Ora 3:45 dimineață
Am oprit motorul mașinii în fața casei învăluită în întuneric ,pesemne Julia adormise. M-am dat jos din mașină, am ocolit M7-le negru mat al prietenei mele și am intrat în curtea spațioasă în care erau ingesuiți tot felu' de arbori - Juliei îi plăcea să stea în verile caniculare sub ei sa citească .
Nici nu m-am putut bucura de sunetul pe care îl scoate Mustangul când anunță că alarma mașinii este pornită, că și dau nas în nas cu Patch.
M-am prefăcut că nu îl văd ,trecând nepăsătoare pe lângă el și scormonind cu degetele agere, prin buzunarul gecii după cheile de la ușa principală.-Cât prinde frumusețea roşie pe şosea? L-am auzit întrebând din spatele meu, spărgând tăcerea.
Am ezitat înainte sa îi răspund ,întrebandu-mă dacă îmi merita atenția sau nu, dar am decis că... de ce să nu îi ofer o informație cu care mă pot mândri?
-370 de km la oră, dar sunt convinsă că pe un traseu de raliuri bine aranjat prinde mai mult, am mormăit în barbă , chinuindu- mă sa găsesc prin întuneric cheia potrivită. Nu mă puteam concentra în totalitate în timp ce Patch se holba la mine.
O fi el cel mai bun nefilim de vârsta lui , dar cu mine nu se poate pune. Nefilimii erau urmași ai îngerilor cu pământenii. Când primii îngeri au fost alungați din Rai , ei s-au îndrăgostit de oameni astfel genele angelice au fost amestecate cu cele omenești, pe scurt sunt îngeri fără aripi, mult inferiori mie , fiind urmașa sângelui pur.
-Lasă-mă pe mine să încerc , s-a oferit el politicos și mi-a smuls mănunchiul de chei dintre degete înainte să pot riposta . A băgat o cheie în broască și a învârtit de 3 ori apoi a apăsat pe clanță . Ușa s-a deschis cu ușurință , iar el m-a lăsat pe mine sa intru prima.
Parfumul dulceag al Juliei îmi inunda nările din prima secundă când am trecut pragul , urmată bineînțeles de idiotu' de Patch, care îmi stricase toată seara.
Mi-am aruncat geaca pe canapea și m-am descălțat de cizmele negre de piele și le-am azvârli în colțul camerei. Îmi simțeam aripile amorțite de când le ținusem ascunse de ochii curioși ai lumii, aşa că mi-am intins penele lungi dezmorțindu-le, dându-mi acea impresie de prcă îmi luasem o piatră de moară de pe spinare. Simțeam cum tot mirosul nopții mi se împrăștie din penele catifelate umplându-le cu mireasma propriei locuințe. Am continuat sa mă lungesc până am dat de un trup cald, îmbibat în aceaşi mireasmă ca mine. Patch. În contact cu brațul lui aripile mele se strânseră automat .
Mi-am întors privirea remarcând că fratele mai mare al prietenei mele se holba la aripile de culoarea abanosului , se pare că îl fascinau.
-Ce ? Am zis eu răspicat, e casa mea pot sa mă întind cât vreau.
-Tu ești una dintre copiii Arhanghelilor respectați aşa-i? A trântit - o el sec .
Am rămas cu gura căscată neștiind ce să-i răspund. Nu suportam să abordez subiectu' de nicio culoare. Am avut nevoie de o secundă să mă dezmeticesc.
-Ce-ți pasă ție? Am tunat la el.
-Mi se pare foarte ciudat că tu ai fost alungată de unde orice copil al Arhanghelilor ar vrea să fie .La auzul vorbelor lui am pufnit automat în râs .
-Eu am ales să pec, am făcut o pauză apoi am reluat pe un ton nepasător, după moartea mamei tata s-a înrolat în politica Arhanghelilor așa ca am decis că nu vreau să mai rămân nicio secundă-n plus . Eu eram cea coruptă de Întuneric,așa că mi-a fost ușor să ies de acolo. Am oftat înainte ca Patch sa răspundă .