DEREK
Usadili jsme se v obýváku a já začal svoje vyprávění.
„Takže asi abych začal od začátku. Já jsem mág. Ten kdo vám tohle provedl, se jmenuje Vaid a býval mým učněm. Svět je už odedávna rozdělen na temnou a světlou stranu – démony a mágy. A tady začnu. Středověk byl úžasná doba. Lidé si mysleli jak to bylo všechno kruté a tak, ale mělo to své kouzlo. V tu dobu jsem ještě žil v Anglii. Jednoho nádherného dne se v rodině inkvizitorů narodil chlapec. Nijak zvláštní, nijak důležitý. Zatím. Roky ubíhaly a já se postupem času musel začít skrývat před tou rodinou. Jednou mě málem obvinily z čarodějnictví, naštěstí jim to nevyšlo. Když tomu klukovi bylo deset let, stalo se to nejnepravděpodobnější, co se mohlo stát. Použil kouzlo. Byla to vlastně docela ironie. V rodině inkvizice se narodil kouzelník."
„ Byl to Vaid, že jo?" přerušila mě Hayli.
„ Ano přesně tak. Malý Vaid. Jeho rodiče byli vyděšení. Snažili se to zakrýt. Trestali ho za použití kouzla. Já jsem bohužel viděl jeho potenciál a začal ho učit. Učil sem ho jak to ovládat a skrýt svou moc. Postupem času si jeho rodiče začali myslet, že je vše zase v pořádku. Že už kouzlit neumí. Jak naivní představa. Vaid se stal velice schopným a silným mágem. Byl naší výhodou. Mohl pro nás špehovat a měnit zprávy, které si předávali. Mohl nás udržet v bezpečí.
Bohužel nám jeho rodina vyhlásila válku. Začali tvrdě stíhat každého, o kom jen někdo řekl, že je čaroděj. Rozhodli jsme se pro odvetu. Vaida jsem poslal pryč. Na důležitou misi." Odmlčel jsem se, protože se my vybavili staré vzpomínky." Co bylo dál Dereku?" zeptala se tentokrát Fay, které už to bylo stejně jasné.
"Vaid neodjel. Byl velice chytrý a ctižádostivý. Chtěl vědět, co chceme udělat, a nechtěl, aby to bylo bez něj. Všichni mágové co byli nablízku, se sešli u jejich domu a spálili ho na popel. Vaid všechno viděl. Z domu se podařilo dostat jen jeho matce. Netušil jsem, že tam je a prakticky přímo před jeho očima jsem ji rozseknul napůl bleskem. V té době se z Vaida stala naše noční můra. Stal se inkvizitorem ve svých vlastních řadách. Když se nám ho podařilo dostat, sebrali jsme mu moc a nechali napospas jeho osudu." V Hayliných očích se zrcadlila lítost. Bál sem se, aby nezačala soucítit s Vaidem a chtěl jsem pokračovat.
"Dereku když jste Vaidovi sebrali jeho moc, tak jak to že používá magii.?"
„Protože jak jsem říkal, Vaid je velice inteligentní a schopný. Když cestoval úplně bezmocný po světě, byl napaden a stal se z něj démon. Vaid ale dokázal nemožné. Podařilo se mu přijít na způsob jak využít démonickou energii, aby znovu získal svou moc. Zjistil, že čím je na světě více démonu tím je mocnější. Časem je dokonce začal ovládat. Dnes už je jeho moc rovna té mojí. Pokusil jsem se ho zastavit, když pomocí své moci přeměňoval celé vesnice na démonické hordy. Porazil jsem ho, ale nevěděl jak mu odebrat jeho moc. Než se teleportoval pryč, přísahal, že mě jednoho dne zničí se všemi mými přáteli. Vy jste byli takový důkaz, že to myslí vážně."
„Počkat, a co teda vlastně jsme my?" zeptala se mě Fay.
„Vy jste démoni. A budete se muset naučit kontrolovat svoji sílu. S tréninkem začneme ráno. Teď jděte ještě odpočívat a dotazy si nechte na potom. Přijdu v osm, buďte připravené." S těmi slovy jsem se zvedl a odešel.
FAY
Derek odešel asi před patnácti minutami, ale my jsme stále seděli v obýváku a přemýšlely o tom, co nám právě řekl. V první chvíli mi to přišlo neuvěřitelné, ale pak jsem si všimla tmavých žil na mých rukách a probrala se zpět do reality. Takže co teď, jsou z nás démoni. Vždyť to nedává smysl. A o jaké síle to ten mamlas žvatlal? Doufám, že se ráno dozvíme něco trochu podrobnějšího. Z ničeho nic mě neuvěřitelně rozbolela hlava a tak jsem se došourala zpět do postele, kde jsem okamžitě usnula.
O několik hodin později
Ze spánku mě probudil strašný rachot a několik dutých ran. Co se to proboha děje? Vstala jsem z postele a sešla po schodech. Vchodové dveře byly vyražené a z venku se ozývaly divné zvuky. Když jsem vykoukla ven, uviděla jsem Dereka, jak bojuje se třema dalšíma lidma.
Najednou se ozval šílený jekot.
ČTEŠ
Twins of Magic
FantasyToto je příběh o dvojčatech Fay a Hayli, které se po tragických událostech jež jim zkomplikovali život stěhují ke své poslední příbuzné. Tou dobou však netuší, co je čeká a ani to, že jsou součástí světa o kterém nemají nejmenší tušení. Prozatím! ...