Pak jsem ho uviděla, jeho staré moudré oči a vlídný úzký úsměv. Upustila jsem střep a podívala se za sebe. Byla jsem tam sama jen s jednou krysou spěchající přes práh.
Pozvala jsem Lusi na kafe do jednoho fast foodu. Nejprve nechtěla ani slyšet prý že se jí tento typ stravování vůbec nezamlouvá nebo že nemá ráno čas. Věděla jsem že se mnou nechce mluvit. Ani jsem se jí moc nedivila. Když jsem odcházela neřekla mi ani sbohem. Nenamalovala jsem se a boty na vysokém podpatku nechala ležet ve skříni. Na oběd je ve fast foodu tolik lidí že kuchaři nestíhali kmitat. Bylo to příliš riskantní. Nechci aby nás kdokoli rušil. Myslím že by opravdu nikdo nečekal popovou hvězdu v rychlém občerstvení. ,, Ahoj Lusi" přistoupila jsem k dámě v klobouku od Armaniho. Myslím že se ze všech sil snažila zdůraznit že sem prostě nepatří. Seděla tak zvláště, jako by každou chvíli chtěla vstát a odejít. Myslím že se v té restauraci cítila trapněji něž já. ,, Ahoj Gaga" ušklíbla se a změřila si mě pohledem od mých tenisek až po vlasy v culíku. Vedle nás seděl postarší muž a byl naštěstí tolik začtený do novinek že ani nevnímal co Lusi právě vypustila. ,, Lusi prosím nech toho, proto tady nejsem" dotkla jsem se špiček jejích nehtů abych do situace vnesla alespoň špetku vážnosti. Rychle odtáhla ruku a napila se horké kávy. ,, Proč ses se mnou tedy po tak dlouhé době snažila setkat?" ,, Myslím že jsem viděla svého dědečka" zmatěně se ušklíbla ,,víš toho jak jsem ti o něm vyprávěla. Toho co umřel před dvěma roky. Viděla jsem ho jak se na mě usmívá, v zrcadle" Lusi se okamžitě začala z plna hrdla smát přes celé KFC. ,, Já zas myslím že už ti vážně z té slávy krapet straší ve věži" smála se tolik že převrhla hrnek na zem a káva je rozlila všude kolem. Nevšímala si toho jen se přestala smát. ,, Teď vážně, měla by sis dát přestávku, nebo ti z toho přeskočí úplně" ,, Lusi já si nědělám srandu ani mi nehrabe, včera jsem byla u psychologa. Prosím nech mě ti to dokázat,, napřímila se a trpělivě vyčkávala až dokončím větu. ,,nějak." ,, A jak to chceš asi udělat abych viděla tvoje halucinace?" znovu se začala smát a mezi tím přiběhla uklízečka aby vytřela ten nepořádek. Když vytírala soustředěně se na mě dívala. Když v zápalu toho všeho soustředění přejela smetákem od kafe Lusi její smetanové lodičky hned byl oheň na střeše. Rychle odběhla a začala si povídat se svou koleginí u pultu a ukazovala přitom směrem k nám. ,, Mohly by jsme třeba zkusit ho nějak vyvolat" ,, Podívej já se tady nechci bavit s bláznem, tohle prostě nikam nevede." sahala už po kabelce a chystala se odejít. ,, Prosím dej mi šanci, já neblázním" v tom okamžiku jí začal zvonit telefon. Na vyzvánění měla mou novou písničku Brown Eyes. ,, Čau zlato...jo je tady...ne...ne...ne můj bože" všimla jsem si jak se stydlivě začala červenat" jo za chvíli...děkuju moc...taky tě miluju" ,, Ty někoho máš?" podivila jsem se. ,, Jo jmenuje se Ginger" znovu se začervenala ,,jsme spolu už dva měsíce a jedenáct dní" usmála se a prohodila,, víš ona se o mě trochu bojí a žárlí. Co jsem tady tak mi volá už po třetí" chvíli mlčela a vypadalo to že si zrovna vzpomněla na něco usměvného. Znovu se posadila a řekla ,, dobře tedy zkusím to s tebou".
Já vím, já vím, já vím. :D Měla jsem původně v plánu vydat další část na Vánoce, Vánoční samozřejmě, ale rozbil se mi telefon a týden po Vánocích než jsem dostala notebook bylo prostě příliš pozdě. Takže jsem musela napsat úplně jinou část a všechno vymazat. :( Myslím že chápete že se mi do toho zrovna dvakrát nechtělo. Omlouvám se a budu se snažit to napravit. Děkuju že stále čtete tento příběh a doufám že se to nezmění. :)
ČTEŠ
The Edge Of Glory
RomanceVěříte na zázraky? Pokud ne, jak se tedy může ze zoufalé trosky na dně během pár měsíců stát pop star?