🌞🌞🌞🌞Road to a happy life🌞🌞🌞
Recall》》ကိုယ္ ကေလးကိုခ်စ္တယ္........"
ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလးပါပဲ ဘာအေပၚယံစကားလံုးေတြမွမပါဘဲ အခ်ိဳသာဆံုးသူ႔ႏႈတ္ခမ္းက ထြက္က်လာတဲ့စကားေလး..... baekၾကားဖူးသမၽွထဲမွာေတာ့ နားေထာင္လို႔အခ်ိဳဆံုးစကားေလးပါပဲ.....
Baekမ်က္ႏွာေလးရဲသြားၿပီးမွ chanyeolမ်က္လံုးေတြကိုေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ၿပီး
..."Baekေလ... baekယံုလို႔ရရဲ႕လားဟင္??...."
************************************Chanyeolတစ္ေယာက္ baekျပန္ေမးလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္နည္းနည္းေၾကာင္သြားေပမဲ့... ခ်က္ခ်င္းပဲသူ႔ကေလးေလးဘယ္ေလာက္ျဖဴစင္တယ္ဆိုတာ ခံစားလိုက္မိပါတယ္....
"ဒီမွာ baek...ကိုယ္ခုေျပာတဲ့စကားက ကိုယ္တစ္ျခားလူတစ္ေယာက္ကို ဘယ္တုန္းကမွမေျပာခဲ့ဖူးတဲ့စကားပါ.... ကိုယ္မင္းယံုေအာင္ဘယ္လိုထပ္ေျပာျပရမလဲဆိုတာေတာ့ မသိေတာ့ဘူး...ဒါေပမဲ့ကိုယ္ေျပာလိုက္တဲ့စကားအတြက္ကိုယ္တာဝန္အျပည့္အဝယူတယ္....ဒီေလာက္ဆိုရင္ယံုၿပီလား...."
Baek'pov"ဟင္ baek ခုသူ႔သိကၡာကိုေစာ္ကားလိုက္သလိုျဖစ္သြားတာလား သူ႔ပံုၾကည့္ရတာေဒါသထြက္ေနပံုမရေပမဲ့ နည္းနည္းေတာ့စိတ္ထဲမွာခံစားသြားရတဲ့ပံုပဲ... ငါစကားမ်ားမွားသြားလား...."
"ဟို baek baekကအဲဒီသေဘာမ်ိဳးနဲ႔ေမးတာမဟုတ္ပါဘူး park chanyeol shiiရဲ႕သိကၡာကိုမယံုၾကည္သလိုျဖစ္သြားရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္....."
မ်က္ရည္ေလးေတြဝဲကာ ေခါင္းေလးကိုေအာက္ကိုငံု႔ၿပီးေျပာေနတဲ့ baekကိုၾကည့္ၿပီး chanyeolသူ႔ကိုယ္သူေတာင္မုန္းမိတယ္....ေအာ္အ်စ္ဆိုတာ အရမ္းဆန္းၾကယ္တာပဲ....သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတာေလးကိုေတာင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္မုန္းမိတဲ့အထိပါလား ဒါေတြကိုေရာကေလးနားလည္ႏိုင္ပါ့မလားကြာ.....
"ဟူး...."
သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ကို ျပင္းျပင္းခ်လိုက္တဲ့သူ႔ကို baekေမာ့ၾကည့္မိတယ္ baekထပ္ၿပီးစကားမွားသြားျပန္ၿပီလား ....
အေတြးကိုယ္စီနဲ႔ထိုင္ေနၾကတယ့္ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ႏွလံုးသားေထာင့္ေနရာမွာအခ်စ္ကတျဖည္းျဖည္းေနရာယူေနၿပီဆိုတာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ထဲကတစ္ေယာက္သာသတိထားမိေနေသးသည္ေလ......
************************************