Part 10

507 44 8
                                    

🌞🌞🌞🌞Road to a happy life🌞🌞🌞
Recall》》
ထူထဲေနတဲ့အေမြးပြေစာင္ရဲ႕ေအာက္မွာ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနၾကတဲ့ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ အိပ္မက္ေတြဟာလည္း ေႏြးေထြးၿပီးလွပေနခဲ့တယ္ဆိုတာ ျပတင္းေပါက္အျပင္ကႏွင္းစက္ေလးေတြေရာ သိပါ့မလား......❄❄❄
************************************
"အင့္ အင့္ ဝါး...အိပ္လို႔ေကာင္းလိုက္တာ"

အျဖဴေရာင္ေစာင္ပံုေအာက္က အျဖဴေရာင္နတ္သားေလးအလား မနက္ခင္းရဲ႕ေနျခည္ေအာက္မွာႏိုးထလာတဲ့ ကေလးေလး....ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုေဘးကထိုင္ၾကည့္ေနတာကိုမျမင္ဘဲ အိပ္ရာကေနထလာတယ္

"Ahh!!!!!!!!!!........"

"အမယ္ေလး baekရယ္အဲ့ေလာက္ေတာင္ေအာ္ရလား ဘာ ဘာျဖစ္လို႔လဲကြာ......."

အိပ္ရာကႏိုးလာတဲ့ ကေလးကိုထိုင္ၾကည့္ေနတဲ့ park chanyeolတစ္ေယာက္ သူ႔ကေလးရဲ႕ေျပာင္ေျမာက္လွတဲ့ vocalေၾကာင့္ရုတ္တရက္လန္႔သြားၿပီး စကားေတြေတာင္မွားခ်င္သြားတယ္...

သူေမးလိုက္ေတာ့  baekကသူ႔ဘက္လွည့္လာၿပီး...

"ခင္ဗ်ားႀကီး ခုတင္ေပၚဘယ္လိုေရာက္ေနတာလဲ...ၿပီးေတာ့ baek baekကိုေရာ ဘာလုပ္ထားေသးလဲ ဟမ္....."

"ကေလးရယ္ေမးရက္တယ္ကြာ..... ကိုယ္မင္းကိုဘာမွမလုပ္ပါဘူး ညကလည္းအရမ္းေအးေနလို႔သာဖက္အိပ္မိတာပါ.....ကေလးမႀကိဳက္ရင္လည္း ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္....."

Baek's pov"ကၽြန္ေတာ့္ေမးခြန္းအဆံုးမွာ သိသိသာသာပ်က္သြားတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာ.....ေခါင္းငံု႔ၿပီးေျပာလာတဲ့ေတာင္းပန္စကား...ဟူးကၽြန္ေတာ္သူ႔အေပၚအမွားလုပ္မိျပန္ၿပီလား...ဒီတစ္ခါေတာ့ကၽြန္ေတာ္ လြန္သြားၿပီထင္တယ္....."

ကၽြန္ေတာ္ အေတြးမဆံုးေသး အခန္းထဲကထြက္သြားတဲ့လူႀကီးေၾကာင့္ ပိုၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရျပန္ေရာ.....

"အို byun baekကိုယ္ကအငယ္ သူကအႀကီးအခုက သူ႔ဘက္ကလည္းမွားတယ္ဆိုေပမဲ့ ငါလည္းလြန္သြားတယ္  အင္း.....သူ႔ကိုျပန္ေခ်ာ့ရင္ေကာင္းမယ္......ဟုတ္တယ္ ျပန္ေခ်ာ့ရမယ္..ခိခိ"

အခန္းထဲမွာသူ႔အမွားအတြက္ လူႀကီးကိုျပန္ေခ်ာ့မယ့္ကေလးရယ္.....အိမ္ေရွ႕ဧည့္ခန္းထဲမွာ ကေလးအေပၚ အားနာမိေနတဲ့လူႀကီးေခၚ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရယ္ ရွိေနသတဲ့.......
************************************
"Hello omma ဟုတ္ကဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီေန႔လည္ျပန္လာမွာပါ ဟုတ္ကဲ့ျပန္လာရင္း ဝင္ၾကည့္လိုက္ပါ့မယ္....."

Ommaကေတာ့ wedding dressမွာထားတာရၿပီမို႔ ႏွစ္ေယာက္သြားၾကည့္ဖို႔ေျပာေပမဲ့ေလာေလာဆယ္သူေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုစိတ္ဆိုးေနတာဆိုေတာ့ ေျပာေတာ့ ေျပာၾကည့္ရမွာေပါ့ေလ....."

"ဟြန္႔ ဒီလူႀကီး ငါ့ကိုလည္းခုခ်ိန္ထိလာမေခၚေသးဘူး ဗိုက္ကလည္းဆာေနၿပီ အိမ္ျပန္ဖို႔လည္းရွိေသးတာကို....ေအာက္ဆင္းၾကည့္ရမယ္..."

"ေအာ္ baekဆင္းလာၿပီပဲ ကိုယ္ေတာင္ခုပဲလာေခၚမလို႔....."

Baek's pov"Baekတဲ့ ကေလးလို႔ေတာင္မေခၚေတာ့ဘူး ဒီလူႀကီးကေတာ့....."

"Aww အဟင္းဟုတ္တယ္ ဗိုက္လည္းဆာေနလို႔ေလ....."

"အာ ဟုတ္သားပဲကိုယ္ေမ့ေနတာ မင္းဘာမွာမွမစားရေသးတာ လမ္းက်မွတစ္ခုခုဝင္စားတာေပါ့....ခုေတာ့သြားရေအာင္အျပန္ေနာက္က်မွာစိုးလို႔ ommaကလက္စြပ္ ဝင္ၾကည့္ဖို႔လည္းမွာထားေသးတယ္...."

"ရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကကိစၥမရွိပါဘူး...ဝင္စရာရွိတာဝင္ရမွာေပါ့  သြားမယ္ေလ ဒါဆို...."

"Inn သြားမယ္......"

Seoulကိုျပန္တဲ့လမ္းမွာ ကားေပၚကႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အေျခအေနကေတာ့ ေအးစက္ဆဲ....

"ကဲ ဒီမွာပဲတစ္ခုခုစားတာေပါ့ ကိုယ္လည္းဆာေနၿပီ.....မင္းစားတဲ့ဟာ တစ္ခုခုေတာ့ရမွာပါ....."

Baekလည္း ဘာမွျပန္ေျပာမေနေတာ့ဘဲ ဆိုင္ထဲဝင္ၿပီး စားလို႔အဆင္ေျပမယ့္ဟာတစ္ခုမွာလိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့သူလည္းဝင္လာၿပီး မွာေနတယ္ေပါ့....

Baekေတြးေနမိတာ သူ႔ကိုျပန္ေခ်ာ့ရင္ေကာင္းမလဲေပါ့ ...အခုသူက စေတြ႕တုန္းကလိုျပန္ၿပီးေအးစက္ေနျပန္ၿပီမလား...

"Baek စားေလ အဆင္မေျပလို႔လား...."

သူ႔အသံၾကားမွ ျပန္သတိဝင္လာတယ္..
လူလည္း သူ႔ကိုေခ်ာ့ဖို႔စဥ္းစားရတာ ဗိုက္ဆာေနတာေတြေတာင္ ဘယ္ေရာက္ကုန္မွန္းမသိ

"အင္း အဆင္ေျပပါတယ္ ခင္ဗ်ားေရာစားရတာအဆင္ေျပလား..."

" အင္း ကိုယ္က ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္အဆင္ေျပပါတယ္..."
************************************
တိုသြားပါတယ္ dateမလို႔ကို မေရးျဖစ္တာနဲ႔ ခုေရးၿပီးသားေလးdateေပးတာပါ ေန႔လည္ထပ္dateပါမယ္ေနာ္
ေစာင့္ေပးတဲ့သူေတြအားလံုးကိုေက်းဇူးပါ....

Road To A Happy LifeWhere stories live. Discover now