer a fost odată înger

32 5 0
                                    

Ora 1:45 dimineață

Goneam ca nebuna pe autostradă murind de nervi din cauza zilei de astăzi. Îmi pusesem toată speranța că bănuielile mele si ale bătrânei vrăjitoare sa fie doar niște bănuieli. Vroisem un răspuns și l-am primit, chiar dacă nu era pe placul meu.

Ii uram din tot sufletul pe Arhangheli ,dar mai ales pe Malok. Cum putea sa mă trădeze în asemenea hal? Era totuși tatăl meu...,dar pe cine păcălesc? Eu nici măcar nu mă simțeam fiica lui, mă numise după o sabie cretină pe care o țineam foarte bine ascunsă, chir dacă era singurul lucru care mi-a rămas de la mama.

Mama, căreia nici măcar numele nu îl știu. Știu doar că a fost nefilim de prim rang, ajunsese până la urmă cea mai buna de vârsta ei.

Am simțit o mână caldă aşezându-mi-se pe piciorul drept, care mă smulse printr-un tresărit din gânduri.

-Corty? Ești sigură că nu vrei sa conduc eu?

-Nu...sunt bine și nici nu mai avem mult de mers, am răspuns pe un ton dulce care nu îmi stătea în fire,dar se pare că oboseala mă afecta mult mai mult decât credeam.

-Bine, a zis Patch pe un ton calm.

După o pauză îndelungată i-am auzit dinnou vocea.

-Dacă te rog, îmi povestești cum de ai plecat din Rai?

Am oftat prelung și am dat lent din cap. De ce sa nu îi povestesc și lui? Doar era fratele Juliei , și totodată protectorul nostru.

-Pai, niciodată nu M-am simțit în largul meu aclo, eu, singura ciudată care ura tot. Îmi vedeam tatăl doar de sărbătorile importante și locuiam împreună cu o doamnă pe care nici măcar nu o cunoșteam,așa că într-o zi am dat buzna în ședință Arhanghelilor și m-am dus direct la Malok și i-am spus că vreau sa mă trimită pe Pămant. Sigur, nu a vrut să o facă, așa că s-a iscat un scandal monstru. I-am spus că îl urasc ca a omorât-o pe mama, chiar dacă nu era adevărat. Atunci mi-a întins sabia care îmi poartă numele și s-a uitat adânc în ochii mei. Ultimul lucru pe care mi l-a spus, a fost că e dezamăgit de mine că mă alătur Întunecaților, chiar dacă nu aveam de gând să o fac. Așa că am ajuns la Madrigal , unde am stat foarte mult timp.

-Și cât timp a trecut de atunci? , mi-a întrebat Patch în șoaptă.

-Mai bine de 90 de ani. Îngerii trăiesc mult.

-Wow, asta e foarte mult.

-Da, dar nu cred că e atât de important acum... Războiul Mortal se apropie, iar ei nu vor sa ne ajute, am spus cu un oftat prelung.

-De ce crezi că fac asta?

-Cred ca Malok mă uraşte. Știi? ....pana la urma și Lucifer a fost odată inger, am zis în timp ce un căscat necontrolat mă invadase.

-Chiar cred că trebuie să te odihnești micuțo, a spus el în timp ce își afișa un zâmbet jucăuși pe față.

-Îmi pare rău James, dar nu pot lăsa puiul ăsta pe mâinile tale, am mormăit accentuându-i numele si bătând cu degetele in volanul îmbrăcat în piele al masinii.

-Eh ...s-au dus șansele mele să zgârii mașina.

-Nu nu nu nu și NU. N-am încredere în tine băiețaș.

-Ah, zau? Trebuie să depun un jurământ sacru sau ce?

M-am uitat la el cu sprâncenele ridicate în semn de " tu ce mama dracului crezi?" , apoi l-am auzit pufnit în râs .

-Bine, bine, jur pe mașina soramii că nu îți zgârii Mustangu'.

-Nu e prea convingător, am zis eu cu un zâmbet malefic pe față.

-Glumesti cumva? Julia m-ar face zob dacă îi vând mașina.

-Dacă crezi că ea te-ar face zob eu te-aşi rade mărunt mărunțel,dar ....ai noroc că mor de somn , i-am zis strângând cu putere din ochi pentru a mă menține cât de cât trează.

M-am uitat la Patch care zâmbea până la urechi , apoi i-am facut semn cu bărbia spre locul pe care stăteam.

-Ce mai astepți? Scaunul e aici.

Patch a oftat apoi nu si-a putut abtine un zâmbet. Eu m-am ridicat usor , având grija să nu apăs mai adânc pedala de accelerație, în timp ce Patch şi-a desfăcut centura şi s-a poziționat cu picioarele între schimbătorul de viteze, care il foloseam rar când aveam chef să schimb vitezele manual , numai pentru placerea de a simti vibrația motorului.

Eram gata sa iau piciorul de pe pedala când Patch s-a aşezat pe scaun, eu rămânând in picioare inghesuită între el si volan. 

-Da-i drumul , a zis el in timp ce imi impingea piciorul de pe pedala de accelerație.

Mi-am ridicat instantaneu piciorul , maşina încetinind pentru o clipa viteza până Patch a apăsat pedala până la fund , astfel căzând cu fundul pe piciorul lui drept.

-Te urăsc, am zis sec, intorcandu-mi privirea spre oglinda retrovizoare pentru ai vedea expresia feței.

-Ştiu, mi-a şopitit el la ureche, apoi m-am ridicat legandu-mă si aruncându-mă pe scaunul din dreapta şoferului.

-Vezi să nu ne spulberi de pe şosea , am zis în timp ce mă întorceam cu spatele la el ,cuibărindu-mă în scaunul încălzit.

Am închis ochii ascultând vuietul aerului care se despica în botul mașinii ,scufundându-mă apoi în negura din spatele ochilor și adormind.

☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●

Eram pe o câmpie pustie, udată de un lichid vâscos și roșiatic și pene negre împrăștiate peste tot. Cum am dat cu ochii de el știam ce era din cauza mirosului puternic si metalic. Sânge.

Soarele răsărea cu greu făcând pajiștea să arate de 100 de ori mai groaznică decât era, aducând la lumina tot ce vroiam să rămână ascuns în întunericul nopții.

Stăteam în genunchi gâfâind din cauza efortului , îmbrăcată într-un echipament din piele foarte groasa înmuiată în același lichid ce acoperea toată pajiștea. Mă holbam la razele extrem de palide ale soarelui având un sentiment sumbru de mândrie.

Mi-am coborât privirea în jos la mâna însângerată care încleștată  cu degetele puternice de mânerul unei săbii, pe care am ridicat -o la nivelul privirii mele. Atunci am văzut clar printre razele soarelui care se reflectau în materialul sabiei gravură ce îmi însemna numele pe lamă.

☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●

M-am trezit printr-un tremur ce m-a speriat și pe mine , ridicandu - mă în capul oaselor.

Încă eram în mașină , iar Patch conducea liniștit cu peste 150 de km la ora. Se pare că încă nu a remarcat ca m-am trezit și nici nu aveam de gând să-i dau de veste,așa ca mi-am îndreptat atenția spre mașinile care treceau în grabă pe lângă noi.

Am ridicat privirea doar pentru a vedea cât era ceasul. Aproape ora 3, deci nu mai era mult pana să ajungem . Așa că mi-am îngropat mâinile sub geaca care acum, îmi acoperea picioarele holbându-mă pe geam mult timp , până ce am auzit mașina incetinind ,iar motorul potolindu-şi durațiile, asa ca mi-am lăsat pleoapele să cadă rămânând în acea stare de liniște.

Am auzit cum Patch oprește mașina în fața casei dându-se jos trântind portiera în urma lui. În timpul scurt, care i-a fost necesar să dea ocol mașinii am așteptat în linişte apoi , a deschis portiera de pe partea mea și şi-a strecurat mâinile pe sub genunchii și umerii mei ,ridicandu - mă apoi de pe scaunul moale și cald scoțându-mă în vântul rece.

A trântit cu piciorul portiera deschisa ,întorcându-se si securizând mașina , apoi intrând în holul larg al casei. A urcat scările în liniște cu mine atârnându-i pe brațe , intrând în camera mea unde m-a așezat cu multa grija în aşternuturile moi.

Am simțit cum îmi pune pătura peste corpul meu semi-adormit apoi l-am auzit soptindu-mi " Noapte buna" , ieșind pe urma cu pași apăsați din dormitor trăgând uşa după el și lăsându-mă să dorm în pace.

Just MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum