Başlık bulamadım

991 68 26
                                    

Erkenden kalktım. Elimi yüzümü yıkadım ve dahada açıldım. Odaya gittim. Plagg'e baktım...Hala uyuyo...Tembel teneke...Gerçi kim olsa bu saatte uyuyodur... Oda ayrı konu. Neyse.

"Lan Plagg!"

"Plagg..."

"Plagg?"

"Plagg!"

"Masanın üstü Camambert dolu!"

Daha onu dememle uyandı şerefsiz. Peynirleri yemeye başlicaktı ki peynir olmadığını görünce bana ölümcül bi bakış attı.

"Fuck you bitch"

"Şt küfür etmek bi kwamiye yakışıyo mu?!"

Dedim kitapları çantama koyarken. Ve evet,bu çocuk ne ara giyindi diceksiniz giyinmedim pijamayla duruyorum. Pijama dediğimede bakmayın altımda diz eklemlerimin biraz üstünde olan siyah,yeşil şeritli bir şort var,üstüm de çıplak valla. Neyse konumuz bu değil. Sonra üstümü giyindim. Plagg meşhur Camambert'inden yiyo... Ben Ladybug'u özlüyorum herzamanki halimiz be...

"Plagg"

"Ne?"

"Ooof. Gömleğime gir..."

"Ben okula gitmekten bıkıyorum sen nasıl bıkmıyosun acaba!"

"Sızlanma lan peynir kafa gir"

Oflaya poflaya girdi. Sonra okula gittim. Ya nedense okulla evin arasında beş dakka ya var ya yok hala beni arabayla yolluyo okula adam ya! Neyse. Nathalie kapıyı açtı arabadan indi-... Inmez olaydım...INMEZ OLAYDIM!! BIKTIM LAN BU KIZDAN BEN!!!! ADRIKINS DIYE BOYNUMA YAPISIYOO!! HAY ADRIKINSINI EŞEKLER KOVALASIN!!TÖVBE TÖVBE!!TÖVBE BİLE ETTİM LAN KIZ SAYESINDE!!!!Nerden de küçûkken arkadaşımmış! Olmaz olaymış! Anası varken böyle değildi bu!!

İnşallah beğenmişsinizdir. Hadi ben kaçtım!!
Ya bişi sorucam,sizce hikaye komediyle karışık romantik mi olsun yani en azından komik yapabilceme inanıyorum,full komedi mi olsun,veya full romantizm mi olsun????

Kaç Kez Söyledim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin