Part 1

1.4K 112 0
                                    

🌞🌞🌞🌞Road to a happy life🌞🌞🌞

"Omma မသြားခ်င္ဘူးဆိုတာကို ဘာလို႔အတင္းသြားခိုင္းေနရတာလဲ မသြားႏိုင္ဘူး လံုးဝပဲ"

"Byun baekhyun ငါ့နင့္အေမပါ နင့္ကိုမေကာင္းတဲ့ေနရာကိုပို႔ေနတာလည္းမဟုတ္ဘူး ၿပီးေတာ့ နင့္ကိုငါဘယ္ႏွစ္ခါမ်ား အတင္းအက်ပ္ နင့္ဆႏၵမပါဘဲ သြားခိုင္းလုပ္ခိုင္းလို႔လဲ ဟမ္"

"Omma သေဘာကိုသားသိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သားမွာစိတ္မဝင္စားတာ ၿပီးေတာ့အိမ္ေထာင္ျပဳရမယ္ဆိုရင္လည္း အဆင္ေျပမယ္ မိန္းကေလးေတြအမ်ားႀကီးပါ ဘာလို႔ ဒီအသက္ႀကီးႀကီးလူႀကီးနဲ႔သြားေတြ႕ခိုင္းေနရတာလဲ"

"သားရယ္ သားအတြက္အရမ္းကိုအဆင္ေျပတဲ့လူမို႔ပါ လူႀကီးလူေကာင္းဆန္ၿပီး အလုပ္လဲႀကိဳးစားတယ္ သားနဲ႔ဆိုအရမ္းလိုက္ဖက္မွာ သားရဲ႕ ommaကိုခ်စ္ရင္ဒီတစ္ခါေလးေတာ့ သြားေတြ႕ေပးပါကြယ္ ေနာ္baekhyunေလး"

"ဟာ ommaကေတာ့လုပ္ၿပီဗ်ာ သားကသြားမေတြ႕ရင္လည္းommaကို မခ်စ္လို႔ျဖစ္အံုးမယ္ ဟြန္း Zi Tao shiတို႔မ်ား ဒီလိုေတြေျပာၿပီး သားကိုေယာက်ာ္းေပးစားခ်င္ေနတာပဲ ဟြန္႔"

"ဒါဆို သားကသြားေတြ႕မယ္ေပါ့ ဟုတ္လား?? "

"Omm ေပါ့ ဒါေပမဲ့ ေတြ႕ခ်င္လြန္းလို႔မဟုတ္ဘူးေနာ္ ommaေၾကာင့္သာ သြားေတြ႕ေပးရမွာ အဲ့လူႀကီးကို"

"ေအးပါ သားေလးရဲ႕ ဒါဆို ဒီေန႔ေန႔ခင္း သူ႔companyမွာသြားေတြ႕လိုက္ေနာ္ ဒီမွာလိပ္စာကတ္ဒ္"

"Okေလ omma ေအာ္ဒါနဲ႔ ဟိုေရာက္ရင္ဘယ္လိုေမးရမွာလဲ"

"Awwဟုတ္သား ငါကလည္းေမ့တတ္လိုက္တာ သားbaekhyunဟိုေရာက္ရင္ CEO Park chanyeolနဲ႔ေတြ႕ခ်င္လို႔ပါ လို႔သာေျပာလိုက္ ေနာ္"

"Nae omma ခုေတာ့သားcompanyသြားေတာ့မယ္ ေန႔လည္က်သြားလိုက္မယ္ေနာ္
Omma saranghaeyeo
Appa သားသြားၿပီ"

"ေအး ေအး သားေရ ကားကိုျဖည္းျဖည္းေမာင္းကြာ သတိနဲ႔သြား"

သားကိုႏႈတ္ဆက္ၿပီးမွ "taoေရ yeobo ဒီကိုခဏလာပါအံုးကြာ"

"ရွင္ yifanေရဒီမွာphေျပာေနလို႔ ခဏေနရင္ လာခဲ့မယ္"

After a few minute;

Road To A Happy LifeWhere stories live. Discover now