Part 6

682 78 3
                                    

🌞🌞🌞🌞Road to a happy life🌞🌞🌞

"Baekhyunဆိုတဲ့မင္းကို ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ စိတ္ဝင္စားလို႔ လက္ခံခဲ့တာ လက္ထပ္ၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ မင္းကို ခ်စ္လာမလား ဆိုတာေတာ့ မေသခ်ာေသးဘူး butခုေတာ့ မင္းကို ကိုယ္ လက္ထပ္ခ်င္တယ္"

မ်က္လံုးခ်င္းဆံုၿပီး ေလးေလးနက္နက္ေျပာေနသည့္ သူ႔ပံုကproposeလုပ္တာလား အမိန္႔ေပးေနတာလား baek မခြဲျခားႏိုင္ပါ သို႔ေသာ္ baekရင္ထဲမွာ ၾကည္ႏူးမႈေလးတစ္ခု ျဖစ္သြားတာကို baekကိုယ္တိုင္ပင္ သတိမထားမိပါေလ~
************************************
အိမ္ျပန္သည့္လမ္းတစ္ေလၽွာက္လံုး baekတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးစကားမေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကပါ

အိမ္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ baekလူေခၚဘဲလ္ႏွိပ္ၿပီးတဲ့ထိ သူမျပန္ေသးပါ ommaကအရင္ျပန္ေရာက္ေနၿပီမို႔ baekလည္းသူ႔ကိုႏႈတ္ဆက္ၿပီး အိမ္ထဲသာဝင္လာခဲ့သည္

"Baek သား chanyeolနဲ႔အဆင္ေျပခဲ့လား?"

"Nae omma"

"လက္ထပ္ပြဲအတြက္ကိုေကာ တိုင္ပင္ခဲ့ၾကလား?"

Ommaေမးတာ baekအမွန္ပင္မၾကားပါ စိတ္ထဲတြင္park chanyeolဆိုေသာ လူႀကီးေျပာခဲ့ေသာ စကားကိုသာၾကားေယာင္ေနမိသည္

"Baek baekေရ....."

"Ahh nae ဟိုေလ ommaသားပင္ပန္းေနလို႔ သြားအိပ္ေတာ့မယ္ေနာ္ ommaသိခ်င္တာေတြ မနက္မွေမးပါလား ေနာ္"

"အင္း ဟုတ္ပါၿပီ သြားအိပ္ေတာ့ေလ"

စိတ္နဲ႔လူနဲ႔ မကပ္ဘဲအေပၚထပ္ကိုပ်င္းရိစြာနဲ႔တက္လာခဲ့ၿပီးေက်ာျပင္မွ အိစက္သည့္ခံစားမႈေၾကာင့္သာ အိပ္ရာေပၚေရာက္ေနမွန္း သိေတာ့သည္.....

ေရလည္းမခ်ိဳးခ်င္ေတာ့သည္မို႔ တန္းၿပီးအိပ္ရာဝင္ဖို႔သာ ျပင္လိုက္သည္ မ်က္လံုးမ်ားမွိတ္လိုက္သည့္ ေပၚလာသည့္သူ႔မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာေၾကာင့္ baekမ်က္ႏွာေပၚတြင္ အျပံဳးရိပ္ေလးသမ္းသြားသည္....

"ခင္ဗ်ားႀကီး ေတာ္ေတာ္ျပဳစားႏိုင္ပါလားဗ်ာ..."
************************************
Chanyeolျပန္ေရာက္သည္ႏွင့္ ေရတစ္ခါတည္းခ်ိဳးလိုက္သည္ တေနကုန္ပင္ပန္းခဲ့သမၽွ ေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့လန္းဆန္းသြားသည္....

Baekနဲ႔အတူ ျဖဳန္းလိုက္သည့္အခ်ိန္အတြက္ သူအလုပ္အစားျပန္လုပ္ရအံုးမည္ေလ ေနာက္ပိုင္းက် လက္ထပ္ပြဲအတြက္နဲ႔လည္း အလုပ္ရႈပ္ေတာ့မွာဆိုေတာ့ ႀကိဳၿပီးလုပ္ထားဖို႔ထိစဥ္းစားထားသည္....

Road To A Happy LifeWhere stories live. Discover now